Fipoquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef WurM het volgende:
[..]
En terecht. Want dit is een kwaliteitstopic!
Neuh. Gewoon een goed topic. Zolang iedereen zich aan de spelregels houdt en mij aanbidt in ieder geval...quote:
Internet hoort niet dicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Lothario het volgende:
Wat een kut topic... Nou is het wel klaar.,....... En nu allemaal slapen, anders kan het internet nooit dicht....
Wie zijn 'ze'?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef Lijpo het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze nog nooit zoeits gezien
Je bijdrage wordt zeer op prijs gesteldquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:17 schreef Crack_david het volgende:
WurM, is de drummer in de band..
hij slaat ze raak, het is een echte vent!
tot zover mijn nuttige bijdrage
Ja, en ik ben er trots op. Dus aanbid me. Snel!quote:Op zondag 3 juni 2007 13:56 schreef enter het volgende:
Dit topic bestaat nog steeds...
Ik doe het toch liever zelf...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef zarGon het volgende:
WurM, ik zou je krassen.
Okequote:Op zondag 3 juni 2007 14:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil zoen after-outgoing scheet in je gezicht blazen
Je mag mij 's maandags ook aanbidden hoor...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Lothario het volgende:
Nou, lekker hoor zoeen topic die eigenlijk niet meer is als een weekend topic
neequote:
Zolang er geen slotje op zit, blijf ik kicken. Ik neem aan dat de mods zich daar van bewust zijn en gewoon lief tegen me doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Aanvaard dat het een kuttopic is en kick hem niet elke dag
Een Topic-Report is trouwens niet nodig. Die heb ik zelf al verstuurdquote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Lees het hele topic eens door.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Lothario het volgende:
Lame ass 3x post spammer!
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Niet dit topic afzeiken, maar mijn grote hoeveelheid mailtjes aanbidden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:29 schreef Lothario het volgende:
OMG wat is dit voor inhoudsloostopic maar goed dat het in ONZ is
Da's zieligquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef Vyoo het volgende:
waarom maak je niet gewoon voor jezelf een naamtopic aan ofzo
Orange als in ISP, niet Mobiel gedoe... En alleen maar omdat MyWeb lang geleden is overgenomen door Wanadoo en Wanadoo later de naam Orange kreeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:16 schreef enter het volgende:
Dit topic bestaat nog steeds.
Albinoblacksheep?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Lothario het volgende:
wow, het bestaat gewoon nog steeds,,, Nu is het wel leuk zeg!!!, ik vind dat Albinoblacksheep ding in je avatar echt gaaf!
Dit is mijn topic. Ik kan mijn eigen topic niet verpesten, want ik ben geweldig. Daarom ook dit topic natuurlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef LekkuuurBekiee het volgende:
KutWurM, je verpest het.
Wees maar niet bang, ik krijg hem wel vol.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit is mijn topic. Ik kan mijn eigen topic niet verpesten, want ik ben geweldig. Daarom ook dit topic natuurlijk!WurM!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit is mijn topic. Ik kan mijn eigen topic niet verpesten, want ik ben geweldig. Daarom ook dit topic natuurlijk!WurM!
Daar ben ik niet bang voorquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik krijg hem wel vol.
Ik heb al te veel gebruikt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef zarGon het volgende:
Meer dan dit komt niet openbaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |