Jaaaa, zo'n verhaal ken ik,quote:Op zondag 27 mei 2007 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je huisarts dat zegt om zeker te weten dat 't menes is. Tenslotte betekent een >50% kans op herstel namelijk ook een <50% kans dat 't niet lukt.
Tenzij je natuurlijk van tevoren wat sperma in een rietje flost.![]()
Overigens, naast dat ik geen kinderen wil lijkt 't me ook fantastisch om maandenlang keiharde neuqsex te hebben met zo'n mokkel wat de pil 'vergeet', en dan d'r gezichtsuitdrukking te zien als ze ontdekt dat *zij* d'r ingeluisd is
Staat er, ongeduld!quote:
damn, dus ik kan zeggen dat ik gesterileerd ben of onvruchtbaar om jou zo te overtuigen het zonder condoom te doen (geen angst! je hoeft niet met me naar bed, zuiver hypothetisch!) en als uitleg waarom je me nooit de pil ziet slikken, en dan zo lekker zwanger raken en dan ben jij gewoon de sjaak en kun je dokken?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk het laatste.... Zolang hij niet is verkracht is het vrijwillig afstand doen...
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
Jaaaa, zo'n verhaal ken ik,
een vriend zonder kinderwens, had zich laten steriliseren, jaren terug al.
"Vriendin" komt met "ik ben zwanger"
Da's nou jammer
Dat is het cynische van de hele zaak.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, dat zat ik gisteren ook te denken, je leest in OUD dames die al god weet hoe lang bezig zijn om zwanger te raken, hun teleurstellingen keer op keer, en zo'n egoistische bitch neukt een maandje zonder pil en hoppa, raak.
Maar wel vette humorquote:
'Vuile slet'quote:
Odjeequote:Op zondag 27 mei 2007 11:49 schreef Stali het volgende:
Tvp. En Yvonne, bedankt.
Het andere topic ging ineens heel hard en ik wil straks nog op Gronk reageren.
vriendin heeft een spiraaltjequote:Op zondag 27 mei 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat er, ongeduld!
En, ben jij al "geholpen"?
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Odjee
Of weet je nu al dat ik tien posts na nu iets ga zeggen waar je wel op *moet* reageren?
Ik vrees dat ik toch zal verliezen. Wat ik nu ga zeggen wil ikzelf niet op aangevallen worden met huillie of slachtoffertje spelen. Het is gewoon zo dat mannen altijd verliezen en voor het kosten van het kind opdraaien, of het nou wel of niet gewenst was door de vader... Die rechtszaak van orale sex en stiekum zichzelf ermee insemineren bewijst dat maar weer eens.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef milagro het volgende:
[..]
damn, dus ik kan zeggen dat ik gesterileerd ben of onvruchtbaar om jou zo te overtuigen het zonder condoom te doen (geen angst! je hoeft niet met me naar bed, zuiver hypothetisch!) en als uitleg waarom je me nooit de pil ziet slikken, en dan zo lekker zwanger raken en dan ben jij gewoon de sjaak en kun je dokken?
zelfs als jij kan aantonen dat er geen sprake is van sterilisatie?
Hoe weet je dat het echt per ongeluk is?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef longinus het volgende:
Als de vrouwen het stiekem doen is het natuurlijk geen goede zaak, als het echt per ongeluk ik dan zou ik er nog vrede mee kunnen hebben en bij planning is het helemaal ok
Ben benieuwdquote:
Als ze het zegt op de manier van: Ik ben lekker zwanger en jij moet betalen en rot nu maar op, dan was het niet per ongelukquote:Op zondag 27 mei 2007 11:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het echt per ongeluk is?
Mensen die wat dieper in POL/TRU-achtige theorien zijn verklaren dat met theorien als 'geen kinderen willen krijgen is onnatuurlijk gedrag, en voor het voortbestaan van de groep/staat is een continue verse aanvoer van nieuwe individuen nodig. Every sperm is sacred!'quote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vrees dat ik toch zal verliezen. Wat ik nu ga zeggen wil ikzelf niet op aangevallen worden met huillie of slachtoffertje spelen. Het is gewoon zo dat mannen altijd verliezen en voor het kosten van het kind opdraaien, of het nou wel of niet gewenst was door de vader... Die rechtszaak van orale sex en stiekum zichzelf ermee insemineren bewijst dat maar weer eens.
ooh die is wel heel bont iddquote:Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaa, zo'n verhaal ken ik,
een vriend zonder kinderwens, had zich laten steriliseren, jaren terug al.
"Vriendin" komt met "ik ben zwanger"
Da's nou jammer
dat klinkt als mercy sex, door het woordje "heus"quote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik toch zal verliezen. Wat ik nu ga zeggen wil ikzelf niet op aangevallen worden met huillie of slachtoffertje spelen. Het is gewoon zo dat mannen altijd verliezen en voor het kosten van het kind opdraaien, of het nou wel of niet gewenst was door de vader... Die rechtszaak van orale sex en stiekum zichzelf ermee insemineren bewijst dat maar weer eens.
Btw. ik wil heus met je naar bed, geen probleem hoor...![]()
Zo simpel? Ken genoeg vrouwen waarvan ik weet dat het opzet was maar die er niet voor uitkomen... Ze hopen dat hun vriend dan veranderd na de geboorte van het kind (gebeurd dus niet en ze blijven uiteindelijk ook niet bij elkaar)quote:Op zondag 27 mei 2007 12:00 schreef longinus het volgende:
[..]
Als ze het zegt op de manier van: Ik ben lekker zwanger en jij moet betalen en rot nu maar op, dan was het niet per ongeluk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |