Nananaana ikke lekker niehietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef QTPi het volgende:
Nanananana, ik had lekker een kaart uit Finland![]()
En, waar mogen ze naartoe?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef QTPi het volgende:
Ik kan 10 nieuwe adressen aanvragen @ PC....toch maar eens doen.![]()
Edit: ik doe het toch maar morgen, anders zijn ze sowieso 1 dag langer onderweg.![]()
Eh, nog geen tijd gehad om ze op te vragen, dus dat ga ik vandaag doen (vrije dag)quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
En, waar mogen ze naartoe?
Vier kaarten vandaag, Canada, Japan, Portugal en Turkije
Haha! De Nieuwe FOK!-stok!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
Wat ik vandaag ontving.... ik wist niet wat ik zag! Ik win het volgens mij met meest bizarre ontvangen kaart! Ik ontving...................... een stuk hout!!!!!
Hallo? Bent u daar nog?
Dit is de kaart die gemaakt is door een artist uit New York:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig voor de verzender dat je dan een beetje meedenktquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Vava het volgende:
Ahik zie net een getal op de envelop staan wat ik niet thuis kon brengen, heb er BR voor gezet en zo kon ik hem registreren
![]()
Coolquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
Wat ik vandaag ontving.... ik wist niet wat ik zag! Ik win het volgens mij met meest bizarre ontvangen kaart! Ik ontving...................... een stuk hout!!!!!
Hallo? Bent u daar nog?
Dit is de kaart die gemaakt is door een artist uit New York:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Ik PC ook met vlagen. Nu dus weer net 10 kaartjes weggestuurd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Klonk het volgende:
Zo, na 176 verzonden kaarten gaat vandaag de laatste kaart op de post, uiteraard richting Finland, begonnen met card id 5553 en gestopt bij 46277.
Tijd voor iets anders
1x gewoon adresquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:52 schreef wendytje het volgende:
een kaart uit spanje binnen.....
4 accounts..... poeh... en hoe weet je dan op welke account je een binnengekomen kaart moet registreren?
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:35 schreef QTPi het volgende:
Ik zie toch echt Vava staan
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07220/vava.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:35 schreef QTPi het volgende:
Ik zie toch echt Vava staan
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07220/vava.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
I knowquote:Op zondag 3 juni 2007 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Vava.nl bestaat wel.![]()
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |