Zo zijn er wel ergere dingen, maar niet van die uitzonderingen opgeven om geen relatie aan te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Hehe nee, ik had hem erbij gezet omdat ik net aan het teruglezen was in het topic over racistische ouders.
Ik stel een gewenningsproces voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?
is dat vreemd dan ? Dat iemand in een relatie loyaliteit verwacht ?quote:
Dat je met niemand rekening hoeft te houden? Lijkt me een vrij goed argument.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.
Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
Zuur hoor, maar goed, op zich toont ze wel karakter door er voor uit te komen en de knoop door te hakken. Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef Weerman het volgende:
[..]
Nee, we waren het wel van plan. Het scheelde overigens ook niet veel.
Het hele gedoe is gebeurt door één jongen die even binnen kwam lopen en pats... Ongeloofelijk toch?![]()
Omdat ik het er dan zelf ook van neem. Er zijn maar weinig mannen die er echt mee om kunnen gaan. Maar een éénmalige misstap zou ik misschien wel kunnen vergeven. Een keer zoenen: niks mis mee.quote:
Dat is nogal een generalisatie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft![]()
Er zijn maar weinig MENSEN die daar mee om kunnen gaan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Omdat ik het er dan zelf ook van neem. Er zijn maar weinig mannen die er echt mee om kunnen gaan. Maar een éénmalige misstap zou ik misschien wel kunnen vergeven. Een keer zoenen: niks mis mee.
Net als haar post eronderquote:
Er is niets mis met veel flirten. Flirten is positief voor beide kanten. Nummers verzamelen waar je niet van plan bent iets mee te gaan doen, kan je idd beter afleren. Beetje lullig voor de ander:). In het hoofd houdend dat je oprechtheid zo belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken. Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
ik zie niet hoe ze elkaar tegenspreken, eerlijkgezegd? het zijn zelfs aanvullende opmerkingen, zou ik zeggen - je kunt gelukkig zijn met jezelf terwijl je niet in een relatie zit, en een heel compleet en waardevol leven leiden. Dat is wat ze beide zeggen, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken.
dat is mijn hele punt.quote:Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
Ikzelf ben nog te kort single om het als een sleur te gaan zien (nu een maandje of 4 met daarin nog een maandje met iemand geweest maar wat uiteindelijk op niets uitliepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Vraagstelling:
Ik doe nu nog steeds moeite voor der, maar dat wordt blijkbaar niet geaccepteerd. Ik sta nu zwak in me schoenen, wil ook helemaal niet meer alleen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zuur hoor, maar goed, op zich toont ze wel karakter door er voor uit te komen en de knoop door te hakken. Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft![]()
Ik wil wel op de hoogte blijven ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |