Je ontloopt liefde toch niet omdat je bang bent voor de pijn? Behoorlijk slap argument dus. Zou betekenen dat je uit angst voor pijn, je de rest van je leven maar voor zekerheid gaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Je noemt zelf al een nadeel. Als pijn geen nadeel meer is bestaan nadelen niet.
Gelukkig gaat deze reeks over hoe geweldig het is om een relatie te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je maakt keuzes idd, maar zo werkt het leven. Zulke keuzes hebben een positieve insteek, dus zie ik het probleem niet zio. Dus nogmaals geef mij maar de nadelen
Ik denk dat er geen enkele single uit deze reeks is, die de kans op een leuke relatie zou laten schieten.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je ontloopt liefde toch niet omdat je bang bent voor de pijn? Behoorlijk slap argument dus. Zou betekenen dat je uit angst voor pijn, je de rest van je leven maar voor zekerheid gaat.
Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Bewust single zijn is niks mee maar laat elkaar lekker in z'n waarde hier.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele single uit deze reeks is, die de kans op een leuke relatie zou laten schieten.
Amen!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Bewust single zijn is niks mee maar laat elkaar lekker in z'n waarde hier.
Ik vind jou triest omdat je behoorlijk wanhopig overkomt. Het lijkt erop dat je een flinke portie zelfrespect mist. Maja dat is mijn mening.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In jouw leven is het misschien heel normaal om met vreemde meiden af te spreken. Een vriend van mij is ook single, ik sprak echt niet met hem alleen af toen ik nog een relatie had hoor. Ik zorgde wel dat er altijd andere mensen bij waren. Nu ik geen relatie heb, heb ik de kans om die vriendschap uit te diepen. Mijn volgende partner moet er dan maar mee leren leven. Zo'n onzin argument vind ik dat niet.
Ik krijg van jou in ieder geval regelmatig het gevoel dat je dit een triest groepje mensen vind en met name mij. Kun je het in een leuk jasje gieten dat het om de argumenten gaat en niet om de keuzes maar evengoed vind ik het vervelend. Aangezien je zelf geen single bent, heb je weinig toe te voegen.
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Bewust single zijn is niks mee maar laat elkaar lekker in z'n waarde hier.
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef JoeyT het volgende:
Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie.
De één gaat sneller een relatie aan dan een ander, kan doordat de maatstaven voor een partner voor iemand lager zijn dan bij een ander.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie.
Ik ben geen bewuste single natuurlijk. Maar nu de omstandigheden zo zijn, maak ik er een geweldige tijd van want ik heb genoeg meegemaakt en ik heb zoveel in te halen. Ik vind dat ik het verdient heb om nu te genieten maar als die griek helemaal te gek blijkt te zijn, dan zal ik zeker niet aarzelen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind jou triest omdat je behoorlijk wanhopig overkomt. Het lijkt erop dat je een flinke portie zelfrespect mist. Maja dat is mijn mening.
Wat mij opvalt is dat de mensen hier nu doen alsof ze bewust single zijn. Maar zo zit het toch niet in elkaar. Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie. Dus dan kan je hier wel argumenten gaan geven waarom je liever single blijft, maar het werkt gewoon niet zo. Als jij nu iemand tegenkomt waar je echt gek op wordt en hij vindt jou het einde. Dan zeg je niet:"Nee ik ben een kutje, ik wil geen relatie"
Onzekerheid? Altijd bevestiging van je partner willen hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:26 schreef OldJeller het volgende:
Dan vraag ik mij altijd af; waarom ben je zo afhankelijk?
Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens. Dat begrip "bewuste" single vooral bedoelt om voor je zelf het single-zijn een positief tintje mee te geven. Je probeert nu eenmaal voor jezelf de voordelen van jouw situatie te zien omdat je je daar prettiger door voelt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef JoeyT het volgende:
Wat mij opvalt is dat de mensen hier nu doen alsof ze bewust single zijn. Maar zo zit het toch niet in elkaar. Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie. Dus dan kan je hier wel argumenten gaan geven waarom je liever single blijft, maar het werkt gewoon niet zo. Als jij nu iemand tegenkomt waar je echt gek op wordt en hij vindt jou het einde. Dan zeg je niet:"Nee ik ben een kutje, ik wil geen relatie"
Ja, klopt! Zo verzeilde ik ook altijd van de één in de andere relatie. Waarom precies weet ik ook niet eigenlijk, maar ik denk dat het ook een periode is, als je die periode maar door bent, zal het niet zo heel snel meer gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Onzekerheid? Altijd bevestiging van je partner willen hebben?
Ik hoop vanavond iets anders te horen, ga straks eens vragen of ze zin heeft in een 2e datequote:Op maandag 28 mei 2007 19:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hehehe, de jongen die mij een liefdesbrief schreef, belde net.. Wanneer ik af wilde spreken, maar voorlopig heb ik nogal veel andere verplichtingen (en hij is niet leuk genoeg om andere afspraken voor af te zeggen)
Je gaf zelf al aan dat je de aandacht heerlijk vindt, dat zou wel eens een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Zo verzeilde ik ook altijd van de één in de andere relatie. Waarom precies weet ik ook niet eigenlijk, maar ik denk dat het ook een periode is, als je die periode maar door bent, zal het niet zo heel snel meer gebeuren.
Oeh, spannend!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond iets anders te horen, ga straks eens vragen of ze zin heeft in een 2e date![]()
Dit is een forum. Je komt wanhopig over. Ik ben niet de enige die je dat gezegd heeft.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben geen bewuste single natuurlijk. Maar nu de omstandigheden zo zijn, maak ik er een geweldige tijd van want ik heb genoeg meegemaakt en ik heb zoveel in te halen. Ik vind dat ik het verdient heb om nu te genieten maar als die griek helemaal te gek blijkt te zijn, dan zal ik zeker niet aarzelen.
Denk over mij wat je wil, ik ga geen discussie aan met iemand die de perfecte relatie heeft in een topic voor en door singles. Doe mij een lol en laat mij lekker in mijn waarde. Denk je niet dat het gevoel wederzijds is? De reden dat jij daar niets van merkt, is dat ik jou wel in je waarde laat.
![]()
Ja, tuurlijk. Maar niet de reden. De reden dat ik graag aandacht wil, dat is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk omdat ik vroeger een buitenbeentje was en altijd negatieve bevestiging kreeg of zo, maar ik ben geen shrink natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je gaf zelf al aan dat je de aandacht heerlijk vindt, dat zou wel eens een reden kunnen zijn.
Als ik zou weten dat ik over 2 weken naar Azie zou gaan voor een half jaar zou ik best even nadenken of ik een relatie aan zou gaan (bij wijze van spreken). Je doet argumenten voortdurend af als zijnde non-argumenten. Als er voordelen zitten aan single zijn( hoe slap de argumenten ze ook zijn in jouw ogenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je ontloopt liefde toch niet omdat je bang bent voor de pijn? Behoorlijk slap argument dus. Zou betekenen dat je uit angst voor pijn, je de rest van je leven maar voor zekerheid gaat.
Zwakte van de mens. Bang zijn voor het onbekende. Bang dat als ze dit niet aanpakken er miss wel helemaal geen partner meer voorbij komtquote:Op maandag 28 mei 2007 19:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij altijd af; waarom ben je zo afhankelijk?
Je hebt nog geen 1 argument gegeven. Dus doe dat eens. Het enige wat je gedaan hebt is mijn nadelig argument volgen. Dus verzin zelf eens wat en dan ga ik daar op inquote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat ik over 2 weken naar Azie zou gaan voor een half jaar zou ik best even nadenken of ik een relatie aan zou gaan (bij wijze van spreken). Je doet argumenten voortdurend af als zijnde non-argumenten. Als er voordelen zitten aan single zijn( hoe slap de argumenten ze ook zijn in jouw ogen) is dat een reden om single te blijven. Jij hebt toch ook niet de eerste de beste stoephoer genomen om een relatie mee aan te gaan. Maar goed, er valt niet echt te discusseren met jou als je alle argumenten van tevoren al afwijst en in de all you need is love mood van the beatles zit.
Waarschijnlijk. Dat maakt ze ook altijd weer een stuk minder interessant dan dat ze dit niet deden.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Onzekerheid? Altijd bevestiging van je partner willen hebben?
Een relatie is anders een erg handig ding om jezelf te verzekeren van constante aandacht.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar niet de reden. De reden dat ik graag aandacht wil, dat is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk omdat ik vroeger een buitenbeentje was en altijd negatieve bevestiging kreeg of zo, maar ik ben geen shrink natuurlijk.
Dat vind ik een vrij goed argument moet ik zeggen. Dat ik Australie zei in mijn 1e post hierover en jij daarna met Azie begint doet natuurlijk niet ter zake. Verder zeg ik trouwens helemaal niet dat ik bewust single ben ofzo. Er moet echter wel een erg leuk meisje beschikbaar zijn voor een relatie en niet de eerste de beste.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 1 argument gegeven. Dus doe dat eens. Het enige wat je gedaan hebt is mijn nadelig argument volgen. Dus verzin zelf eens wat en dan ga ik daar op in
Dus bevestig je meteen mijn oordeel. Daarom kom je op mij als wanhopig over. Je hebt bevestiging nodig. Zorg voor wat zelfvertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar niet de reden. De reden dat ik graag aandacht wil, dat is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk omdat ik vroeger een buitenbeentje was en altijd negatieve bevestiging kreeg of zo, maar ik ben geen shrink natuurlijk.
Wijsheid komt met de jaren, he Joey?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus bevestig je meteen mijn oordeel. Daarom kom je op mij als wanhopig over. Je hebt bevestiging nodig. Zorg voor wat zelfvertrouwen.Als je jezelf echt leuk vindt dan weet ik zeker dat je niet al die telefoonnummers nodig had. Want zeg nou eerlijk, wat heb je aan een telefoonnummer van iemand die je nooit meer gaat bellen
?
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij goed argument moet ik zeggen. Dat ik Australie zei in mijn 1e post hierover en jij daarna met Azie begint doet natuurlijk niet ter zake.
Weet ik wel zeker.quote:
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.
Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
Ik denk toch dat als je de juiste persoon tegenkomt je toch overstag gaat in de meeste gevallen. Mits je natuurlijk wel de kans hebt elkaar te leren kennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.
- Anders wordt je in elkaar geslagen door de broers van je toekomstige vriendinnetje
- Lange afstanden. Ik ga niet naar een ander land verhuizen voor een relatie
- Carriere, als ik dit jaar 80 uur per week moet maken om die ene topbaan te krijgen die ik altijd al gewild heb (zal niet voor mij gelden maar ik vind het een valide argument)
- Je hebt net een relatie achter de rug waardoor je niet goed in je vel zit
Dat denk ik ook maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen bestaan wat Joey beweert.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat als je de juiste persoon tegenkomt je toch overstag gaat in de meeste gevallen. Mits je natuurlijk wel de kans hebt elkaar te leren kennen.
Al die 'argumenten' die je nu geeft. Beeld je nou eens in het mooiste en leukste en liefste meisje in. Dat meisje wil een relatie met jou. Wat zeg je dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.
- Anders wordt je in elkaar geslagen door de broers van je toekomstige vriendinnetje
- Lange afstanden. Ik ga niet naar een ander land verhuizen voor een relatie
- Carriere, als ik dit jaar 80 uur per week moet maken om die ene topbaan te krijgen die ik altijd al gewild heb (zal niet voor mij gelden maar ik vind het een valide argument)
- Je hebt net een relatie achter de rug waardoor je niet goed in je vel zit
Dat zijn geen nadelen van een relatie.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:57 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen bestaan wat Joey beweert.
Ja, dan zijn we het vrijwel met elkaar eens zoals ik al eerder zei behalve dat jij in keuzes maken geen nadelen ziet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn geen nadelen van een relatie.
In elkaar geslagen worden door broers? Kom op zeg. Ik heb het natuurlijk over de algemene nadelen van een relatie. Ik vraag niet om situaties waardoor een relatie niet mogelijk is.
De dingen die jij opnoemt zijn dus geen nadelen van een relatie hebben
Held. op sokken..quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik zie in keuzes wel degelijk nadelen. Maar dingen zijn te combineren. Het ene sluit het andere niet uit. Als je je vrienden op zaterdag ziet dan zie je je vriendin op vrijdag etc.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we het vrijwel met elkaar eens zoals ik al eerder zei behalve dat jij in keuzes maken geen nadelen ziet.
Willem Holleeders zusjequote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Held. op sokken..
Ik noem dit niet een argument om geen relatie aan te gaan.
Join the familybusiness.quote:
Hehe nee, ik had hem erbij gezet omdat ik net aan het teruglezen was in het topic over racistische ouders.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Join the familybusiness.
Heb je dit überhaupt eens meegemaakt, dat je (bijna) in elkaar geslagen werd door broers van je partner met als reden dat ze je niets voor hun zusje vonden?
Ik zou weer enorm moeten wennen aan de monogamiequote:Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele single uit deze reeks is, die de kans op een leuke relatie zou laten schieten.
Jullie zijn 27 en 28 toch? Alsof je dan ineens wel wijs bent. Toen ik 18 was dacht ik serieus dat, als ik 24 was, alles wel beter zou weten. Ik ben een stuk volwassener maar iedereen heeft toch altijd wel iets?quote:
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef webspider het volgende:
Ik zou weer enorm moeten wennen aan de monogamie
Met mij niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?
Daar doel ik niet zozeer op. Ik wil dan ook echt niet beweren dat ik heel wijs ben,quote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jullie zijn 27 en 28 toch? Alsof je dan ineens wel wijs bent. Toen ik 18 was dacht ik serieus dat, als ik 24 was, alles wel beter zou weten. Ik ben een stuk volwassener maar iedereen heeft toch altijd wel iets?
hej schoonheid! jij hier, wat een topic zeg.. tvptje!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
hej schoonheid! jij hier, wat een topic zeg.. tvptje!![]()
Wie hier heeft gezegd dan dat hij geen relatie aan wil gaan? Volgens mij heeft niemand dat hier gezegdquote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
Nee, we waren het wel van plan. Het scheelde overigens ook niet veel.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Woonde je samen? En hoe lang is sinds kort? Welcome!
Zo zijn er wel ergere dingen, maar niet van die uitzonderingen opgeven om geen relatie aan te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Hehe nee, ik had hem erbij gezet omdat ik net aan het teruglezen was in het topic over racistische ouders.
Ik stel een gewenningsproces voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?
is dat vreemd dan ? Dat iemand in een relatie loyaliteit verwacht ?quote:
Dat je met niemand rekening hoeft te houden? Lijkt me een vrij goed argument.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.
Zuur hoor, maar goed, op zich toont ze wel karakter door er voor uit te komen en de knoop door te hakken. Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef Weerman het volgende:
[..]
Nee, we waren het wel van plan. Het scheelde overigens ook niet veel.
Het hele gedoe is gebeurt door één jongen die even binnen kwam lopen en pats... Ongeloofelijk toch?![]()
Omdat ik het er dan zelf ook van neem. Er zijn maar weinig mannen die er echt mee om kunnen gaan. Maar een éénmalige misstap zou ik misschien wel kunnen vergeven. Een keer zoenen: niks mis mee.quote:
Dat is nogal een generalisatie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft![]()
Er zijn maar weinig MENSEN die daar mee om kunnen gaan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Omdat ik het er dan zelf ook van neem. Er zijn maar weinig mannen die er echt mee om kunnen gaan. Maar een éénmalige misstap zou ik misschien wel kunnen vergeven. Een keer zoenen: niks mis mee.
Net als haar post eronderquote:
Er is niets mis met veel flirten. Flirten is positief voor beide kanten. Nummers verzamelen waar je niet van plan bent iets mee te gaan doen, kan je idd beter afleren. Beetje lullig voor de ander:). In het hoofd houdend dat je oprechtheid zo belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken. Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
ik zie niet hoe ze elkaar tegenspreken, eerlijkgezegd? het zijn zelfs aanvullende opmerkingen, zou ik zeggen - je kunt gelukkig zijn met jezelf terwijl je niet in een relatie zit, en een heel compleet en waardevol leven leiden. Dat is wat ze beide zeggen, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken.
dat is mijn hele punt.quote:Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
Ikzelf ben nog te kort single om het als een sleur te gaan zien (nu een maandje of 4 met daarin nog een maandje met iemand geweest maar wat uiteindelijk op niets uitliepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Vraagstelling:
Ik doe nu nog steeds moeite voor der, maar dat wordt blijkbaar niet geaccepteerd. Ik sta nu zwak in me schoenen, wil ook helemaal niet meer alleen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zuur hoor, maar goed, op zich toont ze wel karakter door er voor uit te komen en de knoop door te hakken. Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft![]()
Ik wil wel op de hoogte blijven ja!
Nee, helemaal niet.. maar had graag haar mening willen horen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
is dat vreemd dan ? Dat iemand in een relatie loyaliteit verwacht ?
Omdat ik op dat moment nog denk, mwah, misschien wel. Overigens zeg ik wel heel direct dat ik echt niet zeker weet of ik ga bellen en dat ze niet moeten wachten op een telefoontje. Daar ben ik zonder uitzondering altijd erg duidelijk in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Inzake het flirten ben ik het eens met JoeyT, sterker nog: volgens mij zou je jezelf en je persoon zelfs geweld aandoen als je je flirtneiging zou 'onderdrukken'. Da's tegennatuurlijk. Ies nie goed.
Maar dat telefoonnummers verzamelen, waarom doe je dat?
Ik denk sowieso niet zoveel na over single zijn of een relatie hebben. Ik ben gewoon. Hier op Fok kies ik ervoor om deze kant van mezelf te laten zien. De rest is op Fok van ondergeschikt belang, dit is het enige dat ik hier van mezelf laat zien ook. Gekke scheiding eigenlijk. Ik zie het single-zijn nog niet als een sleur maar ik beschouw mezelf ook niet duidelijk als single of zo. In het dagelijks leven praat ik er eigenlijk zelden over, in het dagelijks leven zijn andere dingen veel belangrijker ook. Mijn opleiding, sollicitaties, verhuizingen, vriendschappen en dat soort dingen zijn dan veel belangrijker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
okay, laat ik dan dit eens in de groep gooien:
wie van de singles (die maar steeds volhoudt dat hij/zij helemaal tevreden is met zichzelf in het single-bestaan) betrapt zichzelf regelmatig op de gedachte "ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje! ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn!"
Ik denk, zolang je deze gedachte regelmatig hebt, dat je dan onbewust nog wel sterk de neiging hebt om aan jezelf te bewijzen dat je zo gelukkig kunt zijn in je eentje.
Pas als je dat leuke leven dat je hebt, leidt zonder dat als zodanig op te merken (het is dus normaal geworden, ms zelfs al een sleur, godbetert!) denk ik dat je écht kunt zeggen dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Pas dan ben je écht gelukkig met jezelf. Am I making sense?
O, en voor mezelf: ik heb die gedachte nog maar heel zelden.
Tja.. Dat is klote, maar mensen veranderen zo sterk in die periode. Ik kreeg op mijn 17e een relatie, toen ik 22 was, was ik een compleet ander mens. We zijn ook uit elkaar gegroeid. Misschien voelt zij dat ook wel. Misschien kun je het beter loslaten, als moeite doen niet werkt. Wat je ook doet, het risico om haar definitief te verliezen loop je toch wel. Als ze echt verliefd is op die gast, dan moet je jezelf ook niet tekort doen door persé een relatie te willen hebben (wat misschien zelfs wel gebaseerd is op niet alleen willen zijn en het onbekende eng vinden enzo).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Weerman het volgende:
[..]
Ik doe nu nog steeds moeite voor der, maar dat wordt blijkbaar niet geaccepteerd. Ik sta nu zwak in me schoenen, wil ook helemaal niet meer alleen zijn.
Ze was constant bij mij, altijd om me heen, sinds haar 14e en nu ze 18 is, is het weg...
Tja, ik reageerde dan ook op de stelling van een man. Vrouwen zijn overigens eerder geneigd te blijven als de ander vreemdgaat. Stond vandaag nog in de Metroquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig MENSEN die daar mee om kunnen gaan...
Zelden? Ik heb die gedachte nooit.. Ik voel me nu vrij dmv het single zijn.. maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
okay, laat ik dan dit eens in de groep gooien:
wie van de singles (die maar steeds volhoudt dat hij/zij helemaal tevreden is met zichzelf in het single-bestaan) betrapt zichzelf regelmatig op de gedachte "ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje! ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn!"
Ik denk, zolang je deze gedachte regelmatig hebt, dat je dan onbewust nog wel sterk de neiging hebt om aan jezelf te bewijzen dat je zo gelukkig kunt zijn in je eentje.
Pas als je dat leuke leven dat je hebt, leidt zonder dat als zodanig op te merken (het is dus normaal geworden, ms zelfs al een sleur, godbetert!) denk ik dat je écht kunt zeggen dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Pas dan ben je écht gelukkig met jezelf. Am I making sense?
O, en voor mezelf: ik heb die gedachte nog maar heel zelden.
Ja, da's waar. Maar ik ken alleen mensen die vreemdgaan, ik ken geen mensen die eerst de relatie verbreken voor ze proberen iets anders op te bouwen met een ander. Ken jij die mensen wel?quote:
Als ik ff mag antwoorden.. ja ik ken ze wel.. gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar ik ken alleen mensen die vreemdgaan, ik ken geen mensen die eerst de relatie verbreken voor ze proberen iets anders op te bouwen met een ander. Ken jij die mensen wel?
okay, dat druist wel heel erg tegen elkaar in!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zelden? Ik heb die gedachte nooit.. Ik voel me nu vrij dmv het single zijn.. maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
ik zal misschien een sarcasme-smiley gemist hebben.quote:maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
ik zal misschien een sarcasme-smiley gemist hebben.
Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja.. Dat is klote, maar mensen veranderen zo sterk in die periode. Ik kreeg op mijn 17e een relatie, toen ik 22 was, was ik een compleet ander mens. We zijn ook uit elkaar gegroeid. Misschien voelt zij dat ook wel. Misschien kun je het beter loslaten, als moeite doen niet werkt. Wat je ook doet, het risico om haar definitief te verliezen loop je toch wel. Als ze echt verliefd is op die gast, dan moet je jezelf ook niet tekort doen door persé een relatie te willen hebben (wat misschien zelfs wel gebaseerd is op niet alleen willen zijn en het onbekende eng vinden enzo).
Goh.. surprisequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Weerman het volgende:
[..]
Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.
Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Black-Hole het volgende:
Ik hoop vanavond iets anders te horen, ga straks eens vragen of ze zin heeft in een 2e date![]()
lekker spelletje danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Weerman het volgende:
[..]
Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.
Ook geen uitwisseling van lichaamsvloeistoffen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.
Helaas pindakaas![]()
Maar eest 6 dagen op vakantie![]()
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook geen uitwisseling van lichaamsvloeistoffen?
Misschien klikte het daarom wel niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.
Waarom zou je dat doen als er geen klik is? (Al lijkt het er in zijn post op dat er bij hem meer klik was dan bij haar.)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.
Draait het altijd om de klik? Soms maakt uiterlijk veel goed op zo'n ene date.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als er geen klik is? (Al lijkt het er in zijn post op dat er bij hem meer klik was dan bij haar.)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.
Helaas pindakaas![]()
Maar eest 6 dagen op vakantie![]()
En wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Weerman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |