abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 19:12:46 #101
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49860774
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Je noemt zelf al een nadeel. Als pijn geen nadeel meer is bestaan nadelen niet.
Je ontloopt liefde toch niet omdat je bang bent voor de pijn? Behoorlijk slap argument dus. Zou betekenen dat je uit angst voor pijn, je de rest van je leven maar voor zekerheid gaat.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49860825
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je maakt keuzes idd, maar zo werkt het leven. Zulke keuzes hebben een positieve insteek, dus zie ik het probleem niet zio. Dus nogmaals geef mij maar de nadelen
Gelukkig gaat deze reeks over hoe geweldig het is om een relatie te hebben
pi_49860869
het is weer gezellig hier zeg
pi_49860901
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je ontloopt liefde toch niet omdat je bang bent voor de pijn? Behoorlijk slap argument dus. Zou betekenen dat je uit angst voor pijn, je de rest van je leven maar voor zekerheid gaat.
Ik denk dat er geen enkele single uit deze reeks is, die de kans op een leuke relatie zou laten schieten.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:17:25 #105
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49860967
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen enkele single uit deze reeks is, die de kans op een leuke relatie zou laten schieten.
Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Bewust single zijn is niks mee maar laat elkaar lekker in z'n waarde hier.
pi_49861016
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:17 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Bewust single zijn is niks mee maar laat elkaar lekker in z'n waarde hier.
Amen!
  maandag 28 mei 2007 @ 19:19:33 #107
88139 JoeyT
pi_49861047
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

In jouw leven is het misschien heel normaal om met vreemde meiden af te spreken . Een vriend van mij is ook single, ik sprak echt niet met hem alleen af toen ik nog een relatie had hoor. Ik zorgde wel dat er altijd andere mensen bij waren. Nu ik geen relatie heb, heb ik de kans om die vriendschap uit te diepen. Mijn volgende partner moet er dan maar mee leren leven. Zo'n onzin argument vind ik dat niet.

Ik krijg van jou in ieder geval regelmatig het gevoel dat je dit een triest groepje mensen vind en met name mij. Kun je het in een leuk jasje gieten dat het om de argumenten gaat en niet om de keuzes maar evengoed vind ik het vervelend. Aangezien je zelf geen single bent, heb je weinig toe te voegen.
[..]
Ik vind jou triest omdat je behoorlijk wanhopig overkomt. Het lijkt erop dat je een flinke portie zelfrespect mist. Maja dat is mijn mening.

Wat mij opvalt is dat de mensen hier nu doen alsof ze bewust single zijn. Maar zo zit het toch niet in elkaar. Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie. Dus dan kan je hier wel argumenten gaan geven waarom je liever single blijft, maar het werkt gewoon niet zo. Als jij nu iemand tegenkomt waar je echt gek op wordt en hij vindt jou het einde. Dan zeg je niet:"Nee ik ben een kutje, ik wil geen relatie"
pi_49861074
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:17 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

helemaal gelijk!
  maandag 28 mei 2007 @ 19:23:32 #109
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49861194
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef JoeyT het volgende:
Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie.

Zo zit ik er ook helemaal in. Alles heeft zo z'n voor- en nadelen en iedereen gaat er ook net wat anders mee om. Laat iedereen lekker doen en laten wat ie wil als single. Wie zijn wij om daar een waarde oordeel over te vellen?
pi_49861297
quote:

[..]
Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie.
De één gaat sneller een relatie aan dan een ander, kan doordat de maatstaven voor een partner voor iemand lager zijn dan bij een ander.
Zo zijn er mensen die constant in een relatie zitten, na twee weken nadat hun relatie op de klippen gelopen is, hebben zitten ze al in een nieuwe relatie. En zo gaat het voort.

Dan vraag ik mij altijd af; waarom ben je zo afhankelijk?
pi_49861333
quote:

[..]

Ik vind jou triest omdat je behoorlijk wanhopig overkomt. Het lijkt erop dat je een flinke portie zelfrespect mist. Maja dat is mijn mening.

Wat mij opvalt is dat de mensen hier nu doen alsof ze bewust single zijn. Maar zo zit het toch niet in elkaar. Mijn inziens ben je niet bewust single of op zoek naar een relatie. Je staat open voor andere mensen als single zijnde dan kom je opeens iemand tegen waar je helemaal weg van bent en het wederzijds is en daaruit voort komt de relatie. Dus dan kan je hier wel argumenten gaan geven waarom je liever single blijft, maar het werkt gewoon niet zo. Als jij nu iemand tegenkomt waar je echt gek op wordt en hij vindt jou het einde. Dan zeg je niet:"Nee ik ben een kutje, ik wil geen relatie"
Ik ben geen bewuste single natuurlijk. Maar nu de omstandigheden zo zijn, maak ik er een geweldige tijd van want ik heb genoeg meegemaakt en ik heb zoveel in te halen. Ik vind dat ik het verdient heb om nu te genieten maar als die griek helemaal te gek blijkt te zijn, dan zal ik zeker niet aarzelen.

Denk over mij wat je wil, ik ga geen discussie aan met iemand die de perfecte relatie heeft in een topic voor en door singles. Doe mij een lol en laat mij lekker in mijn waarde. Denk je niet dat het gevoel wederzijds is? De reden dat jij daar niets van merkt, is dat ik jou wel in je waarde laat.

maandag 28 mei 2007 @ 19:27:40 #112
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49861341
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:26 schreef OldJeller het volgende:
Onzekerheid? Altijd bevestiging van je partner willen hebben?
  maandag 28 mei 2007 @ 19:27:57 #113
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49861348
quote:
Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens. Dat begrip "bewuste" single vooral bedoelt om voor je zelf het single-zijn een positief tintje mee te geven. Je probeert nu eenmaal voor jezelf de voordelen van jouw situatie te zien omdat je je daar prettiger door voelt.

Neemt niet weg dat er wel deglijk verschil is in het gemak mensen weer een relatie aangaan: een aandachtsgeil persoon zal die behoefte veel sneller hebben als een einzelganger bijvoorbeeld.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49861375
Hehehe, de jongen die mij een liefdesbrief schreef, belde net.. Wanneer ik af wilde spreken, maar voorlopig heb ik nogal veel andere verplichtingen (en hij is niet leuk genoeg om andere afspraken voor af te zeggen)
pi_49861421
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ja, klopt! Zo verzeilde ik ook altijd van de één in de andere relatie. Waarom precies weet ik ook niet eigenlijk, maar ik denk dat het ook een periode is, als je die periode maar door bent, zal het niet zo heel snel meer gebeuren.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:30:31 #116
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49861435
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hehehe, de jongen die mij een liefdesbrief schreef, belde net.. Wanneer ik af wilde spreken, maar voorlopig heb ik nogal veel andere verplichtingen (en hij is niet leuk genoeg om andere afspraken voor af te zeggen)
Ik hoop vanavond iets anders te horen, ga straks eens vragen of ze zin heeft in een 2e date
  maandag 28 mei 2007 @ 19:31:39 #117
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49861492
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, klopt! Zo verzeilde ik ook altijd van de één in de andere relatie. Waarom precies weet ik ook niet eigenlijk, maar ik denk dat het ook een periode is, als je die periode maar door bent, zal het niet zo heel snel meer gebeuren.
Je gaf zelf al aan dat je de aandacht heerlijk vindt, dat zou wel eens een reden kunnen zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49861504
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ik hoop vanavond iets anders te horen, ga straks eens vragen of ze zin heeft in een 2e date
Oeh, spannend!

Good luck!
  maandag 28 mei 2007 @ 19:32:47 #119
88139 JoeyT
pi_49861545
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben geen bewuste single natuurlijk. Maar nu de omstandigheden zo zijn, maak ik er een geweldige tijd van want ik heb genoeg meegemaakt en ik heb zoveel in te halen. Ik vind dat ik het verdient heb om nu te genieten maar als die griek helemaal te gek blijkt te zijn, dan zal ik zeker niet aarzelen.

Denk over mij wat je wil, ik ga geen discussie aan met iemand die de perfecte relatie heeft in een topic voor en door singles. Doe mij een lol en laat mij lekker in mijn waarde. Denk je niet dat het gevoel wederzijds is? De reden dat jij daar niets van merkt, is dat ik jou wel in je waarde laat.

Dit is een forum. Je komt wanhopig over. Ik ben niet de enige die je dat gezegd heeft.

Ik spreek toch over het singl schap dus zie sowieso niet wat het probleem is. En mensen die het niet met je eens zijn zal je altijd blijven hebben. Dat was 2 jaar geleden ook al in de singles reeks
pi_49861555
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:31 schreef Frezer het volgende:

[..]

Je gaf zelf al aan dat je de aandacht heerlijk vindt, dat zou wel eens een reden kunnen zijn.
Ja, tuurlijk. Maar niet de reden. De reden dat ik graag aandacht wil, dat is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk omdat ik vroeger een buitenbeentje was en altijd negatieve bevestiging kreeg of zo, maar ik ben geen shrink natuurlijk.
pi_49861574
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als ik zou weten dat ik over 2 weken naar Azie zou gaan voor een half jaar zou ik best even nadenken of ik een relatie aan zou gaan (bij wijze van spreken). Je doet argumenten voortdurend af als zijnde non-argumenten. Als er voordelen zitten aan single zijn( hoe slap de argumenten ze ook zijn in jouw ogen ) is dat een reden om single te blijven. Jij hebt toch ook niet de eerste de beste stoephoer genomen om een relatie mee aan te gaan. Maar goed, er valt niet echt te discusseren met jou als je alle argumenten van tevoren al afwijst en in de all you need is love mood van the beatles zit.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:34:23 #122
88139 JoeyT
pi_49861602
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zwakte van de mens. Bang zijn voor het onbekende. Bang dat als ze dit niet aanpakken er miss wel helemaal geen partner meer voorbij komt
  maandag 28 mei 2007 @ 19:35:49 #123
88139 JoeyT
pi_49861658
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Als ik zou weten dat ik over 2 weken naar Azie zou gaan voor een half jaar zou ik best even nadenken of ik een relatie aan zou gaan (bij wijze van spreken). Je doet argumenten voortdurend af als zijnde non-argumenten. Als er voordelen zitten aan single zijn( hoe slap de argumenten ze ook zijn in jouw ogen ) is dat een reden om single te blijven. Jij hebt toch ook niet de eerste de beste stoephoer genomen om een relatie mee aan te gaan. Maar goed, er valt niet echt te discusseren met jou als je alle argumenten van tevoren al afwijst en in de all you need is love mood van the beatles zit.
Je hebt nog geen 1 argument gegeven. Dus doe dat eens. Het enige wat je gedaan hebt is mijn nadelig argument volgen. Dus verzin zelf eens wat en dan ga ik daar op in
pi_49861681
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:27 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. Dat maakt ze ook altijd weer een stuk minder interessant dan dat ze dit niet deden.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:36:42 #125
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49861697
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Maar niet de reden. De reden dat ik graag aandacht wil, dat is me nog steeds niet duidelijk. Waarschijnlijk omdat ik vroeger een buitenbeentje was en altijd negatieve bevestiging kreeg of zo, maar ik ben geen shrink natuurlijk.
Een relatie is anders een erg handig ding om jezelf te verzekeren van constante aandacht.
pi_49861765
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je hebt nog geen 1 argument gegeven. Dus doe dat eens. Het enige wat je gedaan hebt is mijn nadelig argument volgen. Dus verzin zelf eens wat en dan ga ik daar op in
Dat vind ik een vrij goed argument moet ik zeggen. Dat ik Australie zei in mijn 1e post hierover en jij daarna met Azie begint doet natuurlijk niet ter zake. Verder zeg ik trouwens helemaal niet dat ik bewust single ben ofzo. Er moet echter wel een erg leuk meisje beschikbaar zijn voor een relatie en niet de eerste de beste.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:38:57 #127
88139 JoeyT
pi_49861778
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dus bevestig je meteen mijn oordeel. Daarom kom je op mij als wanhopig over. Je hebt bevestiging nodig. Zorg voor wat zelfvertrouwen. Als je jezelf echt leuk vindt dan weet ik zeker dat je niet al die telefoonnummers nodig had. Want zeg nou eerlijk, wat heb je aan een telefoonnummer van iemand die je nooit meer gaat bellen ?

En als je zo oprecht bent, dan zou je tegen die jongens zeggen dat je hun nummer niet hoeft om bovenstaande reden
  maandag 28 mei 2007 @ 19:40:46 #128
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49861853
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus bevestig je meteen mijn oordeel. Daarom kom je op mij als wanhopig over. Je hebt bevestiging nodig. Zorg voor wat zelfvertrouwen. Als je jezelf echt leuk vindt dan weet ik zeker dat je niet al die telefoonnummers nodig had. Want zeg nou eerlijk, wat heb je aan een telefoonnummer van iemand die je nooit meer gaat bellen ?
Wijsheid komt met de jaren, he Joey?
  maandag 28 mei 2007 @ 19:45:08 #129
88139 JoeyT
pi_49862026
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Dat vind ik een vrij goed argument moet ik zeggen. Dat ik Australie zei in mijn 1e post hierover en jij daarna met Azie begint doet natuurlijk niet ter zake.
Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.

Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:46:33 #130
88139 JoeyT
pi_49862089
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:40 schreef Frezer het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker.

Aandacht krijgen is heerlijk, alleen is het geen heilmiddel.
pi_49862328
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus dat is je enige argument? Schiet niet echt op dan. Als je over twee weken naar Australie gaat en nu iemand tegenkomt dan kan je idd denken van het hoeft niet omdat het onmogelijk is om een relatie op te bouwen. Er is namelijk nog helemaal geen relatie.

Maar waar het om ging: Wat zijn nou echte argumenten om geen relatie aan te gaan? Die zijn er gewoon niet.
Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.

- Anders wordt je in elkaar geslagen door de broers van je toekomstige vriendinnetje
- Lange afstanden. Ik ga niet naar een ander land verhuizen voor een relatie
- Carriere, als ik dit jaar 80 uur per week moet maken om die ene topbaan te krijgen die ik altijd al gewild heb (zal niet voor mij gelden maar ik vind het een valide argument)
- Je hebt net een relatie achter de rug waardoor je niet goed in je vel zit
  maandag 28 mei 2007 @ 19:56:10 #132
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49862499
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Dat jij blijft ontkennen dat dit een argument is vind ik belachelijk. Je geeft immers zelf ook aan dat het voor jou een overweging zal zijn als je in die situatie zit.

- Anders wordt je in elkaar geslagen door de broers van je toekomstige vriendinnetje
- Carriere, als ik dit jaar 80 uur per week moet maken om die ene topbaan te krijgen die ik altijd al gewild heb (zal niet voor mij gelden maar ik vind het een valide argument)
Ik denk toch dat als je de juiste persoon tegenkomt je toch overstag gaat in de meeste gevallen. Mits je natuurlijk wel de kans hebt elkaar te leren kennen.
pi_49862546
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik denk toch dat als je de juiste persoon tegenkomt je toch overstag gaat in de meeste gevallen. Mits je natuurlijk wel de kans hebt elkaar te leren kennen.
Dat denk ik ook maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen bestaan wat Joey beweert.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:57:41 #134
88139 JoeyT
pi_49862559
quote:

[..]

Al die 'argumenten' die je nu geeft. Beeld je nou eens in het mooiste en leukste en liefste meisje in. Dat meisje wil een relatie met jou. Wat zeg je dan?
Het punt is, dat wanneer je echt verliefd bent je alles in de wind zal slaan.

Je eerste 2 punten daargelaten want die maken het onmogelijk elkaar echt te leren kennen, waardoor je dus nooit een emotionele band kan hebben opgebouwd.
Als jij nu iemand tegenkomt en je gaat pas over 3 jaar weg, dan zal je haar niet laten gaan
  maandag 28 mei 2007 @ 20:00:58 #135
88139 JoeyT
pi_49862707
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:57 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Dat denk ik ook maar dat wil niet zeggen dat er geen nadelen bestaan wat Joey beweert.
Dat zijn geen nadelen van een relatie.

In elkaar geslagen worden door broers? Kom op zeg. Ik heb het natuurlijk over de algemene nadelen van een relatie. Ik vraag niet om situaties waardoor een relatie niet mogelijk is.

De dingen die jij opnoemt zijn dus geen nadelen van een relatie hebben
pi_49862802
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat zijn geen nadelen van een relatie.

In elkaar geslagen worden door broers? Kom op zeg. Ik heb het natuurlijk over de algemene nadelen van een relatie. Ik vraag niet om situaties waardoor een relatie niet mogelijk is.

De dingen die jij opnoemt zijn dus geen nadelen van een relatie hebben
Ja, dan zijn we het vrijwel met elkaar eens zoals ik al eerder zei behalve dat jij in keuzes maken geen nadelen ziet.
pi_49862932
quote:

[..]
Held. op sokken..
Ik noem dit niet een argument om geen relatie aan te gaan.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:07:56 #138
88139 JoeyT
pi_49862961
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Ja, dan zijn we het vrijwel met elkaar eens zoals ik al eerder zei behalve dat jij in keuzes maken geen nadelen ziet.
Ik zie in keuzes wel degelijk nadelen. Maar dingen zijn te combineren. Het ene sluit het andere niet uit. Als je je vrienden op zaterdag ziet dan zie je je vriendin op vrijdag etc.
pi_49863022
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Held. op sokken..
Ik noem dit niet een argument om geen relatie aan te gaan.
Willem Holleeders zusje
pi_49863101
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:09 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Willem Holleeders zusje
Join the familybusiness.
Heb je dit überhaupt eens meegemaakt, dat je (bijna) in elkaar geslagen werd door broers van je partner met als reden dat ze je niets voor hun zusje vonden?
pi_49863229
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Join the familybusiness.
Heb je dit überhaupt eens meegemaakt, dat je (bijna) in elkaar geslagen werd door broers van je partner met als reden dat ze je niets voor hun zusje vonden?
Hehe nee, ik had hem erbij gezet omdat ik net aan het teruglezen was in het topic over racistische ouders.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:14:54 #142
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49863260
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik zou weer enorm moeten wennen aan de monogamie
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49863311
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:40 schreef Frezer het volgende:

[..]

Jullie zijn 27 en 28 toch? Alsof je dan ineens wel wijs bent. Toen ik 18 was dacht ik serieus dat, als ik 24 was, alles wel beter zou weten. Ik ben een stuk volwassener maar iedereen heeft toch altijd wel iets?
pi_49863401
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef webspider het volgende:
Ik zou weer enorm moeten wennen aan de monogamie
Ach. Daarover valt wel te onderhandelen toch?
pi_49863458
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Mokster het volgende:

[..]

Met mij niet.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:22:19 #146
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49863593
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jullie zijn 27 en 28 toch? Alsof je dan ineens wel wijs bent. Toen ik 18 was dacht ik serieus dat, als ik 24 was, alles wel beter zou weten. Ik ben een stuk volwassener maar iedereen heeft toch altijd wel iets?
Daar doel ik niet zozeer op. Ik wil dan ook echt niet beweren dat ik heel wijs ben, .
  maandag 28 mei 2007 @ 20:23:19 #147
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_49863635
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Met mij niet.
hej schoonheid! jij hier, wat een topic zeg.. tvptje!
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_49863843
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

hej schoonheid! jij hier, wat een topic zeg.. tvptje!
  maandag 28 mei 2007 @ 20:32:59 #149
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49864070
quote:

[..]
Wie hier heeft gezegd dan dat hij geen relatie aan wil gaan? Volgens mij heeft niemand dat hier gezegd
Het komt nou eenmaal als het komt en als je iemand tegenkomt waar het goed mee klikt, dan probeer je (ik) daar wat moois van te maken. Zolang ik diegene niet tegenkom zal ik lekker zo doorgaan als nu en mezelf zeker niet zielig vinden.
pi_49864579
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Woonde je samen? En hoe lang is sinds kort? Welcome!
Nee, we waren het wel van plan. Het scheelde overigens ook niet veel.
Het hele gedoe is gebeurt door één jongen die even binnen kwam lopen en pats... Ongeloofelijk toch?
pi_49864767
En sinds 5 weken. Overigens is het nog niet aan tussen hun, mocht je het verhaal graag willen volgen...
pi_49864936
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Hehe nee, ik had hem erbij gezet omdat ik net aan het teruglezen was in het topic over racistische ouders.
Zo zijn er wel ergere dingen, maar niet van die uitzonderingen opgeven om geen relatie aan te gaan.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:12:13 #153
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49865690
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Mokster het volgende:

[..]

Ik stel een gewenningsproces voor.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49871612
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Met mij niet.
Omdat?
pi_49874874
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?
is dat vreemd dan ? Dat iemand in een relatie loyaliteit verwacht ?
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_49874992
quote:

[..]

Dat je met niemand rekening hoeft te houden? Lijkt me een vrij goed argument.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 09:46:01 #157
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49878307
De enige ECHTE reden om geen relatie aan te gaan, is onvoldoende/geen verliefdheid. (ervan uitgaande dat er volledige gelegenheid is dan hè!)
Al het andere zijn drogredenen die erbij gesleept worden om voor jezelf te onderstrepen dat het veel beter is single te zijn, maar als Miss Right voorbij komt, zijn al die redenen null and void.

Volgens mij is het single-zijn op dit moment meer een gevolg van levensstijl dan een 'doel' op zich. Ik vind het belangrijk dat ik gelukkig ben met mezelf. Gun mezelf dus ook het beste, waardoor je ms veel minder druk zet op het vinden van een partner. Het gevoel van 'mijn leven is pas compleet als ik niet alleen ben' is er niet meer (en de Goden zij gedankt ende geprezen).
Ik wil het niet meteen picky of kieskeurig gaan noemen, maar je wordt er wel kritischer van.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49878684
[quote]Op dinsdag 29 mei 2007 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
De enige ECHTE reden om geen relatie aan te gaan, is onvoldoende/geen verliefdheid. (ervan uitgaande dat er volledige gelegenheid is dan hè!)
Al het andere zijn drogredenen die erbij gesleept worden om voor jezelf te onderstrepen dat het veel beter is single te zijn, maar als Miss Right voorbij komt, zijn al die redenen null and void.
/quote]

Maar MIss Right bestaat niet; die creeer je zelf. Als je op een bepaald moment niet klaar bent voor een relatie (omdat je bijvoorbeeld aan andere dingen je handen vol hebt) zul je miss R. niet snel tegen komen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:09:43 #159
94676 Garisson72
pi_49878904
ja, kan, maar then again:
Life is what happens while you're making other plans.
pi_49885349
Na het lezen van de vorige pagina's in dit singles topic dacht ik : ik ga ook weer eens posten .
Omdat de onderwerpen "de nadelen van een relatie" en "zou je een relatie beginnen met je droomvrouw wanneer je die tegen komt" de boventoon voerden het laatste gedeelte wil ik ook mijn mening even uiten.

Op het eerste onderwerp "de nadelen van een relatie" kan ik geen argumenten naar voren brengen, omdat een relatie altijd wel fijn is, je hebt een persoon waarbij (als alles goed is in de relatie) er een goede band is, je kan intiem met elkaar zijn en alle andere voordelen. Maar ik denk dat een relatie bij sommige keuzes wel een grote impact heeft (niet bij iedereen maar kdenk dat het bij mij wel een grote rol zou spelen) waardoor je misschien je ene doel links laat liggen om je relatie te behouden of te verbeteren.

Over het onderwerp "zou je een relatie met je droomvrouw beginnen wanneer je die tegenkomt" zou ik zelf antwoorden ja, maar hoe groot is de kans dat ik haar tegenkom (ik ben best een sociaal iemand wat zich de afgelopen paar maanden wat meer is gaan ontplooien onder andere door het single zijn ) dus het is een beetje een "wat als" vraag.

Voor de rest ben ik op het moment gelukkig met het single zijn, ik heb er mezelf heel wat beter door leren kennen. Hier ben ik blij om, al zit ik met genoeg punten nog in de knoop met mezelf maar hier ga ik aan werken. Ik zeg niet dat ik liever geen relatie heb maar op het moment staat die ontwikkeling op een laag pitje... Als ik me droomvrouw tegen zou komen zou ik zo weer het diepe inspringen maar kheb me wel voorgenomen me andere keuzes op het moment voorrang hebben, kan zij zich daar niet in schikken genoeg andere vissen in de zee, ook al is ze mijn droomvrouw. Geluk komt niet alleen voort uit een relatie, is wel een gedachtengang die ik jarenlang gehad had, voor mij komt het uit het halen van mijn doelen, dat huisje boompje beestje daar een van is dat terzijde maar ik heb ook nog de doelen om volgend jaar op kamers te gaan, me nieuwe opleiding te beginnen en met succes te voltooien, succesvol op mijn toekomstige werk zijn, mezelf een heel stuk meer te ontplooien en een wereldreis te maken. Mocht er een van die dingen niet lukken ben ik niet ongelukkig aangezien de rest goed gaat.

Oftewel voor mij is een relatie niet de basis van gelukkig zijn maar het draagt er wel aan mee.

ps: ik post niet zo heel veel op fora en heb af en toe de neiging onduidelijk over te komen met mijn communicatie op welke manier dan ook. Dus mocht er opbouwende kritiek zijn naar aanleiding van deze post (spelling, grammatica, duidelijkheid, opbouw, wat dan ook) laat het weten (daar leer ik ook weer van) maar het liefst wel door middel van een pm (jaja ik lurk hier al een tijd en weet al aardig wat van die afkortingen ) (als die dingen standaard ontvangen kunnen worden)
pi_49885883
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef Weerman het volgende:

[..]

Nee, we waren het wel van plan. Het scheelde overigens ook niet veel.
Het hele gedoe is gebeurt door één jongen die even binnen kwam lopen en pats... Ongeloofelijk toch?
Zuur hoor, maar goed, op zich toont ze wel karakter door er voor uit te komen en de knoop door te hakken. Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft

Ik wil wel op de hoogte blijven ja!
pi_49885905
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat ik het er dan zelf ook van neem. Er zijn maar weinig mannen die er echt mee om kunnen gaan. Maar een éénmalige misstap zou ik misschien wel kunnen vergeven. Een keer zoenen: niks mis mee.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:28:48 #163
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49886064
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft
Dat is nogal een generalisatie.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:30:37 #164
88139 JoeyT
pi_49886129
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Omdat ik het er dan zelf ook van neem. Er zijn maar weinig mannen die er echt mee om kunnen gaan. Maar een éénmalige misstap zou ik misschien wel kunnen vergeven. Een keer zoenen: niks mis mee.
Er zijn maar weinig MENSEN die daar mee om kunnen gaan...
pi_49886148
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken. Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:31:09 #166
88139 JoeyT
pi_49886149
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:

[..]

Net als haar post eronder
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:34:05 #167
88139 JoeyT
pi_49886254
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken. Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
Er is niets mis met veel flirten. Flirten is positief voor beide kanten. Nummers verzamelen waar je niet van plan bent iets mee te gaan doen, kan je idd beter afleren. Beetje lullig voor de ander:). In het hoofd houdend dat je oprechtheid zo belangrijk vindt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58:57 #168
94676 Garisson72
pi_49887155
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat Garrisson en Hugo zeggen over 'single zijn is geen doel op zich' en 'geluk komt niet alleen voort uit een relatie', dat zijn principes die ik zelf beide waardeer, hoewel ze elkaar tegenspreken.
ik zie niet hoe ze elkaar tegenspreken, eerlijkgezegd? het zijn zelfs aanvullende opmerkingen, zou ik zeggen - je kunt gelukkig zijn met jezelf terwijl je niet in een relatie zit, en een heel compleet en waardevol leven leiden. Dat is wat ze beide zeggen, denk ik.
Betekent dus dat je jezelf het beste gunt, en niet acuut akkoord gaat met een vage kans op relatie!
quote:
Uiteindelijk klopt er iets niet als je niet gelukkig kunt zijn buiten relaties, denk ik. Er zijn wel dingen waar ik aan wil werken nu ik toch single ben, onder andere de neiging iets te veel te flirten, maar ik kan in eerlijkheid zeggen dat ik wel tevreden ben met single-zijn op zich. Het bevalt me wel, ik vind mezelf niet meer zielig en ik zit zeker niet te wachten op een relatie, hoewel ik er wel open voor sta mocht de prins op het witte paard zich nu al weer aandienen. Maar dan moet 'ie wel van goeie huize komen, voordat ik mijn vrijheid weer opgeef, moet er heel wat gebeuren.
dat is mijn hele punt.
Je bent gelukkig met je leven zoals het nu is, je bent gelukkig met jezelf. Degene die je in een relatie zou lokken, moet dus van goede huize komen, zoals je zegt.
Maar zoals ik ook al eerder zei tegen iemand anders: You'd give it up in a heartbeat mits&als diegene voorbij komt die je helemaal ondersteboven schoffelt. Dat geldt voor alle singles en daar is niets mis mee!
Enfin, we vallen in herhaling.

Inzake het flirten ben ik het eens met JoeyT, sterker nog: volgens mij zou je jezelf en je persoon zelfs geweld aandoen als je je flirtneiging zou 'onderdrukken'. Da's tegennatuurlijk. Ies nie goed.
Maar dat telefoonnummers verzamelen, waarom doe je dat?

[ Bericht 6% gewijzigd door Garisson72 op 29-05-2007 14:13:10 ]
pi_49887172
*knip*
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:06:37 #170
94676 Garisson72
pi_49887412
okay, laat ik dan dit eens in de groep gooien:
wie van de singles (die maar steeds volhoudt dat hij/zij helemaal tevreden is met zichzelf in het single-bestaan) betrapt zichzelf regelmatig op de gedachte "ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje! ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn!"

Ik denk, zolang je deze gedachte regelmatig hebt, dat je dan onbewust nog wel sterk de neiging hebt om aan jezelf te bewijzen dat je zo gelukkig kunt zijn in je eentje.
Pas als je dat leuke leven dat je hebt, leidt zonder dat als zodanig op te merken (het is dus normaal geworden, ms zelfs al een sleur, godbetert!) denk ik dat je écht kunt zeggen dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Pas dan ben je écht gelukkig met jezelf. Am I making sense?

O, en voor mezelf: ik heb die gedachte nog maar heel zelden.
pi_49887685
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Vraagstelling:
Ikzelf ben nog te kort single om het als een sleur te gaan zien (nu een maandje of 4 met daarin nog een maandje met iemand geweest maar wat uiteindelijk op niets uitliep s) maar ik heb nooit echt de gedachte ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje!

Hiervoor zijn er veel dingetjes die ik tegengekomen ben bij mezelf die niet al te positief zijn en waar ik aan aan het werk ben (neemt alle vrije tijd om te denken over ). Zoals bijvoorbeeld mijn zelfvertrouwen, eerste puntje waar ik aan ben gaan werken dit is vanaf september al een punt dus ben er al even mee bezig. Op het moment ben ik op dat gebied gelukkig. Maar ik heb nog genoeg andere punten die opeens naar voren kwamen toen ik wat zelfverzekerder was. Ik heb nu namelijk geleerd dat ik mezelf niet ken, iig mjin emoties. Ook heb ik ontdekt dat ik nogal onduidelijk communiceer. Dat zijn al 2 grote punten waar ik mee bezig ben en deze dingen naast vrienden sporten stage en dat soort dingen slokken al mijn tijd op, dus heb ik niet echt tijd om na te denken of ik wel gelukkig ben, ik voel me goed dus ik neem aan dat ik gelukkig ben .

Hopelijk is dit een beetje een goed antwoord op je vraag want meer kan ik er niet van maken denk ik.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:39:43 #172
94676 Garisson72
pi_49888680
als dit is wat jij erover wilt zeggen, hugo2409, dan is dat natuurlijk een goed antwoord!
pi_49889192
ik bedoelde meer, is dit het soort antwoord wat je in je achterhoofd had bij het stellen van je vraag (daarmee bedoel ik weer dat ik niet te ver afdwaal van het onderwerp ofzo...) (en even een vraagje tussendoor ik volg deze reeks al een tijdje er wordt af en toe gewaarschuwd voor slowchat... valt dit daar ook al onder want als dat zo is alvast mijn excuses)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:59:33 #174
94676 Garisson72
pi_49889444
ik ben er geen fan van om vragen te stellen met het antwoord al in mijn achterhoofd. Dus nogmaals, ieder antwoord is goed (mits het idd niet te ver afdwaalt).

Als de opeenvolging van posts in een topic op een msn-sessie begint te lijken, is het slowchat.
pi_49890600
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zuur hoor, maar goed, op zich toont ze wel karakter door er voor uit te komen en de knoop door te hakken. Vrijwel ieder ander zou geen oud paar schoenen weggooien voor ze een nieuw paar heeft

Ik wil wel op de hoogte blijven ja!
Ik doe nu nog steeds moeite voor der, maar dat wordt blijkbaar niet geaccepteerd. Ik sta nu zwak in me schoenen, wil ook helemaal niet meer alleen zijn.
Ze was constant bij mij, altijd om me heen, sinds haar 14e en nu ze 18 is, is het weg...
pi_49890808
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef kopje_koffie het volgende:

[..]

is dat vreemd dan ? Dat iemand in een relatie loyaliteit verwacht ?
Nee, helemaal niet.. maar had graag haar mening willen horen..
pi_49891046
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Inzake het flirten ben ik het eens met JoeyT, sterker nog: volgens mij zou je jezelf en je persoon zelfs geweld aandoen als je je flirtneiging zou 'onderdrukken'. Da's tegennatuurlijk. Ies nie goed.
Maar dat telefoonnummers verzamelen, waarom doe je dat?
Omdat ik op dat moment nog denk, mwah, misschien wel. Overigens zeg ik wel heel direct dat ik echt niet zeker weet of ik ga bellen en dat ze niet moeten wachten op een telefoontje. Daar ben ik zonder uitzondering altijd erg duidelijk in.
pi_49891150
quote:
wie van de singles (die maar steeds volhoudt dat hij/zij helemaal tevreden is met zichzelf in het single-bestaan) betrapt zichzelf regelmatig op de gedachte "ik ben helemaal blij met mezelf en mijn eigen leventje! ik heb geen relatie nodig om gelukkig te zijn!"

Ik denk, zolang je deze gedachte regelmatig hebt, dat je dan onbewust nog wel sterk de neiging hebt om aan jezelf te bewijzen dat je zo gelukkig kunt zijn in je eentje.
Pas als je dat leuke leven dat je hebt, leidt zonder dat als zodanig op te merken (het is dus normaal geworden, ms zelfs al een sleur, godbetert!) denk ik dat je écht kunt zeggen dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Pas dan ben je écht gelukkig met jezelf. Am I making sense?

Ik denk sowieso niet zoveel na over single zijn of een relatie hebben. Ik ben gewoon. Hier op Fok kies ik ervoor om deze kant van mezelf te laten zien. De rest is op Fok van ondergeschikt belang, dit is het enige dat ik hier van mezelf laat zien ook. Gekke scheiding eigenlijk. Ik zie het single-zijn nog niet als een sleur maar ik beschouw mezelf ook niet duidelijk als single of zo. In het dagelijks leven praat ik er eigenlijk zelden over, in het dagelijks leven zijn andere dingen veel belangrijker ook. Mijn opleiding, sollicitaties, verhuizingen, vriendschappen en dat soort dingen zijn dan veel belangrijker.

Edit: ik denk wel dat het onbewust nog heel erg speelt bij mij trouwens. Kan wel een grote mond hebben, ben tevreden maar ik denk dat onbewust nog een hoop acceptatie moet komen. Komt wel, na 7 jaar samenwonen is het ook niet gek dat dat er niet zomaar is.

Over het flirten praat ik trouwens IRL ook veel, maar dat is omdat ik het probeer te doorgronden.
pi_49891451
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Weerman het volgende:

[..]

Ik doe nu nog steeds moeite voor der, maar dat wordt blijkbaar niet geaccepteerd. Ik sta nu zwak in me schoenen, wil ook helemaal niet meer alleen zijn.
Ze was constant bij mij, altijd om me heen, sinds haar 14e en nu ze 18 is, is het weg...
Tja.. Dat is klote, maar mensen veranderen zo sterk in die periode. Ik kreeg op mijn 17e een relatie, toen ik 22 was, was ik een compleet ander mens. We zijn ook uit elkaar gegroeid. Misschien voelt zij dat ook wel. Misschien kun je het beter loslaten, als moeite doen niet werkt. Wat je ook doet, het risico om haar definitief te verliezen loop je toch wel. Als ze echt verliefd is op die gast, dan moet je jezelf ook niet tekort doen door persé een relatie te willen hebben (wat misschien zelfs wel gebaseerd is op niet alleen willen zijn en het onbekende eng vinden enzo).
pi_49891520
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig MENSEN die daar mee om kunnen gaan...
Tja, ik reageerde dan ook op de stelling van een man. Vrouwen zijn overigens eerder geneigd te blijven als de ander vreemdgaat. Stond vandaag nog in de Metro
pi_49891573
quote:

Zelden? Ik heb die gedachte nooit.. Ik voel me nu vrij dmv het single zijn.. maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
pi_49891611
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ja, da's waar. Maar ik ken alleen mensen die vreemdgaan, ik ken geen mensen die eerst de relatie verbreken voor ze proberen iets anders op te bouwen met een ander. Ken jij die mensen wel?
pi_49891676
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, da's waar. Maar ik ken alleen mensen die vreemdgaan, ik ken geen mensen die eerst de relatie verbreken voor ze proberen iets anders op te bouwen met een ander. Ken jij die mensen wel?
Als ik ff mag antwoorden.. ja ik ken ze wel.. gelukkig maar
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:04:36 #184
94676 Garisson72
pi_49892027
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zelden? Ik heb die gedachte nooit.. Ik voel me nu vrij dmv het single zijn.. maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
okay, dat druist wel heel erg tegen elkaar in!
je hebt die gedachte nooit, (ik heel zelden ja - laat altijd ruimte voor momenten van zwakte cq algehele verstandsverbijstering, ben net een mens in dat opzicht ) dus nóóit denk jij iets in de strekking: ik ben single en ik ben zo ontzettend gelukkig met mezelf! want je bent zo goed geworden in je blessed single life dat je niet eens meer nadenkt over een mogelijk leven in een relatie.
Dat is wat ík bedoelde, en jij zegt dat je nóóit die gedachte hebt. Dat impliceert dus dat je helemaal in sync bent met je single life.
Vervolgens in één adem door:
quote:
maar ik kan niet wachten om weer een relatie te hebben..
ik zal misschien een sarcasme-smiley gemist hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Garisson72 op 29-05-2007 16:11:33 ]
pi_49892572
Je kunt single zijn en tevredenheid ook los koppelen+ het hebben van een relatie lijkt me niet per se verbonden met je levensgeluk.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:44:00 #186
94676 Garisson72
pi_49893644
my point exactly, Shivo.
dat is waar het de hele tijd al over gaat...
pi_49894691
* Oesie is sinds iets meer dan vier weekjes weer single.

Ben er nog niet 'happy' mee maar dat gaat zeker weten weer komen. Hopelijk weer zo snel mogelijk... de gevoelens hebben zo nu en dan nog eens de overhand Binnenkort toch maar is wat afspraakjes maken ofzo. Iemand?
pi_49894731
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef Garisson72 het volgende:

ik zal misschien een sarcasme-smiley gemist hebben.
pi_49904196
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Tja.. Dat is klote, maar mensen veranderen zo sterk in die periode. Ik kreeg op mijn 17e een relatie, toen ik 22 was, was ik een compleet ander mens. We zijn ook uit elkaar gegroeid. Misschien voelt zij dat ook wel. Misschien kun je het beter loslaten, als moeite doen niet werkt. Wat je ook doet, het risico om haar definitief te verliezen loop je toch wel. Als ze echt verliefd is op die gast, dan moet je jezelf ook niet tekort doen door persé een relatie te willen hebben (wat misschien zelfs wel gebaseerd is op niet alleen willen zijn en het onbekende eng vinden enzo).
Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.
pi_49905136
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Weerman het volgende:

[..]

Goh, wat denk je? Ik vroeg me al af waarom ze opeens zo poes lief is... Die jongen heeft geen gevoelens voor haar kwam ik achter.
Goh.. surprise mja.. wat nu?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:28:38 #191
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49907996
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef Black-Hole het volgende:
Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.

Helaas pindakaas

Maar eest 6 dagen op vakantie
pi_49908232
quote:

[..]

lekker spelletje dan
pi_49908388
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat is dus vandaag geworden, en helaas. Ondanks dat ik heel aardig ben en het erg gezellig was is er geen match/click.

Helaas pindakaas

Ook geen uitwisseling van lichaamsvloeistoffen?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:41:45 #194
88139 JoeyT
pi_49908573
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ook geen uitwisseling van lichaamsvloeistoffen?
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.
pi_49908866
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap jongens niet die niets op dat gebied proberen tijdens of na afloop van de date.
Misschien klikte het daarom wel niet.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:07:07 #196
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49909584
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen als er geen klik is? (Al lijkt het er in zijn post op dat er bij hem meer klik was dan bij haar.)
pi_49909723
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Frezer het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen als er geen klik is? (Al lijkt het er in zijn post op dat er bij hem meer klik was dan bij haar.)
Draait het altijd om de klik? Soms maakt uiterlijk veel goed op zo'n ene date.
pi_49913320
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Helaas pindakaas

Maar wie weet wat je op vakantie tegenkomt! Misschien besluit je daar wel dat je echt NOOIT meer een relatie wil
pi_49913421
quote:

[..]

En wat ga je nu doen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:57:36 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_49913441
Hallo. Ik ben nog altijd single. En dat blijft de komende 50 jaar nog wel zo. En daarna ben ik dood. Prima. Ik zit er niet mee.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')