abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49913708
Ik ben het daten een beetje moe. Niet dat ik meteen een serieuze relatie wil met de eerste de beste vrouwfiguur die voorbij komt, maar het is steeds wel weer een deuk in m'n ego om te zien hoe vrouwen vaak snel uitgekeken op me lijken te zijn. Aan aandacht geen gebrek, maar waarom is die speciale klik nou zou moeilijk te vinden? Andere visvijver opzoeken misschien?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_49916709
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 01:15 schreef SuperMocio het volgende:
Ik ben het daten een beetje moe. Niet dat ik meteen een serieuze relatie wil met de eerste de beste vrouwfiguur die voorbij komt, maar het is steeds wel weer een deuk in m'n ego om te zien hoe vrouwen vaak snel uitgekeken op me lijken te zijn. Aan aandacht geen gebrek, maar waarom is die speciale klik nou zou moeilijk te vinden? Andere visvijver opzoeken misschien?
In welke visvijver zit je nu? En date je met totaal onbekenden of vriendinnen van kennissen enzo?
pi_49916833
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben nog altijd single. En dat blijft de komende 50 jaar nog wel zo. En daarna ben ik dood. Prima. Ik zit er niet mee.
Brrr, moet er niet aan denken
pi_49917347
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben nog altijd single. En dat blijft de komende 50 jaar nog wel zo. En daarna ben ik dood. Prima. Ik zit er niet mee.
Enne, jij en CL? Jullie konden het wel goed vinden op de meet, of was er geen romantische klik?
pi_49917376
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Draait het altijd om de klik? Soms maakt uiterlijk veel goed op zo'n ene date.
Iemand kan nog zo lekker zijn, als er geen klik is, is de date gewoon verrot. En die ene speciale klik kom je maar zelden tegen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:06:47 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_49917742
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Enne, jij en CL? Jullie konden het wel goed vinden op de meet, of was er geen romantische klik?
Tja...
For great justice!
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:14:08 #207
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49917995
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Iemand kan nog zo lekker zijn, als er geen klik is, is de date gewoon verrot. En die ene speciale klik kom je maar zelden tegen.
Maar die klik kan je wel proberen af te dwingen. In ieder geval zal ik altijd seksualiteit uitstralen als ik een meisje zie zitten. En dat mis ik een beetje als ik over dates lees in dit topic. Als die spanning er niet is geweest in de date zal de vrouw eerder geneigd zijn om naderhand te zeggen dat die 'klik' er niet was.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49918827
Goedemorgen iedereen...
en nu ontopic:
Waarom zitten mensen over een klik bij de eerste paar dates, in mijn ogen zijn de eerste paar dates niet genoeg om met iemand al een klik te hebben. Althans naar wat ik ervaren heb (ik ben een wat rustiger type, die niet meteen op de dames springt om zoals hier gezegd werd lichaamssappen uit te wisselen, of het moet wel heel erg zijn) kan de klik later ook nog goedkomen, als je elkaar iets beter leert kennen.

En over het date gedeelte, dat doe ik (nog) niet de laatste tijd, doe ik nu wat verkeerd
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:48:43 #209
88139 JoeyT
pi_49919248
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef hugo2409 het volgende:
Goedemorgen iedereen...
en nu ontopic:
Waarom zitten mensen over een klik bij de eerste paar dates, in mijn ogen zijn de eerste paar dates niet genoeg om met iemand al een klik te hebben. Althans naar wat ik ervaren heb (ik ben een wat rustiger type, die niet meteen op de dames springt om zoals hier gezegd werd lichaamssappen uit te wisselen, of het moet wel heel erg zijn) kan de klik later ook nog goedkomen, als je elkaar iets beter leert kennen.

En over het date gedeelte, dat doe ik (nog) niet de laatste tijd, doe ik nu wat verkeerd
Ik weet niet wat jij onder klik verstaat, maar een klik is hetgeen wat je met elkaar hebt als je elkaar net leert kennen. Vanuit daar bouw je verder. Dus ja die klik is er op de eerste dates. Tuurlijk kan er later uiteindelijk nog iets groeien, maar je kansen worden wel een stuk kleiner. Je moet jezelf gewoon sterk profileren en mag best duidelijk maken dat je een seksueel persoon bent. Vrouwen doen het ook en willen het ook als ze je zien zitten. Het heeft dus niets met vrouwen bespringen te maken, maar des te meer met wederzijdse chemie.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:55:59 #210
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49919534
eens met JoeyT.
Ik weet in 99% der gevallen in de eerste splitsecond of er een klik is of niet, of ik de dame in kwestie zie zitten als love interest, als mogelijke vriendschap of als niet-te-diepgravend gesprekspartner voor een uurtje.

Ik weet echter niet exact uit je woorden op te maken, Joey, wat je bedoelt met 'profileren' en 'duidelijk maken'. Ben er zelf meer fan van om het zijn natuurlijke beloop te laten en niet de situatie te gaan regisseren, in mijn ogen krijgt het anders al snel iets geforceerds. Ik hou het liever wat ontspannener, en zie wel wat ervan komt!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49919631
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

In welke visvijver zit je nu? En date je met totaal onbekenden of vriendinnen van kennissen enzo?
Het uitgaansleven, en dan een specifiek rijtje kroegen waar ik vaak kom. Dus het gaat in de meeste gevallen over onbekenden;mensen die je opvallen in de menigte en er 'uit pikt'. (Of zij mij )
pi_49919660
Ok wacht, volgens mij snap ik het wel zon beetje, maar hierboven ging het erover dat als die klik er niet was je alsnog dingen kunt proberen, vandaar mijn opmerking over bespringen enzo. Ik heb zelf beide acties meegemaakt, dat er vanaf het begin een klik was, dus dat we elkaar meteen als potentiele partner zagen, maar ook dat de eerste 2 of 3 dates geen klik was maar naarmate we elkaar leerden kennen zoiets hadden van dit kan best wel eens gaan werken in een relatie.

Ze hebben bij mij beiden niet gewerkt anders had ik niet hier gezeten, maar ik heb er mooie tijden mee beleefd, een enorme egoboost gehad, ben me daardoor zekerder gaan voelen. Nu kreeg ik gister van een bekende van me de opmerking dat ik het makkelijk had, ik ga ergens zitten en de dames komen op mij af... en zon opmerking had ik niet verwacht maar toch voelt het wel fijn om zoiets te horen .

Maar ik dwaal weer af.... Joey ik ben het met je eens dat je kansen kleiner zijn als die klik er niet is, omdat een grote groep mensen toch vooral op gevoel afgaat, en als die klik er niet is in het begin is het gevoel er ook niet....
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:02:18 #213
88139 JoeyT
pi_49919740
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Garisson72 het volgende:

Ik weet echter niet exact uit je woorden op te maken, Joey, wat je bedoelt met 'profileren' en 'duidelijk maken'. Ben er zelf meer fan van om het zijn natuurlijke beloop te laten en niet de situatie te gaan regisseren, in mijn ogen krijgt het anders al snel iets geforceerds. Ik hou het liever wat ontspannener, en zie wel wat ervan komt!
Wat ik bedoel heeft niets met regiseren te maken. Ik bedoel niet dat je een gesprek oid naar een bepaald punt wilt brengen. Maar ik bedoel meer het speelse, flirterige gedeelte. Je kan idd de hele avond gaan kletsen over wat je doet, wat zij doet etc. Maar als je iemand ziet zitten dan vind ik dat je dat ook op een speelse manier moet laten blijken.

Deze film laat beetje zien wat ik bedoel: http://youtube.com/watch?v=n0Aqq_xbo80

Seksualiteit uitstralen dus...
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:06:31 #214
94676 Garisson72
pi_49919879
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef JoeyT het volgende:

Wat ik bedoel heeft niets met regiseren te maken. Ik bedoel niet dat je een gesprek oid naar een bepaald punt wilt brengen. Maar ik bedoel meer het speelse, flirterige gedeelte. Je kan idd de hele avond gaan kletsen over wat je doet, wat zij doet etc. Maar als je iemand ziet zitten dan vind ik dat je dat ook op een speelse manier moet laten blijken.
ah kijk, da´s duidelijker. dat doe ik ook.
pi_49920827
dat is dus iets wat ik nog moet leren denk ik, of ik moet het onbewust doen ofzo , maar op het moment heeft het geen haast. Als ik degene tegenkom en ik kan het nog niet dan weet ik dat ik meer had moeten "oefenen" ermee
pi_49922849
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

En wat ga je nu doen?
Zo kwam het wel over namelijk... Maar, ik weet niet eigenlijk, er zweven steeds (????) boven me hoofd rond... Aangezien ik 4 jaar van haar heb gehouden wil ik haar natuurlijk wel terug. In die 4 jaar heeft ze nog nooit gelogen. Ze beweert dat er niets gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in.

We zien het wel. En mocht het niets meer worden dan heb ik toch een leuke tijd met haar gehad.
pi_49923226
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar die klik kan je wel proberen af te dwingen. In ieder geval zal ik altijd seksualiteit uitstralen als ik een meisje zie zitten. En dat mis ik een beetje als ik over dates lees in dit topic. Als die spanning er niet is geweest in de date zal de vrouw eerder geneigd zijn om naderhand te zeggen dat die 'klik' er niet was.
Zooooo bekend. En nee, dan nog is er geen bal aan. Zelfs al gebeurt er wel iets. En dan heb je liggen rommelen met iemand die je ontzettend lekker vind en vervolgens word je niet verliefd. En dan? Ik kan seks en liefde niet scheiden, dus ik ben op 2 keer na altijd verliefd geweest voor/tijdens/na de seks. Sterker nog, ik kon me met moeite inhouden om ze niet uit bed te trappen. Belt zo'n gast je later nog een keer, beetje afstandelijk doen, voorzichtig dood laten bloeden en zeggen dat je nog niet toe bent aan de volgende relatie.

Dat is echt niks voor mij, zelfs one night stands moeten wat mij betreft wel met iemand zijn waar ik een klik mee heb, anders maar niet. De laatste keer dat ik dat deed zonder klik, was het ook echt de laatste keer.
pi_49923265
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef hugo2409 het volgende:
Goedemorgen iedereen...
en nu ontopic:

Ik weet het bijna altijd direct als er een klik is. Soms zelfs nog voor iemand iets gezegd heeft en anders is dat altijd binnen een half uurtje wel duidelijk.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:43:28 #219
88139 JoeyT
pi_49923354
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zooooo bekend. En nee, dan nog is er geen bal aan. Zelfs al gebeurt er wel iets. En dan heb je liggen rommelen met iemand die je ontzettend lekker vind en vervolgens word je niet verliefd. En dan? Ik kan seks en liefde niet scheiden, dus ik ben op 2 keer na altijd verliefd geweest voor/tijdens/na de seks. Sterker nog, ik kon me met moeite inhouden om ze niet uit bed te trappen. Belt zo'n gast je later nog een keer, beetje afstandelijk doen, voorzichtig dood laten bloeden en zeggen dat je nog niet toe bent aan de volgende relatie.

Dat is echt niks voor mij, zelfs one night stands moeten wat mij betreft wel met iemand zijn waar ik een klik mee heb, anders maar niet. De laatste keer dat ik dat deed zonder klik, was het ook echt de laatste keer.
Waar heb je t over. Lees nou eens wat ik neerzet. Ik heb het dus wel over een klik. Een klik kan je toch bevorderen.

Ik wilde als vrijgezel regelmatig neuken. Deed ik ook met meisjes die niet bij me pasten. Ze sliepen gewoon niet bij me
pi_49923398
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:27 schreef Weerman het volgende:

[..]

Zo kwam het wel over namelijk... Maar, ik weet niet eigenlijk, er zweven steeds (????) boven me hoofd rond... Aangezien ik 4 jaar van haar heb gehouden wil ik haar natuurlijk wel terug. In die 4 jaar heeft ze nog nooit gelogen. Ze beweert dat er niets gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in.

We zien het wel. En mocht het niets meer worden dan heb ik toch een leuke tijd met haar gehad.
Ze is wel verliefd geworden op een ander dus ergens zit iets niet helemaal goed, dunkt me. Ben je er al achter wat dat is? Als je dat niet eens weet, zou ik er namelijk nog niet aan beginnen. Bovendien: zij mag wel een maand of 2 d'r best doen, na zoiets.
pi_49925783
Dat bij lichamelijke 'activiteiten' er een connectie moet zijn lijkt me duidelijk, al is dat niet verplicht. Sommige mensen kunnen lichaam en emotie scheiden, anderen niet. Dit lijkt mij dus gewoon iets subjectiefs.
Maar een emotionele prikkeling die je (voor de ander) voelt wanneer je in bed ligt met iemand is toch logisch ? Dat bestempel je dan toch niet meteen als verliefdheid ? Verliefdheid gaat nl wel ver, dat is niet zomaar weg.
Een klik in mijn ogen is ook meer dan enkel een connectie. Je kan op zoveel manieren een connectie hebben met iemand, maar een klik geeft aan de die connectie opm wat voor reden dan ook beter en soepeler verloopt dan anders. Het loopt veel vloeiender. Een klik komt voor mij ook voor verliefdheid, maar een klik is niet per definitie nodig om met iemand het bed te delen. Maar een klik is wel nodig om verliefd te worden. Ik snap dat dit wat mierenneukerig overkomt, maar voor mij is er wel degelijk een groot structureel verschil.
Mensen leggen dingen anders uit en mensen leggen nadruk op andere dingen. Het een is niet altijd logich verbonden met (of een gevolg van) het ander, als je er over praat met meerdere mensen.

Laatste tijd begin ik me steeds bewuster te worden van iets heel simpels. Het is zo makkelijk om ingewikkeld te doen, om alles te snappen, te rationaliseren. Maar waar is dat nou eigenlijk goed voor ? Zo het niet gewoon een handig truukje zijn om het goed te praten dat interactie op een persoonlijker niveau gewoon eng is ? Een manier om het te voorkomen ? Het enige wat telt (en dit is het simpele dus) is dat je je er goed onder voelt. Een beetje lol hebben is toch alles wat je kan doen in een leven ? Daarbij moet je natuurlijk wel uitkijken, want het is te makkelijk om de wereld te zien door jouw eigen ogen. Zodoende leg je de wereld in jouw eigen termen. En dus leg je ook anderen zo uit. Dat over rationaliseren van anderen en mechanismes zoals interactie, verliefdheid en een klik is allemaal leuk en aardig, maar iedereen weet dat dat allemaal niet meer opgaat als het moment daar is. Dan ga je toch heel anders doen (en zijn).

Dat mensen actief daten enzo .. geen probleem. Dat mensen met anderen voor puur lichamelijke activiteiten de koffer induiken .. prima. Als het allemaal maar in een balans gebeurt. Het is iets dat je met zn tweeen doet. Twee mensen met een eigen wereld en een eigen kijk en gevoel. Als de een niks voelt voor de ander en de ander wel wat voor de een, dan klopt er iets niet enzo. maar zolang alles gewoon in balans is, dan maakt het toch niet uit hoe het allemaal ingevuld wordt ? Dus waarom is het zo belangrijk om te discussieren over allemaal zaken die er uiteindelijk toch niet toe doen .. rare drang om begrepen te worden .. (en ja ik snap ook wel dat dat normaal is, maar als je er simpel over nadenkt dan is het eigenlijk maar raar)

Maargoed, het is moeilijk uit te leggen.

Ik denk dat het veel belangrijker dat je goed weet wat je eigen behoeften, grenzen en wensen zijn. En niet zozeer dat je precies weet welke eigenschappen mechanisch bij elkaar opgeteld een 'relatie' of een 'kilk' zijn. het is natuurlijk handig om te kunnen herkennen wanneer iemand misbruik van je wil maken, maar als je stevig in je schoenen staat dan is dat niet nodig. Je hoeft het niet te herkennen, je merkt het dan wel. Iets is dan vervelend, je interpreteert een gevoel bij jezelf en handeld ernaar.
En dan nog .. stel als iemand enkel uit is op "misbruik" en je hebt op dat moment 'behoefte' of 'zin' in hetgeen waar de ander op wil prooien.. is het dan nog wel een "misbruik" door de ander ? Tja die ander krijgt wat hij/zij wil, maar jij dan toch ook ? Beetje loos om je dan vast te bijten in een definitie...

Zomaar wat gedachten waar ik de laatste tijd mee rondloop.

Maar ik kan wel stellen dat het allemaal misschien wat ingewikkeld klinkt ofzo, maar het komt gewoon op een paar simpele dingen neer. Stevig in je schoenen staan, weten wat je wil (ratio), weten waar je behoefte aan hebt (gevoel) en nu het belangrijkste : je kunnen verplaatsen in een ander. Wat ik gewoon merk is dat allemaal ingewikkelde dingen gewoon irrelevant zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door kopje_koffie op 30-05-2007 14:00:40 ]
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_49927718
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef kopje_koffie het volgende:
(verhaaltje)

Maar ik kan wel stellen dat het allemaal misschien wat ingewikkeld klinkt ofzo, maar het komt gewoon op een paar simpele dingen neer. Stevig in je schoenen staan, weten wat je wil (ratio), weten waar je behoefte aan hebt (gevoel) en nu het belangrijkste : je kunnen verplaatsen in een ander. Wat ik gewoon merk is dat allemaal ingewikkelde dingen gewoon irrelevant zijn.
Dit is best wel veel leesstof, ik heb het ook allemaal doorgelezen en vond het wel interresant. Ik vind die samenvatting vooral boeiend (vandaar dat ik die ook als quote heb neergezet) Alleen zit ik al een tijdje met de vraag hoe weet je waar je behoefte aan heb. Volgens mij gaat het de laatste tijd heel goed met die andere dingetjes alleen mijn gevoelens willen nog niet echt duidelijk zijn (hopelijk kan dit even tussendoor, als het niet tussendoor kan... dan niet maar wel graag wat uitleg waar het dan wel kan )
pi_49933643
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zooooo bekend. En nee, dan nog is er geen bal aan. Zelfs al gebeurt er wel iets. En dan heb je liggen rommelen met iemand die je ontzettend lekker vind en vervolgens word je niet verliefd. En dan?
Dan heb je een leuke avond gehad en gaat het leven verder.
pi_49936174
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dan heb je een leuke avond gehad en gaat het leven verder.
Ja.. Blijkbaar. Voor mij is dat te leeg en als ik zoiets als leeg ervaar, dan is het iets om spijt van te hebben. Maar dat ben ik persoonlijk, ik zal er zeker niet meer aan beginnen in ieder geval.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:54:39 #225
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49936519
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Voor mij is dat te leeg en als ik zoiets als leeg ervaar, dan is het iets om spijt van te hebben. Maar dat ben ik persoonlijk, ik zal er zeker niet meer aan beginnen in ieder geval.
En een 'friend with benefits' is dan niet te leeg voor je
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49936986
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef webspider het volgende:

[..]

En een 'friend with benefits' is dan niet te leeg voor je
Ik was best wel gek op hem, hoewel het bij voorbaat al kansloos was.
pi_49937593
Friends with benefits vond ik in de praktijk ook een beetje tegenvallen. Met heldere afspraken aan begonnen, maar na een paar keer naast haar wakker te worden ging ik me toch te veel aan haar hechten. Kater aan overgehouden.
pi_49938398
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik was best wel gek op hem, hoewel het bij voorbaat al kansloos was.
Sexxen zonder liefde werkt niet voor jou, omdat het onlosmakelijk verbonden met elkaar is.
Je hebt wel scharrels, maar was in die gevallen gek op ze, ook al wist je dat het niet ging werken.
Houd je jezelf toch een beetje voor de gek?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:42:19 #229
94676 Garisson72
pi_49938460
't werkt ook niet voor mij, zo'n vriendschap+, kom ik nu zo'n beetje achter. Komt vooral omdat ik het gevoel heb dat we er niet hetzelfde in zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Garisson72 op 30-05-2007 19:51:49 ]
pi_49938845
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef SuperMocio het volgende:
Friends with benefits vond ik in de praktijk ook een beetje tegenvallen. Met heldere afspraken aan begonnen, maar na een paar keer naast haar wakker te worden ging ik me toch te veel aan haar hechten. Kater aan overgehouden.
Herkenbaar. Ik wilde eerst alleen seks maar na een paar dagen toch wel kriebels in mijn buik.
pi_49939003
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Sexxen zonder liefde werkt niet voor jou, omdat het onlosmakelijk verbonden met elkaar is.
Je hebt wel scharrels, maar was in die gevallen gek op ze, ook al wist je dat het niet ging werken.
Houd je jezelf toch een beetje voor de gek?
Sinds wanneer heb ik scharrels? Ik date en ik zoen met enige regelmaat. Ik ben twee keer naar bed geweest met iemand waar ik niet verliefd op was of zelfs helemaal geen klik mee voelde en da's jaaaaaren geleden. Verder zijn one night stands niet mijn ding en ik de laatste keer beviel zo slecht dat ik het nooit meer gedaan heb op die manier. Toen was ik 16 of net 17. Sinds ik geen relatie meer heb (nu 3 mnd), was ik wel verliefd op iemand met wie ik de eerste paar dagen scharrelintenties had maar d'r was geen houwen aan. Het is nooit echt een relatie geweest, maar het heeft toch ruim 2 maanden geduurd. Verder nog wat lopen experimenteren, maar daar is zeker wel sprake van een klik en ik spreek heel snel weer met haar af.
pi_49939040
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Garisson72 het volgende:
't werkt ook niet voor mij, zo'n vriendschap+, kom ik nu zo'n beetje achter. Komt vooral omdat ik het gevoel heb dat we er niet hetzelfde in zitten.
En wie wil dan meer dan de ander?
pi_49939103
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb ik scharrels? Ik date en ik zoen met enige regelmaat. Ik ben twee keer naar bed geweest met iemand waar ik niet verliefd op was en da's jaaaaaren geleden. Toen was ik 16 of net 17. Sinds ik geen relatie meer heb (nu 3 mnd), was ik wel verliefd op iemand met wie ik de eerste paar dagen scharrelintenties had maar d'r was geen houwen aan. Het is nooit echt een relatie geweest, maar het heeft toch ruim 2 maanden geduurd. Verder nog wat lopen experimenteren, maar daar is zeker wel sprake van een klik en ik spreek heel snel weer met haar af.
Friend with benefits / scharrels, what's in a name?
Lijkt op hetzelfde neer te komen hoe jij erover praat mijns inziens.
pi_49939207
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Friend with benefits / scharrels, what's in a name?
Lijkt op hetzelfde neer te komen hoe jij erover praat mijns inziens.
Hoe ik er op FOK over praat, ja. Het zal ongetwijfeld zo overkomen, voor mij voelt een scharrel heel anders dan een friend with benefits. Achteraf dekte dat de lading ook niet. Het voelde eerder als een vriendje, hoewel ik enige vrijheden had omdat hij niet kon kiezen tussen mij en zijn huidige vriendin.
pi_49939294
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoe ik het op FOK over praat, ja. Het zal ongetwijfeld zo overkomen, voor mij voelt een scharrel heel anders dan een friend with benefits. Achteraf dekte dat de lading ook niet. Het voelde eerder als een vriendje, hoewel ik enige vrijheden had omdat hij niet kon kiezen tussen mij en zijn huidige vriendin.
Now she tells us.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49939559
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nou komt de aap uit de mouw.
Tja, ik heb het een tijdje lopen ontkennen. Waarom denk je dat ik er maar geen afscheid van kon nemen? Hehehe, echt niet dat iedereen zomaar op die manier met mij om kan gaan, ik speel geen tweede viool, dat past niet bij mij. Ik was wel verliefd ja, maar ik heb wel gebruik gemaakt van de vrijheid die ik had. Nooit echt met heel mijn hart overigens.
pi_49939661
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

hij niet kon kiezen tussen mij en zijn huidige vriendin.
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

ik speel geen tweede viool
Dit duidt toch zeker wel op een tweede viool situatie.
Hij had al een vriendin, zo noemde hij die persoon, en jij was voor 'erbij'.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:43:01 #238
94676 Garisson72
pi_49941118
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:

En wie wil dan meer dan de ander?
Ik ben niet verliefd op haar, zij is/was dat wel op mij en worstelt zo af en toe duidelijk nog met die gevoelens.
Ik kan dat niet beantwoorden, en dus is het voor mij ook ondoenlijk om lekker vrijheid-blijheid het plus-aspect van deze vriendschap 'uit te wonen'. Zo zit ik kennelijk niet in elkaar.

zeg ben ik nou gek, of zitten jullie ijverig je posts te editten?
pi_49942008
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef hugo2409 het volgende:

[..]

Dit is best wel veel leesstof, ik heb het ook allemaal doorgelezen en vond het wel interresant. Ik vind die samenvatting vooral boeiend (vandaar dat ik die ook als quote heb neergezet) Alleen zit ik al een tijdje met de vraag hoe weet je waar je behoefte aan heb. Volgens mij gaat het de laatste tijd heel goed met die andere dingetjes alleen mijn gevoelens willen nog niet echt duidelijk zijn (hopelijk kan dit even tussendoor, als het niet tussendoor kan... dan niet maar wel graag wat uitleg waar het dan wel kan )
Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoor Ben pas sinds kort bezig met het zo naar dingen kijken. Een vriend van me zei een keer "als je maar met een glimlach het graf in gaat" .. die jongen had griezelig gelijk. Al dat moeilijke gedoe telkens is zo nutteloos. Als die overrationaliseringen van relaties en intersociale contacten bv .. wat rukt het nou dat het een keer niet uitpakt. Denk je nou echt dat je er lang mee gaat zitten als je een keer een blauwtje oid loopt ? Dacht het niet. Maar als het goed gaat heb jezoveel meer. En dat kan alleen als je niet moeilijk doet en gewoon dingen doet. Screw de risicos en de onzekerheden. Zorg gewoon dat je de niet leuke of moeilijke dingen op waarde schat en richt je op de dingen waar je blij van word. Blij als in (glim)lachen en niet blij in je hoofd van "dat heb ik mooi geregeld"

Nogmaals ik weet het ook allemaal niet. maar mn wereldje is met rap tempo simpeler geworden. Een van de gevolgen is nu wel dat ik een leuke meid tegen het lijf gelopen ben omdat ik me een keer nietby default er voor afsloot.
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_49943047
Herkennen jullie dit?

ik ben nu 9 maanden single na een relatie van 7 jaar.
Ik heb pas een man ontmoet met wie het klikt, we kunnen goed praten, grapjes maken en de sex is ook goed. Eigenlijk ben ik dus verliefd geworden..
Maar dat was ik eigenlijk nog helemaal niet van plan, wilde wel een friend with benefits, maar eigenlijk nog niet meer dan dat.

Nu heb ik vlinders in mijn buik en denk de hele dag aan hem, en dat maakt me ook weer onzeker (zoals dat gaat als je verliefd bent): vind hij me echt wel leuk? moet ik hem nu wel of niet bellen? Alle onzin die erbij hoort als je net verliefd bent.....

Dus ergens voelt het allemaal wel heel goed, maar anderszijds heb ik helemaal geen zin in die onzekerheid en is single zijn ook wel heel lekker
Well-behaved women rarely make history
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:35:00 #241
94676 Garisson72
pi_49946567
ik vind het een mooi levensmotto, kopje_koffie, en niet in de minste plaats omdat het volledig strookt met wat ik mezelf heb aangeleerd sinds begin dit jaar.
Bij het verkroppen van dingen die misgaan, en waar je echt van baalt (relaties, bijv), weet je dat je er de vorige keer ook bovenop bent gekomen en dat het dus ook deze keer wel zal lukken. Zo leer je je rotgevoel sneller los te laten, en zo ben je dus losser als je wat nieuws aangaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Garisson72 op 31-05-2007 07:59:59 ]
pi_49957760
kopje_koffie,
bedankt voor de informatie, deze instelling probeer ik bij mezelf ook ten alle tijden te behouden. Het enige probleem is dat ik nog niet precies weet hoe het met die emoties en dingen willen zit, zoals bij meerdere dingetjes bij mij het geval is, ik wil het onwijs graag ik zet me er helemaal voor in maar het eerste puntje is uitvinden hoe het te doen en dat kost veel moeite vaak.

Even tussendoor een vraagje, hoe ben jij zo gaan denken als dat je nu denkt, heb je een bepaalde verandering meegemaakt waardoor het (voor je gevoel) noodzakelijk was of was het wat anders? (ik ben gewoon geinteresseerd, mocht je niet willen antwoorden vind ik het ook goed ) (goh ik kan echt niet bij een onderwerp blijven geloof ik )
pi_49958055
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

Dit duidt toch zeker wel op een tweede viool situatie.
Hij had al een vriendin, zo noemde hij die persoon, en jij was voor 'erbij'.
Ze hadden geen relatie toen het speelde. De reden dat ik het afgekapt heb, is dat hij meer naar haar begon te trekken.
pi_49958351
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ze hadden geen relatie toen het speelde. De reden dat ik het afgekapt heb, is dat hij meer naar haar begon te trekken.
Ben je altijd zo onduidelijk?
pi_49960765
nog steeds single

wel een verre scharrel.... (2 uur rijden van me vandaan) maar da ga ik niet wekelijks heen ofzo

soms denk ik dat ik gewoon single moet blijven, geen gezeur tenminste...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49967453
pi_49967724
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Je zwaait ons vaarwel, of zegt ons gedag, laat blijken dat je singel bent en dus weer beschikbaar?
Zeg het eens, Bloedige.
pi_49967884
Ik kom me melden. Sinds 2 dagen vrijgezel dus jaaa. Nog behoorlijk vers, dus huppelig ben ik er niet om, maar ik ben het wel. Maar ik heb brownies.
pi_49967944
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog behoorlijk vers, ik heb brownies.
Je komt niet echt over alsof je overlopen bent met tranen, maarja je hebt dan ook brownies.
pi_49968025
Van het tankstation
Vandaag heb ik nog niet gehuild. Gisteren zo ongeveer om het halfuur.
pi_49968104
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Van het tankstation
Vandaag heb ik nog niet gehuild. Gisteren zo ongeveer om het halfuur.
Dan is dan weer , dat je je vol wilt stoppen met brownies (in deze tijden) kan ik begrijpen, maar van het tankstation?
Brownies maken veel goed, maar als je er mee klaar bent en je je niet meer op het eten kan concentreren komt het wel weer.
Of moest ik je een hart onder de riem steken?
pi_49970073
*kuch. Slowchat.
pi_49970120
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:48 schreef Lucille het volgende:

[..]

Is dit een oproep?
Ligt er aan wat je in de aanbieding hebt
pi_49970132
Edit: Zie hierboven .

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2007 17:04:51 ]
pi_49970243
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:03 schreef Logician het volgende:
Edit: Zie hierboven .
IJs met brownies?
Uiteten met jou gaan is zeker ook zo'n 'feest'.

Maar om even ontopic te blijven ( C_C ), vertel eens.. ben je nog single door je eetgewoonten?
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:25:41 #256
141482 Q.
JurassiQ
pi_49970910
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kom me melden. Sinds 2 dagen vrijgezel dus jaaa. Nog behoorlijk vers, dus huppelig ben ik er niet om, maar ik ben het wel. Maar ik heb brownies.
Twee dagen, je hebt mij bijna ingehaald.
For great justice!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 31 mei 2007 @ 17:26:40 #257
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49970944
Ik ben ook single
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_49971530
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Het hangt in de lucht. Morgen ga ik al meteen naar een heel groot feest. Ja je moet toch ergens beginnen. De laatste keer dat ik vrijgezel was (tussen deze relatie en de relatie daarvoor zaten 7 dagen) was toen ik 18 was, en dat is al een flinke tijd geleden. Dus ik moet eventjes kijken hoe dit is.
pi_49971620
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Het hangt in de lucht. Morgen ga ik al meteen naar een heel groot feest. Ja je moet toch ergens beginnen. De laatste keer dat ik vrijgezel was (tussen deze relatie en de relatie daarvoor zaten 7 dagen) was toen ik 18 was, en dat is al een flinke tijd geleden. Dus ik moet eventjes kijken hoe dit is.
Je hebt het nog wel door wanneer iemand je probeert te versieren straks op dat feest?
pi_49971635
Dat heb ik ook door als ik niet vrijgezel ben.
pi_49971768
Wél? Na al die tijd?

Maar wat je er vervolgens mee kan doen, dat ook?

Voorbeeld:
Juan DeMarco: hoi lekkert, converseren?
Jij:
Juan DeMarco:
pi_49971940
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

IJs met brownies?
Uiteten met jou gaan is zeker ook zo'n 'feest'.

Maar om even ontopic te blijven ( C_C ), vertel eens.. ben je nog single door je eetgewoonten?
nouwjazeg
pi_49972366
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:57 schreef Logician het volgende:

[..]

nouwjazeg
Niet te streng zijn voor jezelf, dat soort dingen kun je altijd nog leren.
pi_49973536
tssk.. als er iemand is die weet wat lekker eten is ben ik het wel
  donderdag 31 mei 2007 @ 19:04:52 #265
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49974162
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef BloodyLotte het volgende:
(tussen deze relatie en de relatie daarvoor zaten 7 dagen)
, dat is wel een beetje eng hoor.

Tenzij je het uitgemaakt had voor die nieuwe .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49981572
Zo examens zijn voorbij
ik ben er weer
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:26:56 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_49981670
En nog steeds single?
For great justice!
pi_49981690
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:25 schreef Q. het volgende:

1,5jr alweer hier
pi_49981702
Uiteraard.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:27:58 #270
141482 Q.
JurassiQ
pi_49981713
Ruim 3. Ik win.
For great justice!
pi_49981750
Ruimmm 19
ik win
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:31:19 #272
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49981858
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ruimmm 19
ik win
Broekie! Kwa leeftijd dan, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:32:52 #273
88139 JoeyT
pi_49981922
Niet single... I win again! Leuk topic
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:34:50 #274
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_49982000
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef JoeyT het volgende:
Liever single dan iemand met borderline
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_49982129
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef 3doorsdown het volgende:

[..]

Tevens een korte uitleg?
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:38:19 #276
88139 JoeyT
pi_49982136
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef 3doorsdown het volgende:

[..]

T neukt t zelfde... Win again
pi_49982152
lol
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:39:12 #278
88139 JoeyT
pi_49982176
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:38 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Tevens een korte uitleg?
Sommige mensen irriteren zich aan me... Ze hebben t zwaar...
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:40:13 #279
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49982228
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef JoeyT het volgende:
Downward social comparison, .
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:41:51 #280
88139 JoeyT
pi_49982307
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef Frezer het volgende:

[..]

Downward social comparison, .
Werkt prima toch
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:42:51 #281
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49982360
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Werkt prima toch
Oh daar zal ik ook niks van zeggen!
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:43:56 #282
88139 JoeyT
pi_49982409
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef Frezer het volgende:

[..]

Oh daar zal ik ook niks van zeggen!
Beetje het idee van de paralympics kijken
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:47:37 #283
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49982538
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beetje het idee van de paralympics kijken
Verrot soms om te zien dat die mensen het beter doen op bepaalde disciplines dan jij ooit zult doen he
pi_49982539
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef Frezer het volgende:

[..]

Broekie! Kwa leeftijd dan, .
hahaha ik had t over single jaren
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:49:35 #285
88139 JoeyT
pi_49982619
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Noca het volgende:

[..]

Verrot soms om te zien dat die mensen het beter doen op bepaalde disciplines dan jij ooit zult doen he
Inderdaad. De 100 meter sprint hinkelen lukt me verdomme maar niet
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:50:08 #286
88139 JoeyT
pi_49982640
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar je bent wel leuk. Dus op zich hoef je je geen zorgen te maken
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:50:21 #287
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49982647
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad. De 100 meter sprint hinkelen lukt me verdomme maar niet
Sprintend hou je ze zelfs niet bij.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:53:08 #288
88139 JoeyT
pi_49982776
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:50 schreef Noca het volgende:

[..]

Sprintend hou je ze zelfs niet bij.
Je hebt gelijk... Misschien moet ik naar de 110 meter horden hinkelen kijken
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:55:37 #289
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49982861
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... Misschien moet ik naar de 110 meter horden hinkelen kijken
Dat is geen sporten voor die mensen, dat is marteling.
Maar OT: nog steeds single en dat zal nog wel even zo blijven
Merk wel dat ik na 3 maandjes weer wat serieuzer naar de dames kijk ipv alleen op het fysieke af te gaan (al blijf ik dat ook wel doen natuurlijk ).
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:06:58 #290
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49983277
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

. Nog niks om je zorgen over te maken, .
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:09:01 #291
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49983375
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef Noca het volgende:
(al blijf ik dat ook wel doen natuurlijk ).
Das een gezonde bezigheid, ook tijdens een relatie.
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:35:29 #292
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49984474
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Frezer het volgende:

[..]

Das een gezonde bezigheid, ook tijdens een relatie.
Kijken is wel gezond tijdens een relatie, maar meer toch ook niet
pi_49984912
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar je bent wel leuk. Dus op zich hoef je je geen zorgen te maken
dank je ! nee maak me ook niet druk..
pi_49995761
Laat ik mijzelf deze geweldig mooie vrijdagochtend ook maar weer melden in het singles topic... nog steeds geen veranderingen in mijn status
pi_50003483
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Frezer het volgende:

[..]

, dat is wel een beetje eng hoor.

Tenzij je het uitgemaakt had voor die nieuwe .
Ja dat was uh... verbazingwekkend. Dat gaat deze keer dus niet gebeuren.
pi_50005468
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Quoted for truth. Vrouwen zijn al bang om slet gevonden te worden en sommige mensen verwachten zelfs van hun dat ze initiatief nemen qua seks, behoorlijk vreemd als je het mij vraagt.

Seksuele aantrekkingskracht is een pré.
pi_50007149
Mensen gaan weer op hun donder krijgen van C_C!

Ben naar Paradiso geweest gisteren. Ik heb twee telefoonnummers geweigerd. Soms leer je wel iets op Fok! De eerste wilde ik wel opslaan, maar ik begon me eerst maar eens af te vragen of ik weer niet zou gaan bellen. Dus dat heb ik toen gewoon gezegd. Wilde hij zijn nummer alsnog geven, just in case. Vriendelijk geweigerd. Kijk ik thuis in mijn tasje, heeft hij zijn visitekaartje erin gestopt
pi_50007185
Vrijdaaaaaaaaaaaaaaag
pi_50007237
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mensen gaan weer op hun donder krijgen van C_C!

Ben naar Paradiso geweest gisteren. Ik heb twee telefoonnummers geweigerd. Soms leer je wel iets op Fok! De eerste wilde ik wel opslaan, maar ik begon me eerst maar eens af te vragen of ik weer niet zou gaan bellen. Dus dat heb ik toen gewoon gezegd. Wilde hij zijn nummer alsnog geven, just in case. Vriendelijk geweigerd. Kijk ik thuis in mijn tasje, heeft hij zijn visitekaartje erin gestopt
mannen
pi_50007333
Noodlanding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')