In welke visvijver zit je nu? En date je met totaal onbekenden of vriendinnen van kennissen enzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:15 schreef SuperMocio het volgende:
Ik ben het daten een beetje moe. Niet dat ik meteen een serieuze relatie wil met de eerste de beste vrouwfiguur die voorbij komt, maar het is steeds wel weer een deuk in m'n ego om te zien hoe vrouwen vaak snel uitgekeken op me lijken te zijn. Aan aandacht geen gebrek, maar waarom is die speciale klik nou zou moeilijk te vinden? Andere visvijver opzoeken misschien?
Brrr, moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben nog altijd single. En dat blijft de komende 50 jaar nog wel zo. En daarna ben ik dood. Prima. Ik zit er niet mee.
Enne, jij en CL? Jullie konden het wel goed vinden op de meet, of was er geen romantische klik?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben nog altijd single. En dat blijft de komende 50 jaar nog wel zo. En daarna ben ik dood. Prima. Ik zit er niet mee.
Iemand kan nog zo lekker zijn, als er geen klik is, is de date gewoon verrot. En die ene speciale klik kom je maar zelden tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Draait het altijd om de klik? Soms maakt uiterlijk veel goed op zo'n ene date.
Tja...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Enne, jij en CL? Jullie konden het wel goed vinden op de meet, of was er geen romantische klik?![]()
Maar die klik kan je wel proberen af te dwingen. In ieder geval zal ik altijd seksualiteit uitstralen als ik een meisje zie zitten. En dat mis ik een beetje als ik over dates lees in dit topic. Als die spanning er niet is geweest in de date zal de vrouw eerder geneigd zijn om naderhand te zeggen dat die 'klik' er niet was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo lekker zijn, als er geen klik is, is de date gewoon verrot. En die ene speciale klik kom je maar zelden tegen.
Ik weet niet wat jij onder klik verstaat, maar een klik is hetgeen wat je met elkaar hebt als je elkaar net leert kennen. Vanuit daar bouw je verder. Dus ja die klik is er op de eerste dates. Tuurlijk kan er later uiteindelijk nog iets groeien, maar je kansen worden wel een stuk kleiner. Je moet jezelf gewoon sterk profileren en mag best duidelijk maken dat je een seksueel persoon bent. Vrouwen doen het ook en willen het ook als ze je zien zitten. Het heeft dus niets met vrouwen bespringen te maken, maar des te meer met wederzijdse chemie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef hugo2409 het volgende:
Goedemorgen iedereen...
en nu ontopic:
Waarom zitten mensen over een klik bij de eerste paar dates, in mijn ogen zijn de eerste paar dates niet genoeg om met iemand al een klik te hebben. Althans naar wat ik ervaren heb (ik ben een wat rustiger type, die niet meteen op de dames springt om zoals hier gezegd werd lichaamssappen uit te wisselen, of het moet wel heel erg zijn) kan de klik later ook nog goedkomen, als je elkaar iets beter leert kennen.
En over het date gedeelte, dat doe ik (nog) niet de laatste tijd, doe ik nu wat verkeerd![]()
![]()
Het uitgaansleven, en dan een specifiek rijtje kroegen waar ik vaak kom. Dus het gaat in de meeste gevallen over onbekenden;mensen die je opvallen in de menigte en er 'uit pikt'. (Of zij mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In welke visvijver zit je nu? En date je met totaal onbekenden of vriendinnen van kennissen enzo?
Wat ik bedoel heeft niets met regiseren te maken. Ik bedoel niet dat je een gesprek oid naar een bepaald punt wilt brengen. Maar ik bedoel meer het speelse, flirterige gedeelte. Je kan idd de hele avond gaan kletsen over wat je doet, wat zij doet etc. Maar als je iemand ziet zitten dan vind ik dat je dat ook op een speelse manier moet laten blijken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ik weet echter niet exact uit je woorden op te maken, Joey, wat je bedoelt met 'profileren' en 'duidelijk maken'. Ben er zelf meer fan van om het zijn natuurlijke beloop te laten en niet de situatie te gaan regisseren, in mijn ogen krijgt het anders al snel iets geforceerds. Ik hou het liever wat ontspannener, en zie wel wat ervan komt!
ah kijk, da´s duidelijker. dat doe ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef JoeyT het volgende:
Wat ik bedoel heeft niets met regiseren te maken. Ik bedoel niet dat je een gesprek oid naar een bepaald punt wilt brengen. Maar ik bedoel meer het speelse, flirterige gedeelte. Je kan idd de hele avond gaan kletsen over wat je doet, wat zij doet etc. Maar als je iemand ziet zitten dan vind ik dat je dat ook op een speelse manier moet laten blijken.
Zo kwam het wel over namelijk... Maar, ik weet niet eigenlijk, er zweven steeds (????) boven me hoofd rond... Aangezien ik 4 jaar van haar heb gehouden wil ik haar natuurlijk wel terug. In die 4 jaar heeft ze nog nooit gelogen. Ze beweert dat er niets gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:
Zooooo bekend. En nee, dan nog is er geen bal aan. Zelfs al gebeurt er wel iets. En dan heb je liggen rommelen met iemand die je ontzettend lekker vind en vervolgens word je niet verliefd. En dan? Ik kan seks en liefde niet scheiden, dus ik ben op 2 keer na altijd verliefd geweest voor/tijdens/na de seks. Sterker nog, ik kon me met moeite inhouden om ze niet uit bed te trappen. Belt zo'n gast je later nog een keer, beetje afstandelijk doen, voorzichtig dood laten bloeden en zeggen dat je nog niet toe bent aan de volgende relatie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar die klik kan je wel proberen af te dwingen. In ieder geval zal ik altijd seksualiteit uitstralen als ik een meisje zie zitten. En dat mis ik een beetje als ik over dates lees in dit topic. Als die spanning er niet is geweest in de date zal de vrouw eerder geneigd zijn om naderhand te zeggen dat die 'klik' er niet was.
Ik weet het bijna altijd direct als er een klik is. Soms zelfs nog voor iemand iets gezegd heeft en anders is dat altijd binnen een half uurtje wel duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef hugo2409 het volgende:
Goedemorgen iedereen...
en nu ontopic:
Waarom zitten mensen over een klik bij de eerste paar dates, in mijn ogen zijn de eerste paar dates niet genoeg om met iemand al een klik te hebben. Althans naar wat ik ervaren heb (ik ben een wat rustiger type, die niet meteen op de dames springt om zoals hier gezegd werd lichaamssappen uit te wisselen, of het moet wel heel erg zijn) kan de klik later ook nog goedkomen, als je elkaar iets beter leert kennen.
En over het date gedeelte, dat doe ik (nog) niet de laatste tijd, doe ik nu wat verkeerd![]()
![]()
Waar heb je t over. Lees nou eens wat ik neerzet. Ik heb het dus wel over een klik. Een klik kan je toch bevorderen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zooooo bekend. En nee, dan nog is er geen bal aan. Zelfs al gebeurt er wel iets. En dan heb je liggen rommelen met iemand die je ontzettend lekker vind en vervolgens word je niet verliefd. En dan? Ik kan seks en liefde niet scheiden, dus ik ben op 2 keer na altijd verliefd geweest voor/tijdens/na de seks. Sterker nog, ik kon me met moeite inhouden om ze niet uit bed te trappen. Belt zo'n gast je later nog een keer, beetje afstandelijk doen, voorzichtig dood laten bloeden en zeggen dat je nog niet toe bent aan de volgende relatie.
Dat is echt niks voor mij, zelfs one night stands moeten wat mij betreft wel met iemand zijn waar ik een klik mee heb, anders maar niet. De laatste keer dat ik dat deed zonder klik, was het ook echt de laatste keer.![]()
Ze is wel verliefd geworden op een ander dus ergens zit iets niet helemaal goed, dunkt me. Ben je er al achter wat dat is? Als je dat niet eens weet, zou ik er namelijk nog niet aan beginnen. Bovendien: zij mag wel een maand of 2 d'r best doen, na zoiets.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:27 schreef Weerman het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over namelijk... Maar, ik weet niet eigenlijk, er zweven steeds (????) boven me hoofd rond... Aangezien ik 4 jaar van haar heb gehouden wil ik haar natuurlijk wel terug. In die 4 jaar heeft ze nog nooit gelogen. Ze beweert dat er niets gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in.
We zien het wel. En mocht het niets meer worden dan heb ik toch een leuke tijd met haar gehad.
Dit is best wel veel leesstof, ik heb het ook allemaal doorgelezen en vond het wel interresant. Ik vind die samenvatting vooral boeiend (vandaar dat ik die ook als quote heb neergezet) Alleen zit ik al een tijdje met de vraag hoe weet je waar je behoefte aan heb. Volgens mij gaat het de laatste tijd heel goed met die andere dingetjes alleen mijn gevoelens willen nog niet echt duidelijk zijn (hopelijk kan dit even tussendoor, als het niet tussendoor kan... dan niet maar wel graag wat uitleg waar het dan wel kanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef kopje_koffie het volgende:
(verhaaltje)
Maar ik kan wel stellen dat het allemaal misschien wat ingewikkeld klinkt ofzo, maar het komt gewoon op een paar simpele dingen neer. Stevig in je schoenen staan, weten wat je wil (ratio), weten waar je behoefte aan hebt (gevoel) en nu het belangrijkste : je kunnen verplaatsen in een ander. Wat ik gewoon merk is dat allemaal ingewikkelde dingen gewoon irrelevant zijn.
Dan heb je een leuke avond gehad en gaat het leven verder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zooooo bekend. En nee, dan nog is er geen bal aan. Zelfs al gebeurt er wel iets. En dan heb je liggen rommelen met iemand die je ontzettend lekker vind en vervolgens word je niet verliefd. En dan?
Ja.. Blijkbaar. Voor mij is dat te leeg en als ik zoiets als leeg ervaar, dan is het iets om spijt van te hebben. Maar dat ben ik persoonlijk, ik zal er zeker niet meer aan beginnen in ieder geval.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan heb je een leuke avond gehad en gaat het leven verder.
En een 'friend with benefits' is dan niet te leeg voor jequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voor mij is dat te leeg en als ik zoiets als leeg ervaar, dan is het iets om spijt van te hebben. Maar dat ben ik persoonlijk, ik zal er zeker niet meer aan beginnen in ieder geval.
Ik was best wel gek op hem, hoewel het bij voorbaat al kansloos was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef webspider het volgende:
[..]
En een 'friend with benefits' is dan niet te leeg voor je
Sexxen zonder liefde werkt niet voor jou, omdat het onlosmakelijk verbonden met elkaar is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik was best wel gek op hem, hoewel het bij voorbaat al kansloos was.
Herkenbaar. Ik wilde eerst alleen seks maar na een paar dagen toch wel kriebels in mijn buik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef SuperMocio het volgende:
Friends with benefits vond ik in de praktijk ook een beetje tegenvallen. Met heldere afspraken aan begonnen, maar na een paar keer naast haar wakker te worden ging ik me toch te veel aan haar hechten. Kater aan overgehouden.
Sinds wanneer heb ik scharrels? Ik date en ik zoen met enige regelmaat. Ik ben twee keer naar bed geweest met iemand waar ik niet verliefd op was of zelfs helemaal geen klik mee voelde en da's jaaaaaren geleden. Verder zijn one night stands niet mijn ding en ik de laatste keer beviel zo slecht dat ik het nooit meer gedaan heb op die manier. Toen was ik 16 of net 17. Sinds ik geen relatie meer heb (nu 3 mnd), was ik wel verliefd op iemand met wie ik de eerste paar dagen scharrelintenties had maar d'r was geen houwen aan. Het is nooit echt een relatie geweest, maar het heeft toch ruim 2 maanden geduurd. Verder nog wat lopen experimenteren, maar daar is zeker wel sprake van een klik en ik spreek heel snel weer met haar af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sexxen zonder liefde werkt niet voor jou, omdat het onlosmakelijk verbonden met elkaar is.
Je hebt wel scharrels, maar was in die gevallen gek op ze, ook al wist je dat het niet ging werken.
Houd je jezelf toch een beetje voor de gek?
En wie wil dan meer dan de ander?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef Garisson72 het volgende:
't werkt ook niet voor mij, zo'n vriendschap+, kom ik nu zo'n beetje achter. Komt vooral omdat ik het gevoel heb dat we er niet hetzelfde in zitten.
Friend with benefits / scharrels, what's in a name?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik scharrels? Ik date en ik zoen met enige regelmaat. Ik ben twee keer naar bed geweest met iemand waar ik niet verliefd op was en da's jaaaaaren geleden. Toen was ik 16 of net 17. Sinds ik geen relatie meer heb (nu 3 mnd), was ik wel verliefd op iemand met wie ik de eerste paar dagen scharrelintenties had maar d'r was geen houwen aan. Het is nooit echt een relatie geweest, maar het heeft toch ruim 2 maanden geduurd. Verder nog wat lopen experimenteren, maar daar is zeker wel sprake van een klik en ik spreek heel snel weer met haar af.
Hoe ik er op FOK over praat, ja. Het zal ongetwijfeld zo overkomen, voor mij voelt een scharrel heel anders dan een friend with benefits. Achteraf dekte dat de lading ook niet. Het voelde eerder als een vriendje, hoewel ik enige vrijheden had omdat hij niet kon kiezen tussen mij en zijn huidige vriendin.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Friend with benefits / scharrels, what's in a name?
Lijkt op hetzelfde neer te komen hoe jij erover praat mijns inziens.
Now she tells us.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoe ik het op FOK over praat, ja. Het zal ongetwijfeld zo overkomen, voor mij voelt een scharrel heel anders dan een friend with benefits. Achteraf dekte dat de lading ook niet. Het voelde eerder als een vriendje, hoewel ik enige vrijheden had omdat hij niet kon kiezen tussen mij en zijn huidige vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik heb het een tijdje lopen ontkennen. Waarom denk je dat ik er maar geen afscheid van kon nemen? Hehehe, echt niet dat iedereen zomaar op die manier met mij om kan gaan, ik speel geen tweede viool, dat past niet bij mij. Ik was wel verliefd ja, maar ik heb wel gebruik gemaakt van de vrijheid die ik had. Nooit echt met heel mijn hart overigens.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
hij niet kon kiezen tussen mij en zijn huidige vriendin.
Dit duidt toch zeker wel op een tweede viool situatie.quote:
Ik ben niet verliefd op haar, zij is/was dat wel op mij en worstelt zo af en toe duidelijk nog met die gevoelens.quote:
Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef hugo2409 het volgende:
[..]
Dit is best wel veel leesstof, ik heb het ook allemaal doorgelezen en vond het wel interresant. Ik vind die samenvatting vooral boeiend (vandaar dat ik die ook als quote heb neergezet) Alleen zit ik al een tijdje met de vraag hoe weet je waar je behoefte aan heb. Volgens mij gaat het de laatste tijd heel goed met die andere dingetjes alleen mijn gevoelens willen nog niet echt duidelijk zijn (hopelijk kan dit even tussendoor, als het niet tussendoor kan... dan niet maar wel graag wat uitleg waar het dan wel kan)
Ze hadden geen relatie toen het speelde. De reden dat ik het afgekapt heb, is dat hij meer naar haar begon te trekken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dit duidt toch zeker wel op een tweede viool situatie.
Hij had al een vriendin, zo noemde hij die persoon, en jij was voor 'erbij'.
Ben je altijd zo onduidelijk?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ze hadden geen relatie toen het speelde. De reden dat ik het afgekapt heb, is dat hij meer naar haar begon te trekken.
Je zwaait ons vaarwel, of zegt ons gedag, laat blijken dat je singel bent en dus weer beschikbaar?quote:
Je komt niet echt over alsof je overlopen bent met tranen, maarja je hebt dan ook brownies.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog behoorlijk vers, ik heb brownies.
Dan is dan weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Van het tankstation
Vandaag heb ik nog niet gehuild.Gisteren zo ongeveer om het halfuur.
IJs met brownies?quote:
Twee dagen, je hebt mij bijna ingehaald.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kom me melden.Sinds 2 dagen vrijgezel dus jaaa. Nog behoorlijk vers, dus huppelig ben ik er niet om, maar ik ben het wel. Maar ik heb brownies.
Het hangt in de lucht.quote:
Je hebt het nog wel door wanneer iemand je probeert te versieren straks op dat feest?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het hangt in de lucht.Morgen ga ik al meteen naar een heel groot feest.
Ja je moet toch ergens beginnen. De laatste keer dat ik vrijgezel was (tussen deze relatie en de relatie daarvoor zaten 7 dagen) was toen ik 18 was, en dat is al een flinke tijd geleden. Dus ik moet eventjes kijken hoe dit is.
nouwjazegquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
IJs met brownies?![]()
![]()
Uiteten met jou gaan is zeker ook zo'n 'feest'.
Maar om even ontopic te blijven ( C_C![]()
), vertel eens.. ben je nog single door je eetgewoonten?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef BloodyLotte het volgende:
(tussen deze relatie en de relatie daarvoor zaten 7 dagen)
Broekie! Kwa leeftijd dan,quote:
Tevens een korte uitleg?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Liever single dan iemand met borderline
T neukt t zelfde... Win againquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Liever single dan iemand met borderline
Sommige mensen irriteren zich aan me... Ze hebben t zwaar...quote:
Downward social comparison,quote:
Werkt prima tochquote:
Oh daar zal ik ook niks van zeggen!quote:
Beetje het idee van de paralympics kijkenquote:
Verrot soms om te zien dat die mensen het beter doen op bepaalde disciplines dan jij ooit zult doen hequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje het idee van de paralympics kijken
Inderdaad. De 100 meter sprint hinkelen lukt me verdomme maar nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Verrot soms om te zien dat die mensen het beter doen op bepaalde disciplines dan jij ooit zult doen he![]()
Maar je bent wel leuk. Dus op zich hoef je je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha ik had t over single jaren![]()
Sprintend hou je ze zelfs niet bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. De 100 meter sprint hinkelen lukt me verdomme maar niet![]()
Je hebt gelijk... Misschien moet ik naar de 110 meter horden hinkelen kijkenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Misschien moet ik naar de 110 meter horden hinkelen kijken![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha ik had t over single jaren![]()
Das een gezonde bezigheid, ook tijdens een relatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef Noca het volgende:
(al blijf ik dat ook wel doen natuurlijk).
Kijken is wel gezond tijdens een relatie, maar meer toch ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das een gezonde bezigheid, ook tijdens een relatie.
dank je ! nee maak me ook niet druk..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je bent wel leuk. Dus op zich hoef je je geen zorgen te maken
Ja dat was uh... verbazingwekkend. Dat gaat deze keer dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat is wel een beetje eng hoor.
Tenzij je het uitgemaakt had voor die nieuwe.
Quoted for truth. Vrouwen zijn al bang om slet gevonden te worden en sommige mensen verwachten zelfs van hun dat ze initiatief nemen qua seks, behoorlijk vreemd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik bedoel heeft niets met regiseren te maken. Ik bedoel niet dat je een gesprek oid naar een bepaald punt wilt brengen. Maar ik bedoel meer het speelse, flirterige gedeelte. Je kan idd de hele avond gaan kletsen over wat je doet, wat zij doet etc. Maar als je iemand ziet zitten dan vind ik dat je dat ook op een speelse manier moet laten blijken.
mannenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mensen gaan weer op hun donder krijgen van C_C!![]()
Ben naar Paradiso geweest gisteren. Ik heb twee telefoonnummers geweigerd. Soms leer je wel iets op Fok! De eerste wilde ik wel opslaan, maar ik begon me eerst maar eens af te vragen of ik weer niet zou gaan bellen. Dus dat heb ik toen gewoon gezegd. Wilde hij zijn nummer alsnog geven, just in case. Vriendelijk geweigerd. Kijk ik thuis in mijn tasje, heeft hij zijn visitekaartje erin gestopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |