Bepaalde soort ammunitie toch? hollow point?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De term "cop killer" is bekend van een aantal zaken. noem er minstens 2
Fout is "iemand die een agent heeft neergeschoten"
Verder kan ik nergens opkomenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoek het niet alleen bij wapens.
Ohja dat was zo'n liedje en dat zou dan aansporen om agent dood te schieten.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is ooit een controverse rond een bepaald nummer geweest......
Kun je nog iets meer uitleg geven?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef Flitspaal het volgende:
Kafka
Juist.quote:
quote:Toen ze in de VS aankwamen werden ze door een andere groep, die ook The Choice heette, gedwongen hun naam te veranderen; ze besloten dat K's Choice de geest van de band goed weergaf. K is afkomstig van Jozef K. uit Kafka's het Proces. Jozef K. heeft geen keuzes, de naam is dus ironisch bedoeld, als een rare, onbegrijpelijke onmogelijkheid, wat terugkomt in een aantal van hun nummers.
Da's niet goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan ga ik maar voor Hinault
Ik was nog met de wielrenvraag bezigquote:
Neleos+1quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Neleos het volgende:
Lucien van Impe?
tong + 1quote:
Ik vermoed dat de geniale tong dat er zelf ingezet heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe komt "De geniale Tong" zo in dat lijstje te staan?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe komt "De geniale Tong" zo in dat lijstje te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |