en zij is niet de enige....quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
niet dus
en nu ophoeren, want ik ben je echt meer dan zat
NOT ANYMORE....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef Kuukske het volgende:
Papierversnipperaar en juon_jacket1
Ik ben dol op driehoeksverhoudingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:06 schreef SHE het volgende:
Zodiakk & Claudia_ X klopt niet heur, Claudia is al eeuwen aan de vaste vriend en dat is niet Zodiakk.
Verrader.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Berenanus het volgende:
Mag ik even melden dat JDude & Kuukske al toch een tijdje vieze dingen samen doen?
mezelf?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:26 schreef enter het volgende:
Memento-Mori met wie doe jij het?
foto'squote:
Weet je dat heel zeker, remlof?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef remlof het volgende:
Als die mensen zich even melden zet ik ze erbij.
Nou, we houden je niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Echt veel wordt er niet bijgeneukt hier he? Stelletje prutsers
Zeg, witlof, nu staan we nog niet in die lijst van je, he.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
Slowchatten kan beter in Wieneuktwie slowchat
Relatie met kogelmagneet.. en ja dus ook neuken hequote:
Die Dr.Daggla is flink tekeer gegaanquote:Dr.Daggla en AudreyHepburn
Dr.Daggla en Lolalala
Dr.Daggla en Billy-Jean
Dr.Daggla en Dakota
Dr.Daggla en Marsterretje
Dr.Daggla en Fraubitch
Tell Tellquote:Op donderdag 20 september 2007 09:57 schreef Deceit het volgende:
oh niet? hmm dan is het geen moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door samjustme op 20-09-2007 10:19:24 ]Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
Kun je dan gelijk mijn Q in een kleine q veranderen?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je staat er bij met kogelmagneet.
bel me maar een keertjequote:Op donderdag 20 september 2007 10:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hé een lijstje waar ik nog niet in sta!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |