Ik hoop echt ZO om die beelden straks niet te gaan zien he......quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg maar dat beeld van 'aanrander eric' niet uit mijn hoofd...
Is dat zo?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:48 schreef markisboer het volgende:
erik is goor jaap is niet goor
Ik ook niet en dat zal ook wel zo blijven .. hoe ik nu ook zie hoe hij zich ongeneerd opdringt aan die arme jongen .. kom op doe die onderbroek maar uit x10quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg maar dat beeld van 'aanrander eric' niet uit mijn hoofd...
Video's dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verwacht van mij maar niet te veel caps meer. Niet zo mijn stijl, laten we maar zeggen.
[afbeelding]
Jep via Mundo.nl (onderdeel van Talpa Media)quote:Op zondag 27 mei 2007 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Vergis ik me nou, of had Michael zich vrijwillig opgegeven hiervoor?
Of is hij ontvoerd door Johnny de Mol en met een pistool op zijn hoofd die kooi in gepleurd?
Smeerlap is hetquote:Op zondag 27 mei 2007 01:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zal ook wel zo blijven .. hoe ik nu ook zie hoe hij zich ongeneerd opdringt aan die arme jongen .. kom op doe die onderbroek uit!! x10
bah bah bah
Misschien eet Jaap zoveel M&Ms voor een bijzonder kleurrijk kotseffectquote:
't was een beetje cynisch bedoeld hoor!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Jep via Mundo.nl (onderdeel van Talpa Media)
Ja maar de mijne ook niet... wat moeten we nou? Vertrouwen op andere goedwillende COSsers dan maarquote:Op zondag 27 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verwacht van mij maar niet te veel caps meer. Niet zo mijn stijl, laten we maar zeggen.
[afbeelding]
Die jonge geniet met volle teugen. Ikke niet en hou het voor gezien.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
Die jongen draait steeds zijn hoofd weg als Erik dichterbij komt.
Oh, oké.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
't was een beetje cynisch bedoeld hoor!![]()
Nuh, hij is gewoon geil en heeft zin in sex.quote:
Veel sterkte.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar de mijne ook niet... wat moeten we nou? Vertrouwen op andere goedwillende COSsers dan maar![]()
Ik blijf nog heeel eventjes doorkijken. Dit zie je tenslotte niet elke dag.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jonge geniet met volle teugen. Ikke niet en hou het voor gezien.![]()
Ja ik heb er ook echt geen medelijden mee hoor...hij voelt zich nu ongemakkelijk maar hij had vantevoren kunnen weten dat Eric hem zou willen grijpenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Vergis ik me nou, of had Michael zich vrijwillig opgegeven hiervoor?
Of is hij ontvoerd door Johnny de Mol en met een pistool op zijn hoofd die kooi in gepleurd?
Ziet er wel best bizar uit ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:52 schreef Mani89 het volgende:
tis echt net alsof ik naar een 40 jarige geile viezerik en een bang 12 jarig jongetje zit te kijken
Wie daar wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:52 schreef robert2006 het volgende:
eric zal hierdoor niet echt populairder worden, vrees ik
wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:53 schreef Kinga het volgende:
Wtf doet ie met die andere hand?
Eric? Ik kan niet zeggen dat ik die beelden speciale aandacht geeftquote:Op zondag 27 mei 2007 01:53 schreef Kinga het volgende:
Wtf doet ie met die andere hand?
Nou, doe het dan gewoon zelf. Niet anderen vragen het voor jou te doen, zelf actie nemen !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |