Omdat hij dat schuchtere jongetje dan voor zichzelf heeft. Voor eeuwig en EEUWIG!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zou Eric hem willen vermoorden?
dat viel me ook al opquote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef Soho het volgende:
Michael ziet Huub volgens mij meer zitten dan Eric.
volgende:[/b]quote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef Soho het volgende:
Michael ziet Huub volgens mij meer zitten dan Eric.
En misschien wil Huub Lieke ook wel te grazen nemen, als zij mag zoenen met een meisje........dan mag Huub dat natuurlijk ook doen met een jongen, want........om met Lieke haar eigen woorden te spreken:" Dat is iets anders."quote:Op zondag 27 mei 2007 01:38 schreef miesy het volgende:
[..]
en juist daarom doet hij dit ook. om eric te irriteren.
Dan begint 't neukpartijtje.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet al hoe het gaat .. als de lichten uit zijn gaat Eric zich opdringen en tegen em aan schurken en em dan beginnen aanteraken/aftrekken en die jongen is te bang om nee te zeggen tegen eric de hoer
Zo'n type mens als hij ergens binnenkomt dan komt er ook echt iemand binnen...zo'n eh....persoonlijkheid, een man met veel charismaquote:
Ik denk dat de Efteling een betere keus wasquote:Op zondag 27 mei 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het allemaal maar eng.
de kans is groot dat hij dat ook niet krijgtquote:Op zondag 27 mei 2007 01:40 schreef F04 het volgende:
Eric heeft nog steeds nog geen seks gehad met Michel.
zou me ook niets verbazen.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:40 schreef Dark het volgende:
[..]
En misschien wil Huub Lieke ook wel te grazen nemen, als zij mag zoenen met een meisje........dan mag Huub dat natuurlijk ook doen met een jongen, want........om met Lieke haar eigen woorden te spreken:" Dat is iets anders."![]()
Nee eric hou op ik wil nog niet .. ssst stil maar laat mij maar even ...quote:
Ja, ik ook. Hij is bang voor die kooibewoners, en geef hem es ongelijk....quote:Op zondag 27 mei 2007 01:44 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik zou hem zo op gaan halen om hem naar zijn vader te brengen. *medelij heb*
Das niet eerlijk. Michael is willendquote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg maar dat beeld van 'aanrander eric' niet uit mijn hoofd...
Ik ook niet, en dat maakt het een heel stuk ranziger om naar te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:46 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg maar dat beeld van 'aanrander eric' niet uit mijn hoofd...
eric duld geen tegenspraak.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:42 schreef lorence1 het volgende:
michael heeft al meerdere keren vanavond aan gegeven dat hij geen sex wil, eens kijken wat eric gaat doen. ik denk oost indische doofheid
Doet hij al elke nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:47 schreef Dark het volgende:
Jaap knaagt weer een halve kilo M&Ms weg. Heel vermakelijk vind ik, dat hij daar cola light bij drinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |