Dank jequote:Op zondag 27 mei 2007 01:34 schreef Donnie29 het volgende:
Het was trouwens echt stront op die bril btw.. Dit zeg ik even omdat sommige dachten dat het niet echt was.. RANZIGGGGGGG
Wat raar! Brian en Bart hebben het ook een keer gedaan en toen werd er niks gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft de deur geblokkeerd, maar hij krijgt meteen een melding op het scherm
[afbeelding]
Waarom zou Eric hem willen vermoorden?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die schuchtere jongen daar?
Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een snuffilm zit te bekijken.
Regels zijn blijkbaar strenger geworden kwa brandveiligheid.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wat raar! Brian en Bart hebben het ook een keer gedaan en toen werd er niks gezegd.
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die schuchtere jongen daar?
Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een snuffilm zit te bekijken.
Dat is mooi, want dat is voor mij voorlichtingquote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Kinga het volgende:
Die laat zich echt wel neuken zo.
Die heeft net op RTL7 een nieuw woordje geleerd, zonder de betekenis er precies van te wetenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zou Eric hem willen vermoorden?
en juist daarom doet hij dit ook. om eric te irriteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, hij wil schijnbaar ook sexen met michael zo te zien, eric vindt het niet zo leuk.
Preciesquote:Op zondag 27 mei 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Michael ziet eruit als een ongelukkig Roemeens jongetje dat tegen zijn zin door zijn vader wordt geprostiueerd
Vinnem gewoon lievvvquote:Op zondag 27 mei 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat is er lieeeevvvvv aan deze foto ???
Hij was gezien en nu leuk voor tienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |