Zeker doen. Ik ben er tot nog toe érg happy mee. Het is misschien niet een erg mooie applicatie, misschien zelfs een beetje Windows-achtig, maar het werkt erg prettig. Zelfs geschikt voor wat workflow-achtig werk (iig het sorteren en uitzoeken gaat erg prettig), eventuele batch bewerkingen heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Jarno ik neem de proef op de som en ga zo eens proberen...
Lijkt mij geen goed plan iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
En btw, elektronica flikker je niet in de wasmachine..
nicequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En m'n MacBook is weer fris en fruitig. Tevens is het me gelukt alles naar Transmission om te zetten.
Nu maar hopen dat ik nooit meer een re-install hoef te doen.
MacParDeluxe installeren, alles dat je wilt unrarren dubbelklikken, even laten lopen, Appeltje+A > Delete?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:59 schreef TwyLight het volgende:
rars weggooien is een kut werk, alle rars in 1x kan niet want niet alles is uitgepakt.
heb al 600GB in gebruik op mijn hdd
Je zou hier eens wat mee kunnen stoeien.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het istabiele gezeur is alweer begonnen. Bij het opnieuw opstarten bleef alleen de wallpaper staan, verder gebeurde er niets. Ik denk toch echt dat iets mis is met m'n RAM. Iemand die een manier weet om te kijken of het ram nog goed is? Behalve de hardware test, die heb ik al gedaan. En ik heb geen verstand van de terminal.
ik bedoel dat ik nu rars wil verwijderen om plek vrij te maken, maar dat ik daarvoor handmatig elke keer folders moet openen om ze te deleten.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MacParDeluxe installeren, alles dat je wilt unrarren dubbelklikken, even laten lopen, Appeltje+A > Delete?
Hoe wil je het dan hebben, dat het Safari scherm groter is dan je Macbook aan kan?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:18 schreef Jarno het volgende:
Maar op m'n TFT (een 4:3 17 inch) zet ik Safari altijd een tik groter omdat ik daar de ruimte voor heb. Als ik dan terug ga naar het scherm van m'n MB (vanuit clamshell dus!) staat Safari echt klem tussen menubalk en dock.
Clamshell ik verkeerd ofzo?
Ik heb zo'n Creative Dingetje van een gig. Kostte me 35 euro, prima voor die spaarzame uurtjes die ik muziek luister.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Shuffles zijn wel cool sjoew..
Ja, Sjoe heeft de mooiste van allemaal uitgezocht.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef TwyLight het volgende:
leuke foto trouwens audrey: http://www.audiofuhrer.de/images/Foto_36.jpg
Als Apple het in de echte wereld net zo goed zou doen als in de film- en tv wereld, dan zou Windows net zo groot zijn als Linux nuquote:Op zondag 27 mei 2007 01:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Lol ik zag een apple volgens mij in de film trainingsday..
Dan deed linux het nog beterquote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als Apple het in de echte wereld net zo goed zou doen als in de film- en tv wereld, dan zou Windows net zo groot zijn als Linux nu
Nee, gewoon, dat mijn Safari op mijn MB scherm zeg maar links staat, en op mijn TF rechts. Ik gebruik dus niet beide schermen tegelijk he? Als ik aan mijn TFT hang, dan clamshell ik en word mijn MB scherm niet gebruikt. Maar wat ik dus zou willen is dat hij per scherm de posities en groottes van de vensters onthoudt en ze na het clamshellen ook weer zo hersteld.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben, dat het Safari scherm groter is dan je Macbook aan kan?
wel van duke nukem 3dquote:Op zondag 27 mei 2007 10:40 schreef Q. het volgende:
Bestaat er ook een OS X versie van Doom I ?
LegacyDoom draait heel goed in OS X.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:40 schreef Q. het volgende:
Bestaat er ook een OS X versie van Doom I ?
Mooie prijs, maar nog steeds in schril contrast met wat de 22 inch varianten kostenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
Apple vriendjes!
Dell heeft nu ook 25% van de 24" monitor afgetikt.
http://accessories.euro.dell.com/sna/category.aspx?c=nl&category_id=4009&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Linkje?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:21 schreef Q. het volgende:
Ik ben even allemaal spelletjes die op mijn MacBook fatsoenlijk draaien aan het downloaden, al een oude versie van StarCraft gevonden.
Tuurlijk. Maar de 22's zijn natuurlijk eigenlijk 20's met grotere pixels. Vanaf de 24" ga je opeens native een hele resolutiestap omhoog.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mooie prijs, maar nog steeds in schril contrast met wat de 22 inch varianten kosten![]()
Daar heb je zeerzeker gelijk in, maar dan nog steeds, ik vind de prijzen die ze vragen voor 24 inch niet normaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de 22's zijn natuurlijk eigenlijk 20's met grotere pixels. Vanaf de 24" ga je opeens native een hele resolutiestap omhoog.
Je kunt een snelkoppeling van de netwerkshare naar de zijbar van Finder slepen. Elke keer als je er op klikt maakt hij er vanzelf verbinding meequote:Op zondag 27 mei 2007 11:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Vraagje:
Hoe kan ik mijn netwerksnelkoppeling permanent op mijn bureaublad houden? Ik vind het nogal hinderlijk om elke keer bij het openklappen van mn macbook de instellingen handmatig te configureren.
partities is iets voor windows, omdat het noodzakelijk isquote:
maar dat wil die nietquote:Op zondag 27 mei 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij je FAT32 en HFS+ naast elkaar wilt draaien.
Classic, altijd handig.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.gamespot.com/mac/action/ultimatedoom/index.html
Gaat leuk worden, die AppleCare. 1 Juni heb ik mijn Macbook aangeschaft, dat pakket mag dus geen dag te laat aankomen.quote:Verwachte leverdatum: 31 Mei, 2007 - 01 Jun, 2007
Ik ben benieuwd waarvandaan ze mijn macbook versturen.quote:Verwachte verzenddatum: 31 Mei, 2007
Eens kijken wanneer mijn AppleCare aankomt, ik heb mijn MacBook 6/6/6 gekregen. I should have known.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gaat leuk worden, die AppleCare. 1 Juni heb ik mijn Macbook aangeschaft, dat pakket mag dus geen dag te laat aankomen.
huh :quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef Geqxon het volgende:
"AppleCare Protection Plan for iBook".
Wat is dit nou weer voor hoerenzooi in mijn winkelmandje. Op mijn beselorder was het verdomme nog een Macbook.
En je had toevallig midden op het scherm een felle rode subpixel kapot?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer mijn AppleCare aankomt, ik heb mijn MacBook 6/6/6 gekregen. I should have known.
Waarom draai je eigenlijk niet het originele Doom in DosBox? Dan heb je de echte experiencequote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
LegacyDoom doet het idd prima, alleen zonder MIDI-muziek.
Als je gekozen hebt voor overboeking krijg je een mail met de gegevens, maar die krijg je pas na het weekendquote:Op zondag 27 mei 2007 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Dat bestellen op de Apple Store is erg leuk, maar waar betaal ik nou?
Volgens mij is dat hetzelfde.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef Geqxon het volgende:
"AppleCare Protection Plan for iBook".
Wat is dit nou weer voor hoerenzooi in mijn winkelmandje. Op mijn bestelorder was het verdomme nog een Macbook.
Verstandig!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
met creditcard kun je betalingen nog ff uitstellen![]()
soms welquote:
Inderdaad, al vind ik de transactiekosten op kleine bedragen soms zondequote:
Dat contents kan ik echt niet vinden Er staat in de map coreservices wel een map Resources, maar daar het bestand dat ik zoek weer niet te vinden.quote:Ga naar /Systeem/Bibliotheek/CoreServices. Daar staat de Finder applicatie.
Klik rechtermuisknop en kies "Toon pakketinhoud"
Blader dan naar Contents/Resources/Dutch.lproj
Rechtermuisknop, "Toon Pakketinhoud" , en dan naar die map Resources. ?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik nou gek of is er geen map 'contents' in de map coreservices?
[..]
Dat contents kan ik echt niet vinden Er staat in de map coreservices wel een map Resources, maar daar het bestand dat ik zoek weer niet te vinden.
edit. sowieso, hoe doe ik 'Toon Pakketinhoud?'
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rechtermuisknop, "Toon Pakketinhoud" , en dan naar die map Resources. ?
Easy as Apple.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, rechtsklikken op Finder.app natuurlijk.
Dan moet ik weer dingen doen die ik al lang vergeten ben: nadenken enzo.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom draai je eigenlijk niet het originele Doom in DosBox? Dan heb je de echte experience
Heb net met het programma rember de finder afgesloten en het wil nog steeds niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef Geqxon het volgende:
Joh, misschien is Finder.app in gebruik?
Ik help je wel even onderwegquote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik weer dingen doen die ik al lang vergeten ben: nadenken enzo.
Ik was bij punt 1 al afgehaakt. En DOOM moet je Fullscreen spelen, anders krijg je niet de hele ervaring mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik help je wel even onderweg
1) je zet het originele Doom ergens in je homedir
2) je start DosBox
3) je typt "mount c /users/qyroz" (of wat je homedir ook is) en drukt op enter
4) je typt "c:", "cd doom" (of waar je Doom ook hebt neergezet)
5) je draait de installer / setup en kiest alle geluidstoestanden enzo
6) je start Doom en speelt het zoals het hoort
It's the only way![]()
![]()
[[url=http://www2.hku.nl/~martijn2/fok/doom_dosbox_osx_small.png]afbeelding][/url]
De goede oude tijd dat je nog met DMA's en IRQ's moest klooienquote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik help je wel even onderweg
1) je zet het originele Doom ergens in je homedir
2) je start DosBox
3) je typt "mount c /users/qyroz" (of wat je homedir ook is) en drukt op enter
4) je typt "c:", "cd doom" (of waar je Doom ook hebt neergezet)
5) je draait de installer / setup en kiest alle geluidstoestanden enzo
6) je start Doom en speelt het zoals het hoort
It's the only way![]()
![]()
[[url=http://www2.hku.nl/~martijn2/fok/doom_dosbox_osx_small.png]afbeelding][/url]
Ik speel het natuurlijk ook fullscreen. Het window was alleen voor de foto, zodat je kunt zien hoe uber het is.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was bij punt 1 al afgehaakt. En DOOM moet je Fullscreen spelen, anders krijg je niet de hele ervaring mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |