Jij maakt het wel erg bont he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja echt, dat doe je toch niet op je hoofd![]()
Echt triest die Ronaldinho..
Ik kan er gewoon niet meer van slapen, wat een loser. Kan hij niet gewoon dood?![]()
Nadat heel Madrid dood is misschien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet meer van slapen, wat een loser. Kan hij niet gewoon dood?![]()
Sinds wanneer heeft WeebI jouw inloggegevensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zeg wat staat er nou exact op de frontpage in dat stukje van Eto'o? Ik zie een link tussen Milan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef jojomen4 het volgende:
Als je snel op www.marca.com kijkt zie je een foto staan van Forlan in actie met Senna. De 2 hadden ruzie en op de mooie actie foto is te zien hoe Forlan een arm incasseert. Misschien dat een technisch iemand hem ff kan kopieren.
Ik denk dat Liverpool de beste papieren heeft als ik de kranten mag geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Milan wil Eto'o halen staat ook op voetbalzone geloof ik
Milan gaat polshoogte nemen na de competitie
http://www.as.com/articul(...)601dasdaiftb_44/Tes/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o weet ik het niet van, hij is natuurlijk belangrijk maar het ziet er toch uit alsof er telkens onrust rond hem hangt.
pfff..madrid gaat gewoon verliezen en barca wint.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef AminBen het volgende:
Beginnen de zenuwen al toe te slaan?RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRetespannend gaat het worden dit weekend.
HALA MADRID![]()
Ga je vingers spoelen viezerik! Dat woord kennen we niet bij Madridquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Als we morgen gelijkspelen zal dat meer pijn doen dan die 6-1![]()
Als je je nummer geeft sms ik wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan niet kijkenheb verjaardag!!
Wie kan mij SMSen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef Skwish het volgende:
Morgen kan het weleens een heel belangrijke dag worden
Over iets meer dan 12 uur staan we weer bovenaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding]
Overigens voorspel ik een droge 2-0 voor Zaragoza.
Dat is de instelling! Hala Madrid!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef AminBen het volgende:
Vanavond weten we het dua allemaal: Real Madrid Campeones![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gelooft zeker ook in Sinterklaas?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef AminBen het volgende:
Vanavond weten we het dua allemaal: Real Madrid Campeones![]()
![]()
![]()
![]()
kostte maar tien minuutjes hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:06 schreef jojomen4 het volgende:
Weebs! Had je niks te doen? Geen toernooitje ofzo om te organiseren?Wat een lijst zeg!
Ik denk het wel ja, gaat ongetwijfeld een spannende wedstrijd worden. Jammer dat Zaragoza een paar spelers mist. Zaragoza heeft de punten ook hard nodig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Zaragoza - Real het leukst is om te gaan kijken?
In vergelijking met Zaragoza-Real delft die derby toch echt het onderspit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoewel, Barca speelt de derby tegen Espanyol, ook geen verkeerde wedstrijd natuurlijk.![]()
Ik kijk door een gekleurde bril.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
In vergelijking met Zaragoza-Real delft die derby toch echt het onderspit.
hier sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef AminBen het volgende:
Van mij mag het spektakel&spanning bij die Catalanen zijn, als wij dan bij de rust met 0-4 voorstaan![]()
Nee. Dan zou Beckham in diezelfde minuut ook nog in de andere goal moeten scoren. DAT zou helemaal in dit seizoen passenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:40 schreef Terreros85 het volgende:
Real Madrid de hele wedstrijd met 1-0 voor. Laatste minuut een eigen goal van Beckham. Zou helemaal in het seizoen van die witten passen![]()
Allemaal dronken feestende Madrilenen om je heen, het zal je maar gebeuren..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef Terreros85 het volgende:
Laten ze me het asjeblieft niet aan doen dat Real Madrid vanavond al kampioen wordt. Het is mijn laatste weekend in Madrid![]()
En dan wanneer niemand het meer verwacht prikt Ruud er eentje in. Dat past pas in het seizoenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:40 schreef Terreros85 het volgende:
Real Madrid de hele wedstrijd met 1-0 voor. Laatste minuut een eigen goal van Beckham. Zou helemaal in het seizoen van die witten passen![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Dan zou Beckham in diezelfde minuut ook nog in de andere goal moeten scoren. DAT zou helemaal in dit seizoen passen
Cannavaro speelt mee dus waarschijnlijk wel. Die pakt wel vaker domme kaarten op domme momentenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
zou Real nog rode kaart nummer 11 kunnen pakken ?![]()
Als Beckham vanavond scoort gaat Tomas Roncero naakt de Cibeles op schreef die vandaag in z'n collumn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee. Dan zou Beckham in diezelfde minuut ook nog in de andere goal moeten scoren. DAT zou helemaal in dit seizoen passen
Ik weet wie daar vanavond niet zal zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als Beckham vanavond scoort gaat Tomas Roncero naakt de Cibeles op schreef die vandaag in z'n collumn.
Of de daar nou zo blij mee moeten zijn.![]()
Die is ook goed bezig de laatste wekenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef AminBen het volgende:
Goal van Riga voor Levante tegen Valencia
ja boeie jullie scoren toch in de laatste 5 minutenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef AminBen het volgende:
Zaragoza gevaarlijker
Als je wat Spaans verstaat wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Greetings het volgende:
Kan ik het nog ergens op een audio manier volgen?
www.cadenaser.com ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Greetings het volgende:
Kan ik het nog ergens op een audio manier volgen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef AminBen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |