Dan prikken we aan het eind van volgend seizoen een wedstrijd waar NIVO kampioen kan wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Klaas ken ik
Het lijkt me ook wel geinig om met jou eens een wedstrijd van NIVO te zien
Je bent welkom Tongquote:Op maandag 28 mei 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
Dank je Doc. Net Klaas een vriend van me aan de foon.Gaat mee als we uit tegen Ijsselmeervogels voetballen. Hij woont in Almelo.
Sportief slim... In B zitten vermoedelijk ook VVOG, LRC en Geinoord, net als het mogelijk afgeroomde Bennekom. Dus daar liggen meer overlevingskansen dan in A!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef scheur het volgende:
Hebben ook aangevraagd om in B te komen hoorde ik van de voorzitter.
Shit nou je het zegtquote:
quote:
En het bier was net opquote:
Kut, ik geef het toe de rukfoto die ik je toezond was 8 jaar oud.quote:
Die had graag ipv Bert Ruijsch trainer bij ons willen worden denk dat ie zelf (in de tijd dat de besprekingen met bert aan de gang waren) een keer of 5 zelf heeft gebeldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Hans Kraay coacht toch ook een hoofdklasser? (wel een ''andere'' maar toch
)
Verhaal van Henk klopt.....Maar dit is toch echt sijmen van Eck tongquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:57 schreef tong80 het volgende:
Nee, maar wel leuk dat je het vermeldt. Dat is henk de Vries. Alias de Bolle. De bekendste NIVO suporter. Super vrijwilliger. Zorgt voor de loterij, dat de lijnen mooie wit zijn, dat de vuilnisbakken worden geleegd en nadien dat de tap verder blijft lopen.Iedereen kent de Bolle. Ook omdat ie 25 jaar lang de enige soos heeft geleid in Bommel. Kan nog wel meer vertellen over de Bolle. Elftalleider zal het beamen. Levende legende.
Nieuw: Egon Salzmann (TEC), Patrick Bijl (Nieuw Lekkerland), Rick van de Pas (BVV Caterpillar), Bas van den Berk (BVV Caterpillar), Lionel Saidjan (Triborgh).quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Komen er op de valreep nog versterkingen naar NIVO?
Dus geen spelers met hoofdklasse-ervaring?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuw: Egon Salzmann (TEC), Patrick Bijl (Nieuw Lekkerland), Rick van de Pas (BVV Caterpillar), Bas van den Berk (BVV Caterpillar), Lionel Saidjan (Triborgh).
Al deden ze het, op zijn zachtst gezegd, niet zo best.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Triborgh speelde dit jaar hoofdklasse zondag. Daar komt dus 1 speler vanaf
Zoals bijvoorbeeld Gerben Jan Ruizendaal, die gaat van Huizen naar LRC.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al deden ze het, op zijn zachtst gezegd, niet zo best.
Bijl is wel een speler met mogelijkheden op zich. Misschien vandaag in extremis nog iets halen, wat elders buiten de boot valt / bij degradanten speelt.
Snap ik niet. Denk niet dat hij Roland Stout snel uit de ploeg keept daar. Maar goed, het valt te proberen en dan speel je hoofdklasse.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Gerben Jan Ruizendaal, die gaat van Huizen naar LRC.
Dat is inderdaad erg zacht gezegd, ze hebben geloof ik maar 4 punten of zo gehaald.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al deden ze het, op zijn zachtst gezegd, niet zo best.
Bijl is wel een speler met mogelijkheden op zich. Misschien vandaag in extremis nog iets halen, wat elders buiten de boot valt / bij degradanten speelt.
Nog slechter dan SSVquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg zacht gezegd, ze hebben geloof ik maar 4 punten of zo gehaald.
Die hadden 4 punten in de zaterdaghoofdklasse.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef tong80 het volgende:
Alleen Groote Lindt heeft het ooit slechter gedaan in de hoofdklasse
Have fun.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens naar de huldiging. Kijken hoeveel vuurwerk de Bolle heeft ingeslagen.
Huldiging moet gewoon dezelfde dag, kom zaterdag maar kijken hoe dat moetquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens naar de huldiging. Kijken hoeveel vuurwerk de Bolle heeft ingeslagen.
Hij mag dan zo gek als een deur zijn maar alom gerespecteerd door de ploeg heb er gister om 01.00 uur maar een punt aan gedraaid een klein groepje ging nog naar den bosch toe maar dat ging ik niet meer trekkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mooi dat Theo werd toegezongen en op de schouders ging
Hoor je een zo'n droge "ze zijn geen kampioen"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:21 schreef tong80 het volgende:
'Nooit meer naar Aalst Olé Olé.'
'Helemaal niets in Amsterdam'
De aanvoerder : 'Van die Amsterdamse boeruh zak moar zegge'
http://www.youtube.com/watch?v=AKuFqkyZFQQ
Dit maakt 's nachts om 4 uur pissen wel zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |