quote:Allen, van harte gefeliciteerd met de overwinning in de wedstrijd van gisteren en de bijbehorende promotie naar het walhalla van het zaterdagvoetbal; de Hoofdklasse!
Wij wensen jullie veel succes komend seizoen!. Met vriendelijke sportgroet, namens de spelers en begeleiding van VoorlandZaterdag.
Eddy van den Hazel.
Niet gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Kijk eens een paar posts hoger Beschouw.
Daar zie je ook Theo van Geffen op de foto. Met recht een veteraan, beetje grijzend en nog een ouderwets wit hemd onder het voetbalshirt ipv die moderne dingen die ze nu vaak dragen!
Die kans is groot. Weten we zelf ook wel. Maar al is het maar voor één seizoen. Dat nemen ze ons nooit meer af.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef Greetings het volgende:
Ik vrees toch dat Sparta van te laag nivo zal zijn voor de hoofdklasse....
Dat weet je nooit.... als de boekhouding niet in orde is kunnen ze het jullie nog afnemenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kans is groot. Weten we zelf ook wel. Maar al is het maar voor één seizoen. Dat nemen ze ons nooit meer af.
Ik ben erquote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef scheur het volgende:
Trouwens; donderdag huldiging op de markt. Wel zijn, Tong!!!!
Klaas ken ikquote:Op maandag 28 mei 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
Dank je Doc. Net Klaas een vriend van me aan de foon.Gaat mee als we uit tegen Ijsselmeervogels voetballen. Hij woont in Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |