Teruglezend zal ik die vraag dus mar niet stellenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:48 schreef Yankee het volgende:
hint 2: spreekt enigszins nederlands, door z'n Nederlandse moeder
Wat heerlijk dat jij al zo jong van wielrennen genootquote:
Of tong is gewoon een ouwe zakquote:Op zondag 27 mei 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat jij al zo jong van wielrennen genoot
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtiequote:
Ach, ik vind eigenlijk alle vragen leuk, ook al weet ik ze nietquote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef tong80 het volgende:
Zijn toch veel leukere vragen dan al die google natuurkunde-en Aardrijkskunde vragen ?
Ik had al zo'n vermoedequote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtie
Wie zijn 'we'?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aaan het feestvieren met veel drank omdat we naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd. Dus enige clemtie
Haar naam, graag. Ze is minstens zo beroemd als haar echtgenootquote:
Elizabeth +1quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ozzy en Sharon??
Whehehe.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ach ja het is half drie 's nachts ze gaan op details letten. Maar ik voel het als een overwinning. Ik ben trots, en lat me niet door cijferneukers van de wijs brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |