Donk is mischien wel de redder van het seizoen. Niks dan respect voor Donk!quote:
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
Meters, meters, meters buitenspel!
Jammer, had wel leuk geweest.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...
Huntelaar verlengde hetquote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Huntelaar raakte de bal volgens mij niet aan....dus geen buitenspel voor Heitinga...
Yup, en dan was het ook nog maar de vraag of KJH geen buitenspel stond. Maar dat scheelde niet zoveel iig.quote:
als je nu en die bekerfinale kijkt wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Donk is mischien wel de redder van het seizoen. Niks dan respect voor Donk!
Gewoon ff snel de 3-0 counteren pleasequote:Op zondag 27 mei 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Gaat nog liters zweet in de bilnaad worden dit.
lampjequote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sjezus wat is die Huntelaar toch een onsportieve teringlijer.
hij wilt hem gewoon even bedankenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
En daarom word AZ nooit een topploeg want als het om de knikkers gaat hebben ze weer niets.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Zoals verwacht wint Ajax vrij eenvoudig van AZ.
Gelul!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Doe dat dan door te scoren. Niet als een zielig klein kind zulke acties uithalen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Gelul!!!!
Dat is gewoon ff terugpakken omdat donk in de 1ste helft op Huntelaars borst ging staan...
Dat vind ik alleen maar mooi. Scheringa geeft kapitalen uit aan AZ maar weer geen prijzen dit seizoenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
En daarom word AZ nooit een topploeg want als het om de knikkers gaat hebben ze weer niets.
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe dat dan door te scoren. Niet als een zielig klein kind zulke acties uithalen.
Is niet de eerste wedstrijd dat Donk KJH loopt te zieken. Is juist mooi dit.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe dat dan door te scoren. Niet als een zielig klein kind zulke acties uithalen.
Inderdaad, geld is niet alles Scheringaquote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar mooi. Scheringa geeft kapitalen uit aan AZ maar weer geen prijzen dit seizoen.
Ik geef hem groot gelijk. Van Nistelrooy, Robben en Kezman zijn ook wel tot zoiets in staat.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Topsport is hard en opfcoken hoort erbijquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Van Nistelrooy, Robben en Kezman zijn ook wel tot zoiets in staat.
AZ gooide er toch Lens en Koevermans in? In dat opzicht kan ik het begrijpenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef BB-boy het volgende:
Rare wissel.
Ach die trekt zijn geld er ook uit als ze binnen 2 jaar nog niets hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar mooi. Scheringa geeft kapitalen uit aan AZ maar weer geen prijzen dit seizoen.
Dagjesvolk. Die voelen zich heel stoer. Laat ze in die waan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef vogeItjesdans het volgende:
Louis neem je rotzooi mee, komop mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |