Idem, ik ga nu nog effe een jointje roken en dan benk klaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb planet voetbal open staan, en me laptop aangesloten op me tv ben er klaar voor!
Dan hebben we al 3 belangrijkere wedstrijden dit jaar "verloren", en gaat het leven dus gewoon door.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:32 schreef Messenga het volgende:
[CL Play-Offs] Ajax-Az voor wedstrijdverslagen.
Maakt niet uit voor de knvb. Die zeggen nu dat de pleeoffs een succes zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 14:40 schreef Landgeld het volgende:
alleen wel dagjesmensen: cq: geen sfeer.... je hoort tcate schreeuwen
prcsquote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor de knvb. Die zeggen nu dat de pleeoffs een succes zijn![]()
Ja, op deze manier wordt het niks.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef twi het volgende:
Het is vrij hopeloos.
En terecht, vorige week waren wij de lafbekken.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
We gaan winnen, az scoort niet, wat een tyfus ploeg is het toch, lafbekken!!
Hij krijgt ook veel de balquote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zet Sarpong er maar in. Perez is echt niks op dit moment.
Vorige week speelde we minder aanvallend, das iets anders dan de bal een minuut bij de keeper houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, vorige week waren wij de lafbekken.
Niet als-ie in de basis is gestart.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Perez komt zo in de volgende helft wel goed naar voren, de 2e helft is altijd de helft van Perez!
quote quotequote:Op zondag 27 mei 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
We gaan winnen, az scoort niet, wat een tyfus ploeg is het toch, lafbekken!!
Zijn eigen schuld. Moet hij zichzelf maar beter aanbieden.quote:
Perez moet er dus echt wel inblijven!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zet Sarpong er maar in. Perez is echt niks op dit moment.
Vorige week speelden we hufterig op de counter met 35% balbezit. Als je dat minder aanvallend noemt, dan speelt AZ vandaag heel aanvallend met 50% balbezit.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorige week speelde we minder aanvallend, das iets anders dan de bal een minuut bij de keeper houden
40% van die 50 was bij de keeperquote:Op zondag 27 mei 2007 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vorige week speelden we hufterig op de counter met 35% balbezit. Als je dat minder aanvallend noemt, dan speelt AZ vandaag heel aanvallend met 50% balbezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |