Ajax heeft de beker gewonnen, maar de wedstrijd was nog steeds 1-1 hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef devv05 het volgende:
We hebben de finale gewonnen knuppel. Ben je dat leed alweer vergeten ofzo? Tot vorige week hadden jullie ook nog nooit gewonnen, de ware aard van az-supporters komt wel weer naar boven, gloryhunters.
quote:Rennen in je eigen vak,
rennen in je eigen vak
rennen in je eigen vak lalalala
(o.a. gezongen naar AZ supporters toen een groep
F-Siders de harde kern liet rennen in hun eigen vak)
Ik i.i.g. niet. Waarom dat rennen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Kennen we deze nog?
Da's Excelsiorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
En als laatste, ik weet niet meer of dit tegen AZ was, al die shirtjes lijken op elkaar, maar dit schot van Davids is leuk genoeg om nogmaals te zien!
[afbeelding]
Laten we weer trainers gaan veranderen inderdaad.quote:Ten Cate weg bij eventuele uitschakeling
zaterdag 26 mei, door SK, Amsterdam, 21:00u, AS
Nieuwsfoto Mocht Ajax morgen uitgeschakeld worden in de play-offs om de strijd voor een plek in de voorronde van de Champions League, dan kan Ajax-coach Henk ten Cate zijn koffers gaan pakken. Co Adriaanse zou dan vanaf volgend seizoen zijn plaats gaan innemen. Dit weet AjaxShowtime uit zeer betrouwbare bron te onthullen.
Ten Cate heeft volgens onze bron 'de verkeerde keuzes gemaakt op de belangrijke momenten'. Daarom zou de trainer met Ajax morgen AZ moeten uitschakelen in de finale van de play-offs om zijn baan te redden.
Een eventuele opvolger heeft Ajax zelfs al serieus in beeld; Co Adriaanse. Technisch directeur Martin van Geel is al jaren gek van Adriaanse en heeft jaren met hem samengewerkt. Ajax heeft de ex-trainer van Metallurg Donetsk zelfs gevraagd om de gesprekken met Feyenoord stil te leggen als Adriaanse eventueel naar Ajax zou willen vertrekken.
Ajaxshowtime met zijn betrouwbare bronnen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Laten we weer trainers gaan veranderen inderdaad.
Als dat waar is mag het bestuur de tering krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Laten we weer trainers gaan veranderen inderdaad.
Oh, dat mogen ze van mij al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat waar is mag het bestuur de tering krijgen.
Amen zeg, laat henkie het nog maar een jaartje doen, ik heb er veel vertrouwen in dat het een geweldig seizoen gaat worden!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef denthemen het volgende:
Die Witschge, wat een held, destijds na (wéér, wat anders?) een overwinning in Rotterdam vraagt de verslaggever: Waren jullie slimmer dan Feyenoord? Antwoord: Nah dat weet ik niet, ik heb geen idee welke school hun gehad hebben
Held!!
Verder mag ik toch hopen dat het NIET waar is dat HTC morgen vertrekt als we niet winnen
kun je hem dan niet op usenet gooien? in A.B.Multimedia.sports bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je snapt zelf dat dat wel érg veel ruimte in beslag neemt en dat dus eigenlijk niet online te zetten is? Je kan beter de dvd kopen denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |