Whehequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik nietIk ga werken om zo iets aan mn schulden te doen
Babel is gewoon niet balvast genoeg. Zijn balaanname is ook ver beneden pijl, zeker voor een linksbuiten van Ajax. Komt ook nog eens bij dat zijn acties veel te voorspelbaar zijn. Wat mij betreft zou hij nog 1 seizoen krijgen als het dan nog steeds niet voldoende is, opzouten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef koningdavid het volgende:
Nog even ter verdediging van Babel, aangezien die discussie weer naar boven is gerakelt.
Mensen vinden Babel vaak waardeloos vanwege zijn rendement. Vinden diezelfde mensen Dembele dan ook waardeloos? Babel heeft in minder wedstrijden evenveel assists en doelpunten gemaakt als Dembele, toch hoor je maar weinig mensen klagen over Dembele.
Spelers als zij zijn een plaag voor de tegenstanders omdat ze altijd twee mensen bezig houden. Bovendien zijn ze beiden nog enorm jong.
Dit neemt trouwens niet weg dat ik ook vind dat Babels rendement nog veel beter kan. Maar het gezeik gaat af en toe wel wat te ver.
Alleen doelpunten? Anders zie ik graag de negen keer hooghoudende Richard Witschge tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef denthemen het volgende:
ik zal na volgende week ff wat dingen rippen van dvd's, heb bijna alle doelpunten vanaf 94 tot aan nu, mensen die nog voorkeuren hebben?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Die KO van Gomes door Davids. Kunnen we weer even lachen.
Die actie van Laudrup dat ie in de ArenA op de doellijn nog zo'n speler uitkapt terwijl ie de keeper al gelobt hadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef denthemen het volgende:
ik zal na volgende week ff wat dingen rippen van dvd's, heb bijna alle doelpunten vanaf 94 tot aan nu, mensen die nog voorkeuren hebben?
Alle samenvattingen van de champions league in 1995 van ajax. Ik heb alleen de finale en de uitwedstrijd bij Madrid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef denthemen het volgende:
Denk dat Henk liever wat meer fysiek ziet achterin vooral als je tegen Dembele, Arveladze, Jenner en Martens speelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is er met Ogararu dan? Speel dan 3-4-3
Je snapt zelf dat dat wel érg veel ruimte in beslag neemt en dat dus eigenlijk niet online te zetten is? Je kan beter de dvd kopen denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle samenvattingen van de champions league in 1995 van ajax. Ik heb alleen de finale en de uitwedstrijd bij Madrid.
Doe elke week eentje ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je snapt zelf dat dat wel érg veel ruimte in beslag neemt en dat dus eigenlijk niet online te zetten is? Je kan beter de dvd kopen denk ik![]()
Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen, maar het probleem is dat als ik iets rip het bijv al 50 mb is voor 5 minuten, als jij een simpele manier weet om dit kleiner te maken zie ik geen probleemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Doe elke week eentje ofzo.Ik heb street legends met edgar davids wel voor je als dank.
Hoelang duren die samenvattingen dan? Of zijn het volledige wedstrijden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen, maar het probleem is dat als ik iets rip het bijv al 50 mb is voor 5 minuten, als jij een simpele manier weet om dit kleiner te maken zie ik geen probleem
Hoe kom je aan die opstelling? Op Ajax.netwerek staat dat VD wiel niet zal spelen maar Ogarau.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:14 schreef toma het volgende:
vermoedelijke opstelling (Als Stam het niet haalt)
------------------- Stekelenburg ------------------
Heitinga------vd Wiel-------Vermaelen-------Urby
---------------Gabri-------------Davids------------
------------------------Perez------------------------
---Babel--------------Huntelaar------------Mitea--
goeie keus om voor Mitea te kiezen dan voor de Mul. Die jongen heeft het verdienstelijk gedaan dit seizoen maar is nu al een paar weken hopeloos uit vorm.
Het zijn meestal samenvattingen van 5 á 10 minutenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoelang duren die samenvattingen dan? Of zijn het volledige wedstrijden?
Ik weet trouwens niet hoe je het kleiner kan maken maar er is vast iemand hier die het weet.
Gaat (hoop ik) wel lukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
stekelenburg
Ogararu
Heitinga
(Stam) anders Vermaelen
Emanuelson
Gabri
Perez
Davids
Babel
Huntelaar
Mitea
Moet lukken morgen.