jij bent echt ......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Bovendien vind ik trots zijn op iets waar je niks aan kunt doen (de plek waar je geboren wordt) niet getuigen van een brede blik.
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:16 schreef pberends het volgende:
Discovery's is Nederlands.
Gaap. 's is Nederlands.quote:
Vast. 'Discovery' is geen Nederlands woord, dus kun je niet de Nederlandse regels er op loslaten.quote:
gaan we nu wel opeens iets nationalistisch worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vast. 'Discovery' is geen Nederlands woord, dus kun je niet de Nederlandse regels er op loslaten.
Gaap. Is dit een officieel Tien voor Taal spellingsforum?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vast. 'Discovery' is geen Nederlands woord, dus kun je niet de Nederlandse regels er op loslaten.
Godverdomme, hij heet Antoniequote:A resident of Delft, Anton van Leeuwenhoek, effectively launched high-power microscopy using single-lens, simple microscopes.
quote:(pronounced 'vahn Layvenhook')
Vooral niet trots zijn op je kids als ze iets leuks presteren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Bovendien vind ik trots zijn op iets waar je niks aan kunt doen (de plek waar je geboren wordt) niet getuigen van een brede blik.
Amazing Dutch Ontdekking'squote:
Dat bedoel ik daar niet mee!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
De tijd dat we nog slaven hadden en die 200% uitbuiten, och wat was dat een heerlijke tijd.
Hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
De tijd dat we nog slaven hadden en die 200% uitbuiten, och wat was dat een heerlijke tijd.
Ja maar het is toch ook Discovery Channel?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
In die link staat discoveries en jij krijgt het voor elkaar om er discovery's van te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |