okeee.....weet jij goed allemaalquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Borstcorrecties:
Borstvergroting met silicone prothese ¤ 3.950,-
Borstvergroting met Style 410 prothese ¤ 4.600,-
Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,-
Borstlift zonder prothese ¤ 4.600,-
Borstversteviging met prothese ¤ 5.300,-
Borstverkleining ¤ 4.500,-
Ingetrokken tepelcorrectie, per tepel ¤ 650,-
Tepel verkleining ¤ 1.750,-
Verwijderen van kapselvorming enkelzijdig v.a. ¤ 1.000,-
Verwijderen van kapselvorming met prothesewissel v.a. ¤ 3.900,-
dat vraag ik me nou ook aldoor af............quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Als APK-tje zo doorgaat moet hij voor ons verschijnen, wie denkt hij wel dat hij is.![]()
APK heeft wel gelijk, ik wordt ook doodziek van dat gezeik van jullie over die kliniek, en volgens mij heel veel anderen ook. Dus A.U.B. houdt er mee op!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Als APK-tje zo doorgaat moet hij voor ons verschijnen, wie denkt hij wel dat hij is.![]()
Ja, eigenlijk heb jij aan die kant een dikke.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat vraag ik me nou ook aldoor af............![]()
want ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef ericahysterica het volgende:
Tas had gewoon deze moeten KIEZEN: Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,- .
zou ze de verkeerde keus hebben gemaakt (alweer)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef ericahysterica het volgende:
Tas had gewoon deze moeten KIEZEN: Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,- .
Het ging APK niet over de BERGMANKLINIEK, maar over het feit dat er niet of weinig gepost wordt in de UPDATES, dus hou je snater als je de klok wel heb horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
APK heeft wel gelijk, ik wordt ook doodziek van dat gezeik van jullie over die kliniek, en volgens mij heel veel anderen ook. Dus A.U.B. houdt er mee op!
huhquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb jij aan die kant een dikke.![]()
Ik kan me nog herinneren dat ze vroeg: Hoe schrijf je peterselie?quote:
Deze dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dr. Laban is gewoon een anagram van Dr. Alban, die zanger van een tijdje geleden.
Ja, maar het ging er hem ook over dat jullie per COS zo'n 1.000 keer onzin posten, zoals dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ging APK niet over de BERGMANKLINIEK, maar over het feit dat er niet of weinig gepost wordt in de UPDATES, dus hou je snater als je de klok wel heb horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.![]()
over welke kliniek heb je het...........? toch zeker niet over die Bergmankliniek waar dr LABAN ook werkzaam is en waar zuster hannah ook rondloopt en nog 4 anderen die natas zo ontzettend lief verzorgd hebben na haar borstcorrectie/vergrotingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
APK heeft wel gelijk, ik wordt ook doodziek van dat gezeik van jullie over die kliniek, en volgens mij heel veel anderen ook. Dus A.U.B. houdt er mee op!
Een uitdrukking, zoiets als je hebt gelijk...quote:
en het koste ook al weer................................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
over welke kliniek heb je het...........? toch zeker niet over die Bergmankliniek waar dr LABAN ook werkzaam is en waar zuster hannah ook rondloopt en nog 4 anderen die natas zo ontzettend lief verzorgd hebben na haar borstcorrectie/vergroting
Het is ook totaal ONTOPIC wat wij posten want Natasia komt net van de BERGMANKLINIEK vandaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er hem ook over dat jullie per COS zo'n 1.000 keer onzin posten, zoals dit.
Als Natasja met haar tasje van de Bergmankliniek loopt, is het gewoon COS. En wij willen Dr.Laban niet tekort doen, vandaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar het ging er hem ook over dat jullie per COS zo'n 1.000 keer onzin posten, zoals dit.
nou volgens mij hadden Tien en de BERGMANkliniek een deal over het borstenarrangement. Tas had dus geen keuze denk ik .quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en het koste ook al weer................................![]()
![]()
![]()
oke ...daar had ik nou ff nog nooit van gehoord ...eerlijk gezegt!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Een uitdrukking, zoiets als je hebt gelijk...
Inderdaad, want het is geen commentaar op wat er momenteel op de streams gebeurtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is ook totaal ONTOPIC wat wij posten want Natasia komt net van de BERGMANKLINIEK vandaan.
ja...wij maken reclame voor Dr. alban ..uhh Dr, Labanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Natasja met haar tasje van de Bergmankliniek loopt, is het gewoon COS. En wij willen Dr.Laban niet tekort doen, vandaar.![]()
wat het precies kostte bij de BERGMANkliniek moet je aan Bee vragen want die houdt volgens APK de updates zo goed bij dus dat weet zij ook vast nog wel (kijkt ze wel ff na )quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en het koste ook al weer................................![]()
![]()
![]()
bloedige marie ga jij maar ff de commentaren 12 pagina s teruglezen maak er een samenvatting van en zet ze bij de updates. Terwijl kunnen wij geheel ontopic blijven en geen users bekritiserenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef bloodymary het volgende:
Dit is de tekst van APK en daar sluit ik me bij aan:
Iedereen zou mee moet kunnen genieten van jouw kennis, maar jij braakt topics vol met de naam van de kliniek waar Natasia haar tieten laat liften ipv een update te plaatsen.
ja wat is het nou alban of laban?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja...wij maken reclame voor Dr. alban ..uhh Dr, Laban![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bloedige marie ga jij maar ff de commentaren 12 pagina s teruglezen maak er een samenvatting van en zet ze bij de updates. Terwijl kunnen wij geheel ontopic blijven en geen users bekritiseren![]()
ja ...weet wat het koste (lekker belangrijk) .........hoor!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat het precies kostte bij de BERGMANkliniek moet je aan Bee vragen want die houdt volgens APK de updates zo goed bij dus dat weet zij ook vast nog wel (kijkt ze wel ff na )![]()
nou nog steeds ligt natas op de bank ...met haar rode dekentje ...mischien daarom dat daarom het nog steeds over Dr>Laban ..(wie) gingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Het gaat mij niet om die updates (APK inderdaad wel gedeeltelijk), maar om het feit dat ik hier probeer te lezen wat er allemaal gebeurt met wat leuk commentaar er bij en dat ik dan alleen 2.954 keer de woorden Bergmankliniek en Dr. Laban voorbij zie komen. Topicvervuiling noemen ze dat.
En je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, want dan ben je net zo'n muts als Lieke.
Gelukkig vergelijk je me niet met Natas .......weet je wel die van die borstcorrectie. Die is nl gisteren uit een kliniek gekomen weet je hoe die heet? de BERGMANKLINIEK en nu heeft ze leuke nieuwe pronte borstjes. Of het cup C of D is weten we nog niet. Maar dokter LABAN die daar ook werkt weet dat vast wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Het gaat mij niet om die updates (APK inderdaad wel gedeeltelijk), maar om het feit dat ik hier probeer te lezen wat er allemaal gebeurt met wat leuk commentaar er bij en dat ik dan alleen 2.954 keer de woorden Bergmankliniek en Dr. Laban voorbij zie komen. Topicvervuiling noemen ze dat.
En je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, want dan ben je net zo'n muts als Lieke.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gelukkig vergelijk je me niet met Natas .......weet je wel die van die borstcorrectie. Die is nl gisteren uit een kliniek gekomen weet je hoe die heet? de BERGMANKLINIEK en nu heeft ze leuke nieuwe pronte borstjes. Of het cup C of D is weten we nog niet. Maar dokter LABAN die daar ook werkt weet dat vast wel.
Wellicht kan jij nog een leuke post maken over natasia want mijn inspiratie is er even niet.![]()
Zo zie je maar hoe goed die zwabberhoer haar werk doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:17 schreef milk-shake het volgende:
jaap vind het tostie ijzer niet schoon ...is toch fucking niet normaal
nou ...wel een leuk ideetje voor dgk ...een leuk optreden van de JOSTIBAND ....ipv soccaboysquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:18 schreef ericahysterica het volgende:
het jostiijzer van japio
voor je het weet zit je in de redactie van DGKquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ...wel een leuk ideetje voor dgk ...een leuk optreden van de JOSTIBAND ....ipv soccaboys![]()
![]()
geweldig dit ........."fucking niet normaal"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Jaap die zijn eigen kots op eet is nu vies van een vlieg die 2 seconden op zijn broodje zit?
nu nog wat amusante gesprekken.........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef Marrije het volgende:
4 streams, ok het begint erop te lijken
Nemen die ook Jostituees mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ...wel een leuk ideetje voor dgk ...een leuk optreden van de JOSTIBAND ....ipv soccaboys![]()
![]()
En nu zien we helemaal niemand meer in beeld... Ik kom later wel weer eens terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nu nog wat amusante gesprekken.........
Het ontgaat me ook waarom de naam van de kliniek steeds genoemd wordt. Het is een erg goede reclame voor die tent want Google houdt van verwijzingen, maar dat is toch niet waarom de huismutsjes die hier de dag volkleppen dit doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Welke kliniek is dat ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontgaat me ook waarom de naam van de kliniek steeds genoemd wordt. Het is een erg goede reclame voor die tent want Google houdt van verwijzingen, maar dat is toch niet waarom de huismutsjes die hier de dag volkleppen dit doen?
Ga jij maar lekker door met je caps en je gedetailleerde informatie. Goed werk!quote:
Huismutsjes??? Ga je mond wassen met zeep! Rekel!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontgaat me ook waarom de naam van de kliniek steeds genoemd wordt. Het is een erg goede reclame voor die tent want Google houdt van verwijzingen, maar dat is toch niet waarom de huismutsjes die hier de dag volkleppen dit doen?
Vergelijk je nou die tieten met een gouden bord?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:47 schreef toxikon het volgende:
waarom gaat iemand haar tieten laten opknappen als de rest zo gigalelijk is?
stront op een gouden bord blijft stront.
Heb jij een treffender vergelijking dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vergelijk je nou die tieten met een gouden bord?
Of op zijn minst één!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:49 schreef Villalux het volgende:
[..]
JIj betaalt niks.. gratis...en dan de naam 100 x hier, en jij krijgt ook nieuwe borsten!![]()
Eindelijk, het werd tijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:49 schreef Villalux het volgende:
[..]
JIj betaald niks.. gratis...en dan de naam 100 x hier, en jij krijgt ook nieuwe borsten!![]()
Zelfs stront op een toch al niet zo heel erg mooi bord blijft ook nog steeds stront.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:50 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij een treffender vergelijking dan?
"hubbie"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Deze aanwezige libelle is een zelfstandige vrouw, ik zou er bij voorbaat voor zorgen dat mijn hubbie zich niet hoeft te verlagen, door niet zo aan zijn kop te zeiken. Als je beter kunt krijgen moet je gaan, je gaat toch niet als een hondje achter je vent aanlopen?![]()
En zeker niet zeiken over wat hij wel en niet mag. Geen vragen zoals, wat ben je stil waar denk je aan, etc. Als ik iets sloop draai ik ervoor op, en gaat hubbie niet zeiken. Als hubbie iets sloopt draait hij ervoor op, en ga ik niet zeiken. We zijn dan wel een setje, maar blijven zelf verantwoordelijk voor eigen daden. En als ik ruzie maak, hoeft hij niet voor me op te komen.
uh ja, je kan er wel lekker van eten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vergelijk je nou die tieten met een gouden bord?
Van die tieten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
uh ja, je kan er wel lekker van eten.
In de weken voorafgaande de operatie werden door Tas die vervloekte namen te pas en te onpas genoemd, tegen bewoners en bezoekers. Zo erg dat je bijna ging denken dat voor elke keer dat ze die namen noemde haar kassabelltje ging rinkelen. De users hier zijn in reactie daarop de boel nog eens gaan aandikken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oowww...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de weken voorafgaande de operatie werden door Tas die vervloekte namen te pas en te onpas genoemd, tegen bewoners en bezoekers. Zo erg dat je bijna ging denken dat ze voor elke keer dat ze die namen noemde haar kassabelltje ging rinkelen. De users hier zijn in reactie daaop de boel nog eens gaan aandikken.
Snap je.
uitstekend verwoord dank jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de weken voorafgaande de operatie werden door Tas die vervloekte namen te pas en te onpas genoemd, tegen bewoners en bezoekers. Zo erg dat je bijna ging denken dat ze voor elke keer dat ze die namen noemde haar kassabelltje ging rinkelen. De users hier zijn in reactie daaop de boel nog eens gaan aandikken.
Snap je.
Welke naam ? De Bergman Kliniek ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
elke keer dat ze die namen noemde haar kassabelltje ging rinkelen.
Groter dan de kans op de hoofdprijs in de staatsloterij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:59 schreef denthemen het volgende:
Hoe groot is de kans dat die dingen van natte tas ontploffen?
groot als ze in de magnetron gaat zittenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Groter dan de kans op de hoofdprijs in de staatsloterij.![]()
Dan laat ik het bidden voor de staatsloterij zitten en ga ik over op bidden voor een explosiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Groter dan de kans op de hoofdprijs in de staatsloterij.![]()
In combinatie met Dr. Laban van de Labantomie-methode waarmee lichaamseigen (ongebruikte) hersencellen worden gebruikt als opvulmateriaal. Daarom zijn siliconenmeisjes vaak zo dom! Eigenlijk ken ík geen uitzondering, maar ze zullen zich gauw genoeg melden hier...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:59 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Welke naam ? De Bergman Kliniek ?
![]()
zou dat verklaren dat de borsten van Dellie zo nieuwsgierig rondkijken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef demins het volgende:
[..]
In combinatie met Dr. Laban van de Labantomie-methode waarmee lichaamseigen (ongebruikte) hersencellen worden gebruikt als opvulmateriaal. Daarom zijn siliconenmeisjes vaak zo dom! Eigenlijk ken ík geen uitzondering, maar ze zullen zich gauw genoeg melden hier...
Word je een dakloos mutsje?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:00 schreef ericahysterica het volgende:
Voyeur weet ook nog niet dat ik die leuke kliniek (je weet wel die......) vanaf volgende week dinsdag niet meer kan noemen overdag, omdat ik dan huismutsje af ben .Uiteraard heb ik er alle vertrouwen in dat Voyeur en APK de honneurs waar zullen nemen![]()
En maar klagen dat ze zo weinig slaap krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Het is bijna 2 uur en nog is er nauwelijks leven in het huis?? Het wordt steeds gekker daar.
Denk dat Bridget Maasland wel een uitzondering isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef demins het volgende:
[..]
In combinatie met Dr. Laban van de Labantomie-methode waarmee lichaamseigen (ongebruikte) hersencellen worden gebruikt als opvulmateriaal. Daarom zijn siliconenmeisjes vaak zo dom! Eigenlijk ken ík geen uitzondering, maar ze zullen zich gauw genoeg melden hier...
Beter zoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:10 schreef ericahysterica het volgende:
lieke en hupie hebben het na de ochtendruzie nog steeds niet bijgelegd zo tezien
Huub & Lieke deel 8943084 againquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:10 schreef ericahysterica het volgende:
lieke en hupie hebben het na de ochtendruzie nog steeds niet bijgelegd zo tezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |