Lieke moet naar huis, want door haar is Huppeltje zo'n zeikwijf geworden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje moet naar huis, hij is versleten en net zo'n zeikwijf als die pisnicht geworden.![]()
qua zeikwijfgehalte past hupie wel goed bij liederkequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje moet naar huis, hij is versleten en net zo'n zeikwijf als die pisnicht geworden.![]()
quote:
Heb jij ooit een vrouw gezien, wiens borsten zo mooi omhoogstaan ?????quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
ik vind natasja's borsten toch wel erg hangen, ik dacht dat het meer werd zoals bij Amanda.
Of zijn amaanda's borsten wel echt?![]()
Ze zit hele dag op de bank met dekentje om haar heen, dus je ziet ur weinig van. Ik denk dat ze van dr. Laban van de BERGMANKLINIEK dat specifieke rokje moet dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kybe het volgende:
Ik zie nu pas hoe kort dat rokje van Natasia is,die loopt echt voor lul![]()
Open vraag: Zouden de hier aanwezige libelles zich zo door een man laten kleineren en uitvloeken als die dwergmarmot bij Lieke probeert?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
qua zeikwijfgehalte past hupie wel goed bij liederke
ze ziet er nog erg broos uit onze lieftallige Tas ...............gelukkig mankeert ze niks aan dr vreetklieren spotte ik net tussen de andere bezigheden aan de pc door onder het genot van de muziek van Michael buble. Op de streams is er weinigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
Vitamientjes slikken en heel dramatisch een deken over haar tere gestel.
[afbeelding]
Niet van naturequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij ooit een vrouw gezien, wiens borsten zo mooi omhoogstaan ?????
Ik snap het nog steeds niet..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij ooit een vrouw gezien, wiens borsten zo mooi omhoogstaan ?????
Ik denk dat DR. LABAN van de BERGMANKLINIEK kijkt naar het karakter van de persoon. Goed karakter, goede tieten, slecht karakter, slechte tieten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet van nature
Bij Victoria Beckham wel, die borsten zijn ook zo,[ en nep] maar waarom bij natas niet?
dergelijke mannetjes vermorzel je toch zo verbaal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Open vraag: Zouden de hier aanwezige libelles zich zo door een man laten kleineren en uitvloeken als die dwergmarmot bij Lieke probeert?
Ik denk het antwoord al te weten.![]()
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, want ik zeik niet zo als Lieke, dus ken ik het effect niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Open vraag: Zouden de hier aanwezige libelles zich zo door een man laten kleineren en uitvloeken als die dwergmarmot bij Lieke probeert?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kybe het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, want ik zeik niet zo als Lieke, dus ken ik het effect niet.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat DR. LABAN van de BERGMANKLINIEK kijkt naar het karakter van de persoon. Goed karakter, goede tieten, slecht karakter, slechte tieten.
Deze aanwezige libelle is een zelfstandige vrouw, ik zou er bij voorbaat voor zorgen dat mijn hubbie zich niet hoeft te verlagen, door niet zo aan zijn kop te zeiken. Als je beter kunt krijgen moet je gaan, je gaat toch niet als een hondje achter je vent aanlopen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Sterker nog: het is de reden dat ik nauwelijks nog kijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Kleine teleurstelling voor je. Jouw gekwaek is vele malen erger dan de terechte opmerkingen van Lieke aan het adres van die boeskool.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, want ik zeik niet zo als Lieke, dus ken ik het effect niet.![]()
Al vanaf dag 1 dat ze in die villa is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kybe het volgende:
neeee, dat lijkt, haar lichaamsverhoudingen zijn nu anders, en tv maakt 5 kilo dikkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat een enorme dikke vieze lompe poten zeg..
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef FdW het volgende:
..... terechte opmerkingen van Lieke aan het adres van die boeskool.![]()
DR LABAN van de BERGMANKLINIEKquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef SiRojK het volgende:
Hoe heette die dokter ook alweer en in welke kliniek heeft ze het laten doen?
Reverse zwaartekracht?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nasty is volgens mij niet echt blij met het resultaat. Ze tilde ze op, want dat had ze liever gezien.
Mijns inziens, heeft die arts heel goed zijn best gedaan. Haar borsten waren totaal leeg en heel laag gezakt. Volgens mij kan je er dan niet meer van maken, dan dit resultaat, die ik overigens heel goed vind passen bij haar figuur nu. Als zij weer dikker wordt als zij het huis uit Is (wat ik zeker zie gebeuren), zullen haar borsten ook weer iets voller worden en dan misschien iets hoger gaan zitten
Naar mjin idee, mag zij niet mopperen met dit resultaat.![]()
Ik wist niet dat een libelle kon kwaeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Kleine teleurstelling voor je. Jouw gekwaek is vele malen erger dan de terechte opmerkingen van Lieke aan het adres van die boeskool.![]()
Dr. Laban is gewoon een anagram van Dr. Alban, die zanger van een tijdje geleden.quote:
Ja wat dat betreft ging dr LABAN van de BERGMAN kliniek wel op safe het kon toch nooit erger worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nasty is volgens mij niet echt blij met het resultaat. Ze tilde ze op, want dat had ze liever gezien.
Mijns inziens, heeft die arts heel goed zijn best gedaan. Haar borsten waren totaal leeg en heel laag gezakt. Volgens mij kan je er dan niet meer van maken, dan dit resultaat, die ik overigens heel goed vind passen bij haar figuur nu. Als zij weer dikker wordt als zij het huis uit Is (wat ik zeker zie gebeuren), zullen haar borsten ook weer iets voller worden en dan misschien iets hoger gaan zitten
Naar mjin idee, mag zij niet mopperen met dit resultaat.![]()
Gedraag je nou maar, anders moet je weer voor een APK-tje verschijnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een libelle kon kwaeken.![]()
it's my life.............................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dr. Laban is gewoon een anagram van Dr. Alban, die zanger van een tijdje geleden.
maar wel dikke hangtietenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:52 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Is dat alles? Zijn nog steeds hangtieten.
Borstcorrecties:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:52 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat zal dit grapje gekost hebben...................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |