quote:Op zondag 27 mei 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een der eerste dagen in mijn glansrijke carriere dat ik níet in het lijstje staO+
ja, goed, lag er vroeg af gister, en heb voor het eerst sinds tijden weer uitgeslapenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat mag zeker wonderlijk genoemd worden! Hoe is 'tie?
Goedemorgen eer-ik....quote:Op zondag 27 mei 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, goed, lag er vroeg af gister, en heb voor het eerst sinds tijden weer uitgeslapen
Vanavond naar Pirates
Donderdag als het goed is afspraak in Amsterdam voor vakantiewerk, woendag nog een examentje, dus nog ietwat leren de komende dagen, en nu eerst ontbijt
En hoe is het daar?
Ja lekker! Heb mijn camera binnen, volgend weekend 2 dagen naar parijs en hem lekker uitproberenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, goed, lag er vroeg af gister, en heb voor het eerst sinds tijden weer uitgeslapenO+
Vanavond naar Pirates:7
Donderdag als het goed is afspraak in Amsterdam voor vakantiewerk, woendag nog een examentje, dus nog ietwat leren de komende dagen, en nu eerst ontbijt:Y
En hoe is het daar?
Heb next gisteren 'binnengehaald' die ga ik vanavond eens rustig bekijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen eer-ik....:W:*...we zijn gister naarNEXTgeweest, super film...^O^...volgende week ga ik ook naar Pirates, hij schijnt erg goed te zijn...:Y*O**O*
Eerste keer dat ik in de top sta.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
[analysemodus]
- BX had gisteren niets beters te doen... [afbeelding]
- JJ had het druk...![]()
- Een handjevol die-hards post hier altijd wel....![]()
- De rest heeft echt weekend!! [afbeelding]
[/analysemodus]
je kunt als hte goed is voor 95,- euro een retourtje krijgen met de Talis...quote:Op zondag 27 mei 2007 10:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker! Heb mijn camera binnen, volgend weekend 2 dagen naar parijs en hem lekker uitproberen
Ik ga zo kijken welke trein ik het beste (goedkoopste) kan nemen en vanmiddag ga ik ook studeren. Heb gisteren 'gespijbeld' van school, dus moet e.e.a. ff inhalen![]()
zo goedkoop kon ik het op internet nog niet vinden... Goedkoopste was 133,- (zelfde dag terug) en voor de volgende dag terug 177,- Vind dat laatste nogal aan de dure kant....quote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt als hte goed is voor 95,- euro een retourtje krijgen met de Talis...:Y^O^(das dan Vanaf R'dam)
kijkquote:Op zondag 27 mei 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen eer-ik....![]()
...we zijn gister naar NEXT geweest, super film...
...volgende week ga ik ook naar Pirates, hij schijnt erg goed te zijn...
![]()
![]()
![]()
welke camera heb je nou aangeschaft dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker! Heb mijn camera binnen, volgend weekend 2 dagen naar parijs en hem lekker uitproberen
Ik ga zo kijken welke trein ik het beste (goedkoopste) kan nemen en vanmiddag ga ik ook studeren. Heb gisteren 'gespijbeld' van school, dus moet e.e.a. ff inhalen![]()
quote:Opzondag 27 mei 2007 11:32schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke camera heb je nou aangeschaft dan?
En heb je nog hulp gevraagd in dat topic in FOT?
quote:
quote:
Goeie zaak.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
en ja, ik heb rondgelezen in dat topic, en op het internet goed rondgekeken. Dit is een goed instap model met uitbreidingsmogelijkheden. Hij is ook heel makkelijk te bedienen, zonder boekje heb ik al heel veel gebtruiksmogelijkheden kunnen vinden
volgens alle reviews wel. En gisteren een beetje vanuit mijn raam wezen klooien in het donker, en de resultaten waren ver boven verwachting! Volgend weekend dus in parijs al wat uitproberen, het weekend daarop op 9 juni doet Mo een profpartij boksen, dus dan kan ik hem in het rare licht uitproberen. Ben benieuwd! De resultaten laat ik wel zienquote:Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Ik heb het even helemaal gemist denk ik:P
Kan me niks herinneren ervan in elk geval, en ik heb gister niet eens noemenswaardig gedronken:D
Anyway, kan je met deze camera de dingen die je wilde doen?
Donkere ruimtes etc...
Parijs by nightquote:Op zondag 27 mei 2007 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens alle reviews wel. En gisteren een beetje vanuit mijn raam wezen klooien in het donker, en de resultaten waren ver boven verwachting! Volgend weekend dus in parijs al wat uitproberen, het weekend daarop op 9 juni doet Mo een profpartij boksen, dus dan kan ik hem in het rare licht uitproberen. Ben benieuwd! De resultaten laat ik wel zien
guud lockquote:Op zondag 27 mei 2007 11:50 schreef BrandX het volgende:
anyways, i'm off, eens kijken bij de NS wat zij voor mij kunnen betekenen!![]()
Daar zat ik gisteren ook aan te denken ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
guud lock
Weet iemand trouwens waarom de cijferjes (pagina's) achter de topics in MyAT soms lichtblauw en soms gewoon donkerblauw zijn?
moge tim fritsquote:Op zondag 27 mei 2007 12:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook aan te denken ja!
Hallo trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |