quote:
en verder kwam je niet!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
5?:P
Haaaaai,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
he Sebasser!
heb je je pm van mij al gelezen en zulks? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mijn ouders vinden mijn koffie niet lekker
Oooh, jouw koffie. Ik dacht koffie in het algemeen, verkeerd gelezenquote:
Slecht, heb pas 10 a4tjes gelezen, kan je er niet echt toe zetten. Hoe gaat ie bij jou?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oooh, jouw koffie. Ik dacht koffie in het algemeen, verkeerd gelezen
Ieder z'n meug Len! Hoe gaat t leren?
quote:
Ja redelijk. Ik ben lekker aan het lezen, mar Engelse stof allemaal dus dat gaat ff langzamer dan Nederlandsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slecht, heb pas 10 a4tjes gelezen, kan je er niet echt toe zetten. Hoe gaat ie bij jou?
Hier ook alles Engels, bah.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja redelijk. Ik ben lekker aan het lezen, mar Engelse stof allemaal dus dat gaat ff langzamer dan Nederlands
Doet me goed om te horen BrandX!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:56 schreef BrandX het volgende:
*leeft mee met de stuudjes hier.
Jongens, neem nog een bak leut van mij!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
Zal ik deze gaan kopen?
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=691
Ja, I don't give a holy fucking shit!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je doet maar.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
Zal ik deze gaan kopen?
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=691
Ja ging goed!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen BrandX!O+
Lekker getrained gisteren?
Sweetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja ging goed!
En Chris was zo vriendelijk en lief om te vertellen dat hij mij gaat inschrijven voor de Nederlandse Kampioenschappen [afbeelding]
[afbeelding]
ff de OP lezen en dan terugkomen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef rudedeltadude het volgende:
nou ja zeg!
ik zet aan de koffie omdat ik in begon te kakken, kom ik dit topic tegen! Hulde!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef rudedeltadude het volgende:
nou ja zeg!
ik zet aan de koffie omdat ik in begon te kakken, kom ik dit topic tegen! Hulde!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ff de OP lezen en dan terugkomen!;)
heb de eed al afgelegd henk....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
ff de OP lezen en dan terugkomen!
Heeft niet zoveel met Alzheimer te maken Jos!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb de eed al afgelegd henk....
ff een bezoekje aan de alzheimerkliniek en dan terugkomen
dan moet je niet direct zo beginnen te zaniken vent...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met Alzheimer te maken Jos!Ik houd niet bij wie er allemaal langskomen hier! Alleen de echte die-hard KSC'ers ken ik by heart!
WTF hé! Ik zanik helemaal nergens over, je moet je niet meteen aangevallen voelen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan moet je niet direct zo beginnen te zaniken vent...
als je een eigen plekje op het internet wilt, moet je maar je eigen pagina gaan shoppen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:29 schreef BrandX het volgende:
niet zo onvriendelijk tegen elkaar heren [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
WTF hé! Ik zanik helemaal nergens over, je moet je niet meteen aangevallen voelen!
En als je alleen maar ruzie wil zoeken, verzoek ik je bij deze vriendelijk om dat elders te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |