Omdat:quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef broer het volgende:
Waarom ga jij niet naar de spontane meet, wyccie?
Een natuurlijke dood is als je hart niet meer klopt. Klaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef wyccie het volgende:
Hmmm ....wat ik zeg klopt niet, een natuurlijke dood is gewoon dood door ouderdom hè?
O, dat heb ik in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
Omdat:
1. ik niet aan meets doe
2. ik niet spontaan ben
3. ik moet werken
4. ik bang ben voor k_man.
Vanwege zijn cabrio. Ik stond vorige week voor het stoplicht te wachten en naast me stond een SLK. Die man die daar achter het stuur zat, zou ik niet met mijn spaarcenten vertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Waarom ben jij bang voor k_man?
Dan zit hij morgen dus op jou te wachten.quote:
Gelukkig heb ik geen spaarcenten.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:38 schreef broer het volgende:
Vanwege zijn cabrio. Ik stond vorige week voor het stoplicht te wachten en naast me stond een SLK. Die man die daar achter het stuur zat, zou ik niet met mijn spaarcenten vertrouwen.
Dat heb ik even gemist!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zit hij morgen dus op jou te wachten.
Geld moet je uitgeven. Aan schoenen ofzo. Of vakanties. Of boeken. Spaarcenten zijn overrated.quote:[..]
Gelukkig heb ik geen spaarcenten.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Geld moet je uitgeven. Aan schoenen ofzo. Of vakanties. Of boeken. Spaarcenten zijn overrated.
Of aan een cabrio. En borsthaarimplantaten.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Geld moet je uitgeven. Aan schoenen ofzo. Of vakanties. Of boeken.
Een mens heeft nooit genoeg schoenen.quote:
Ik durf geen nieuwe schoenen te kopen, bang dat broer me ziet rondhuppen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een mens heeft nooit genoeg schoenen.
Mijn laatst gekochte paar is een paar bijzonder kekke voetbalschoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |