Maar ziet dat er dan niet belachelijk uit, IR?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, hij hing de hele tijd om mijn nek. Wat allerlei vragen opleverde tijdens de schorsing.
Opzich ben ik helemaal niet zo'n handdoekmeeneemtype, maar ik vond dit een te mooie gelegenheid om het niet te doen.
En ik kreeg ook nog de groene hoed die ik vorig jaar met st. patricks day in ierland had gescoord en daarna was kwijtgeraakt.
Stomme vraag, Ollie. Als ie niet wakker was, maar bijvoorbeeld in slaap, of in coma, of dood, of iets dergelijks, dan opende hij geen topic.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
Gottegot Eert, ben je nog wakker?
Ja, Ollie, ik kom net thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
Gottegot Eert, ben je nog wakker?
Nonchalant? Ik dacht dat het amicaal for old times sakes was, en zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, Ollie, ik kom net thuis.
Maar vanwaar die nonchalante aanspreekvorm?
Het is al zo lang geleden dat ik niet wist dat we elkaar vroeger zo aanspraken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nonchalant? Ik dacht dat het amicaal for old times sakes was, en zo.
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden dat ik niet wist dat we elkaar vroeger zo aanspraken.
Niet dat het me tegenstaat hoor, begrijp me niet verkeerd. Het waren mooie tijden vroeger.
Hoe maak je het nu eigenlijk, Ollie?
Dat is wel zo. Ik heb nooit kunnen knutselen, dus ik maak weinig. Maar vroeger was ik wel onder de indruk wat ik van wat jij maakte. Dus ik dacht dat je dat misschien nog steeds wel deed. Nou ja, zonde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?
Flauw hoor, om zo te reageren op een barbarisme. Schaam je, Ollie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?
Ja, een beetje medelijden is wel gepast. Maar goed, ik werd er vanavond keihard op aangesproken dat ik me op het forum van mijn studentenvereniging fout zou opstellen door mensen die spelfouten maken te verbeteren, dus het is hoog tijd dat ik van een ander eens een lesje krijg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
Flauw hoor, om zo te reageren op een barbarisme. Schaam je, Ollie.
Ja, dat mis ik toch wel van vroeger. Toen mochten we nog de diepte opzoeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef OllieA het volgende:
Hm, misschien wordt dit wat te serieus voor TTKLTP.
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, een beetje medelijden is wel gepast. Maar goed, ik werd er vanavond keihard op aangesproken dat ik me op het forum van mijn studentenvereniging fout zou opstellen door mensen die spelfouten maken te verbeteren, dus het is hoog tijd dat ik van een ander eens een lesje krijg.
Ik zou medemongolen aan elkaar schrijven. Maar verder vonden ze het ongepast dat ik als voorzitter andere mensen verweet dat ze zich niet netjes gedroegen terwijl ze zelf spelfouten verbeterden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?
OllieA heeft gewoon zijn verlangen naar het hebben van een club, een soort van corpsclub. Met ballotages etcetera. En dus kan er nu alsnog gelicht worden. Ik OllieA, mag op het balkon staan, vijfdejaars...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?
Ja goedemorgen, in jouw redenering bliijft de keuze bestaan. Meerdere zelfs. En dat op zichzelf is geen probleem, vind ik, maar de manier waarop mensen zich gaan gedragen na het innemen van een positie,. het blijven verdedigen daarvan, vaak omwille van trots, en niet vanwege inhoud, dat vind ik een problleem. Het suggereert het verlangen naar consolidatie en niet naar verbetering van de manier waarop wij samenleven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:01 schreef sigme het volgende:
Kiezen bestaat niet, het zogenaamde alternatief is weg zodra een beslissing genomen is; zelfs als het de beslissing is niet te kiezen.
Goedemorgen!
Okee, de overgebleven keuze dan, die in jouw optiek geen keuze meer is, omdat het de laatst overgebleven keuze is en je dus geen keuze meer hebt en het dus ook geen keuze meer genoemd kan worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:32 schreef sigme het volgende:
Nee, de keuze blijft niet bestaan, in mijn redenering, want zodra er gekozen is, is de andere optie weg. Er blijft dan geen keuze over, maar slechts de enige optie. En uit één optie één kiezen is geen keuze.
Tocotronic - Ich Möchte Teil Einer Jugendbewegung Seinquote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:34 schreef bofneger het volgende:
[..]
OllieA heeft gewoon zijn verlangen naar het hebben van een club, een soort van corpsclub. Met ballotages etcetera. En dus kan er nu alsnog gelicht worden. Ik OllieA, mag op het balkon staan, vijfdejaars...
Waarom kon het niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:53 schreef Z het volgende:
Nee dat bleek niet te kunnen, jammer want ik vind ze prachtig. In het toilet van de Cinecenter ligt een heel mooie. Alhoewel die wel een beetje begint te slijten.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:03 schreef sigme het volgende:
Zwemmen, 's ochtends vroeg.
Is de Papiermolen al weer open?
Ja, dat zegt me wel wat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ken jij deze man eigenlijk, Claudia?
Ben onlangs naar een concert van 'm geweest, in Rotterdam,
en ik moest daarbij af en toe aan Jeff Buckley denken.
Maar vond ze het ook léuk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Hmm, 40 minuten is niet slecht.
Ja, op mijn bescheidenheid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:22 schreef broer het volgende:
Jammer, ik dacht dat we op iets fundamenteels waren gestuit.
Klinkt goed. Ik heb genoegen gedaan met een appeltje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Die ik overigens net op heb. Zelfgebakken brood met zelfgemaakte eiersalade.![]()
Lastig om daar een werkwoord bij te verzinnen, hè?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij wel eens een luisterboek beleefd, Erik?
Wist je dat dat lekkere muziek is om op te koken?quote:
Ja, dat was inderdaad even zoeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lastig om daar een werkwoord bij te verzinnen, hè?![]()
Ik heb een luisterboek meegenomen voor na mijn operatie indertijd, maar dat werkte niet echt.
Een luisterboek lijkt me absoluut niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij wel eens een luisterboek beleefd, Erik?
Ik heb er gisteren eentje uitgezocht bij de bieb. 'Ireland, a novel', van Frank Delaney (read by the author). Ik ben benieuwd.
Waarom niet? Het is anders dan een boek lezen. Maar daarom nog niet niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een luisterboek lijkt me absoluut niks.
Het lijkt me niks. Ik ben gehecht aan mijn eigen uitspraak van namen enzo. Mijn eigen toon aan het verhaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is anders dan een boek lezen. Maar daarom nog niet niks.
De orale vertelkunst is oer.
Dat vond ik juist zo leuk aan Gerard Reve en hoe hij De Avonden voorlas. Dat voegde toch een dimensie toe.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het lijkt me niks. Ik ben gehecht aan mijn eigen uitspraak van namen enzo. Mijn eigen toon aan het verhaal.
Ja, dat is waar. Gerard Reve heeft een heel zeurderige stem.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar straks heb je een boek wat voorgelezen wordt door een vervelende stem.
Ik zie je wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:25 schreef dwerg het volgende:
My, my.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef wyccie het volgende:
Die tekst komt uit Full Metal Jacket!
Mijn verbinding is retesnel, maar ik klik al een tijdje niet meer op de linkjes. Dus ik kan geen antwoord geven op je vraag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:41 schreef LXIV het volgende:
DO2 communiceert tegenwoordig met ons middels Youtube-linkjes en smilies. Aangezien ik een te trage verbinding heb voor youtube, heb ik geen idee meer wat hij bedoeld.
Voor de andere FOK!-ers, is het interessant?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:38 schreef JAM het volgende:
Op pootjes, Erik.
Sokken wassen in het bidet. Perzische tapijten op de vloer, maar je bloesjes kopen bij de Zeeman.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En zo hoort het. Een huis vol chique dingetjes, en ze nooit gebruiken. Dat doen alle beroemdheden ook.
In gebruik als kwasten en verfrolleruitspoelbak op 't moment.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo'n zin om in bad te gaan. Bij wie mag ik langskomen?
Foei Gellius! Dat mag niet van Milieudefensie! Van hen moet je gebruikte kwasten weggooien en nieuwe kopen. Waarom weet ik dit?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
In gebruik als kwasten en verfrolleruitspoelbak op 't moment.
Wanneer mag ik langskomen?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een bad! Mijn nieuwe flatje heeft GEEN balkon, GEEN tweede slaapkamer, maar WEL een bad. Momenteel doet het dienst als cola-koelhouder voor dorstige vervende vrienden.
Mijn sollicitatieleven is een volslagen chaos.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef thaleia het volgende:
Morgen zijn we er de hele dag. Is het nog wat geworden met die baan trouwens? Want dan koop je binnenkort zelf een riante twee-onder-een-kapper met designbadkamer![]()
Of over op antennetelevisie. Past wel bij je.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn televisiekabel ging vanavond kapot. Ik was enthousiast begonnen om deze te maken, maar een kabel strippen met alleen een aardappelschilmesje valt niet mee. Zeker niet als ie maar 10cm uit de grond komt in een hoek, zodat ik sowieso een onmogelijke houding moet aannemen. Dus heb ik nu maar besloten dat ik voorlopig zonder TV door het leven ga.
Slecht geslapen? Naar gedroomd?quote:Op zondag 27 mei 2007 06:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, wat een rotnacht.
Ik had ook even die gedachte, toen ik aan het typen was.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Je doet me nu een beetje aan JAM denken, trouwens. Positief gezien, hè.
Nee, ik doe de deur open. De rest doet ze zelf.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en laat je de poes uit? Aan een lijntje?
Konijnen zie ik nou nooit in de stad.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doet mijn hond niet. Mijn hond gaat niet eens achter de konijnen aan. Of toch, drie meter, en dan vindt ie een boom die duidelijk een geurtje nodig heeft en dan is dat z'n taak. De konijnen gaan een paar meter verder weer rustig zitten en dehond negeert ze.
quote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn bestaan voelt zo leeg. Wie weet er nog een leuke tv-serie?
Twin Peaksquote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat dat iets voor mij is.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dead like me.
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/272
quote:
Ah, ok.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is voorbij, Frollo, dat is nou juist waarom ze in diepe bedroevenis is.
Juist, Erik. Ik mis ze.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is voorbij, Frollo, dat is nou juist waarom ze in diepe bedroevenis is.
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef Frollo het volgende:
Het is ook wel jammer.
Aan de andere kant zie ik meer artistieke waarde in een mooi afgerond geheel dan in iets wat maar aansleept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat zou ik niet meer precies weten. Het is héél erg lang geleden dat ik seizoen 2 heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Pinksteren vieren we de komst van de Heilige Geest over de apostelen en daarmee de stichting van de christelijke kerk.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:48 schreef k_man het volgende:
Goed, kan iemand me ff duidelijk maken wat er aan de hand is?![]()
We spreken in tongen.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met Pinksteren vieren we de komst van de Heilige Geest over de apostelen en daarmee de stichting van de christelijke kerk.
That 70's Showquote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Lost.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Dat weet ik. Zo was ie ook precies bedoeld. Maar goed, jij weet wel beter met al die afgetrainde naaktfoto's die je van me hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Thisbe het volgende:
O, IR, die foto van jou op pagina 1 is wel de meest sullige foto die ik ooit van je heb gezien.
quote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ja. Gewoon even 70 afleveringen bekijken, Claudia. Ben je weer helemaal bij.quote:
Al gezien. Niet zo leuk.quote:
That 70's show is super!!!quote:
Die zijn uit de lucht gehaald, althans de gratis NL 1, 2 en 3.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:55 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of over op antennetelevisie. Past wel bij je.
Ik was al begonnen die serie binnen te halen naar aanleiding van een eerdere posting van je.quote:
Heb ik om 1 of andere reden ook nog nooit gezien...quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit trouwens ook te denken aan The Sopranos. Nog nooit gezien, en ik weet niet goed waarom.
Aardig voor een zondagmiddag waarop je je de tyfus verveelt, maar verder... nah.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
That 70's show is super!!!
Alleen Blackadder is leuker
Vind vooral de visuele grappen leuk in that 70's show
The Sopranos is een turboprima serie.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit trouwens ook te denken aan The Sopranos. Nog nooit gezien, en ik weet niet goed waarom.
Oh ja, This Life.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan een ieder This life warm aanbevelen.
[afbeelding]
En ik vond Cold feet ook fantastisch.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 27 mei 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan een ieder This life warm aanbevelen.
[afbeelding]
Nee, volgens mij niet!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Oh ja, This Life.![]()
Heb je de reünie tien jaar later ook gezien, niet zo lang geleden?
Daar kwam dat citaat uit mijn fotoboek vandaan:quote:
Ik las ergens dat zodiakk het maar stom vond, dus voor hetzelfde geld vind je dat ook, maar voor mij is het de ultieme combinatie van zwarte humor en drama (al wordt het in de loop van de seizoenen al meer drama en minder humor).quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was al begonnen die serie binnen te halen naar aanleiding van een eerdere posting van je.![]()
Mwa, ik heb het een paar keer bekeken nu, maar het is het gewoon net niet. De Britse is het helemaal wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef broer het volgende:
De Britse versie heb ik nooit gezien, maar de Amerikaanse versie van The Office is het bekijken ook zeker waard.
Ik heb me laten vertellen dat het eerste anderhalve seizoen niet zo leuk was, omdat ze zich te veel op het origineel baseerden. Daarna wordt het leuker, zegt men. Ik heb een aantal afleveringen gezien uit seizoen 3 en die vind ik erg goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mwa, ik heb het een paar keer bekeken nu, maar het is het gewoon net niet. De Britse is het helemaal wel.
Leuk, maar niet essentieel. De serie zelf was beter.quote:
Het is ook niet leuker. Het is ook leuk. En vooral ook anders na seizoen 1.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de US-versie van The Office leuker is.
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden IIquote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Z het volgende:
Waarom de kaars AR?
En dan echt een eeuw of twee terug, andere tijd, niet zo van gisteren ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat Ginger Snaps deel 1en 2 in deze tijd spelen, en in Ginger Snaps 2 Ginger doodis, en dat in Ginger Snaps 3 ze (beide zussen) opeens in een andere tijd zijn enzo.
Ook leuk is niet genoeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook niet leuker. Het is ook leuk. En vooral ook anders na seizoen 1.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan echt een eeuw of twee terug, andere tijd, niet zo van gisteren ofzo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Lienekien, als je de films gezien hebt dan snap je me misschien.
Neen!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:44 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon eerst eens een aflevering.
Ook nog nooit gezien...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
The Office, daar kwam zodiakk ookal mee.
Hoe, wat, waarbij?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb balsamicoazijn gebruikt! Dat vond ik best spannend. Vanavond dus weer de spaghetti van gisteren.
Nah, jij ook al in zo'n obstinate bui?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef wyccie het volgende:
Nee, daarvoor moet je zeker Albert Heijn balsamicoazijn gebruiken.![]()
Ik heb gewoon zelf wat ingrediënten bij elkaar gevoegd. Courgette, tomaten, paprika, prei, Italiaanse kruiden, gezeefde tomaten en balsamicoazijn. Heel saai dus.![]()
Bij obstinaat moet ik altijd denken aan constipatie.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, jij ook al in zo'n obstinate bui?
Dit recept.
En dan jou vertellen of het lekker was of niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik zie het. Vreemd. Op de kaartjes staat vaak zelfs een foto van een merkproduct.
Lien, wil jij de penne met apserge en zalm voor me maken?![]()
Nee, bij mij laten bezorgen en dan vertel ík wel of het lekker was of niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan jou vertellen of het lekker was of niet?
Als je genoegen neemt met een gerecyclede bubbeltjesenvelop.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bij mij laten bezorgen en dan vertel ík wel of het lekker was of niet.![]()
Weet iemand wanneer en waar het uitgezonden wordt? Ik wil het ook graag eens zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook niet leuker. Het is ook leuk. En vooral ook anders na seizoen 1.
Dan gaat het vast naar plastic smaken. Doe het maar in zo'n bakje van de chinees.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Als je genoegen neemt met een gerecyclede bubbeltjesenvelop.![]()
Ok.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gaat het vast naar plastic smaken. Doe het maar in zo'n bakje van de chinees.![]()
Elke maandag tot en met donderdag om 22.30 uur op Comedy Central, volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Stali het volgende:
Weet iemand wanneer en waar het uitgezonden wordt? Ik wil het ook graag eens zien.
Dank je wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef broer het volgende:
[..]
Elke maandag tot en met donderdag om 22.30 uur op Comedy Central, volgens mij.
Overdag is dat Cartoon Network.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Dank je wel..
Geen flauw idee of we die zender hebben... maar ik zal eens kijken.
O.quote:
Dat lijkt me juist lekker makkelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Stali het volgende:
Heb een poosje geleden alle cartoonzenders eraf gegooid omdat het kuiken anders alleen maar voor de televisie hangt
Dat lijkt maar zo, broer. Verdorie, met 7 jaar zijn het al een stel hangpubers. Ze weten zichzelf buiten de computer en televisie niet meer te vermaken. Je moet ze echt aansporen om wat te gaan doen, zelfs tot het uithalen van kattekwaad.quote:
Ik ben ook zo'n 'hangpuber'.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Stali het volgende:
Dat lijkt maar zo, broer. Verdorie, met 7 jaar zijn het al een stel hangpubers. Ze weten zichzelf buiten de computer en televisie niet meer te vermaken. Je moet ze echt aansporen om wat te gaan doen, zelfs tot het uithalen van kattekwaad.
Mja, mijn eerste reactie is: nou en? Maar misschien komt dat wel omdat ik nu eenmaal niet zo heel erg betrokken ben bij de onvolgroeide medemens.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Stali het volgende:
Ze weten zichzelf buiten de computer en televisie niet meer te vermaken.
Hou dat maar lekker even zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, mijn eerste reactie is: nou en? Maar misschien komt dat wel omdat ik nu eenmaal niet zo heel erg betrokken ben bij de onvolgroeide medemens.
Ik ook.quote:
Nee, ik ben ook al bijna 'oud'.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef Stali het volgende:
Ik ook..
We zullen wel wat schelen want ik ben al 34 maar zowel jij als ik zijn geen zeven jaar meer he?
Wat is een K&L meet?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef k_man het volgende:
Iemand zin in een 'spontane' K&L meet morgen?
Prima, maar ik zie er geen aanleiding toe, Klauw. Op jouw leeftijd zal ik heel wat geweldigere gerechten maken dan jij nu doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Vanavond staat op het menu: tomatensoep met broodjes. Ik ben de tomaten al aan het slachten.![]()
Toe pope, vertel me even dat ik al zo oud ben, voor mijn leeftijd.
Waar is dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verkopen ze dat niet altijd in het Crea Café?
Daar hebben wij gegeten IR, bij de Dromaai. En toen hebben we allebei onze groente niet opgegeten.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:00 schreef wyccie het volgende:
Waar is dat?
Ik heb het wel eens bij de Dromaai gehad.
Jong en wild, zo zijn we.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
Waarom niet?
Als ik een natuurlijke dood sterf, zal dat zijn door diabetes.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:26 schreef broer het volgende:
Is dat niet veel te zoet als ontbijt?
Omdat:quote:Op maandag 28 mei 2007 01:30 schreef broer het volgende:
Waarom ga jij niet naar de spontane meet, wyccie?
Een natuurlijke dood is als je hart niet meer klopt. Klaar.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef wyccie het volgende:
Hmmm ....wat ik zeg klopt niet, een natuurlijke dood is gewoon dood door ouderdom hè?
O, dat heb ik in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
Omdat:
1. ik niet aan meets doe
2. ik niet spontaan ben
3. ik moet werken
4. ik bang ben voor k_man.
Vanwege zijn cabrio. Ik stond vorige week voor het stoplicht te wachten en naast me stond een SLK. Die man die daar achter het stuur zat, zou ik niet met mijn spaarcenten vertrouwen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Waarom ben jij bang voor k_man?
Dan zit hij morgen dus op jou te wachten.quote:
Gelukkig heb ik geen spaarcenten.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:38 schreef broer het volgende:
Vanwege zijn cabrio. Ik stond vorige week voor het stoplicht te wachten en naast me stond een SLK. Die man die daar achter het stuur zat, zou ik niet met mijn spaarcenten vertrouwen.
Dat heb ik even gemist!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zit hij morgen dus op jou te wachten.
Geld moet je uitgeven. Aan schoenen ofzo. Of vakanties. Of boeken. Spaarcenten zijn overrated.quote:[..]
Gelukkig heb ik geen spaarcenten.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Geld moet je uitgeven. Aan schoenen ofzo. Of vakanties. Of boeken. Spaarcenten zijn overrated.
Of aan een cabrio. En borsthaarimplantaten.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Geld moet je uitgeven. Aan schoenen ofzo. Of vakanties. Of boeken.
Een mens heeft nooit genoeg schoenen.quote:
Ik durf geen nieuwe schoenen te kopen, bang dat broer me ziet rondhuppen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een mens heeft nooit genoeg schoenen.
Mijn laatst gekochte paar is een paar bijzonder kekke voetbalschoenen.
Ja, zeg! Daar stap je wel heel gemakkelijk overheen.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:26 schreef wyccie het volgende:
Geen arretjescake voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |