Maar ziet dat er dan niet belachelijk uit, IR?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, hij hing de hele tijd om mijn nek. Wat allerlei vragen opleverde tijdens de schorsing.
Opzich ben ik helemaal niet zo'n handdoekmeeneemtype, maar ik vond dit een te mooie gelegenheid om het niet te doen.
En ik kreeg ook nog de groene hoed die ik vorig jaar met st. patricks day in ierland had gescoord en daarna was kwijtgeraakt.
Stomme vraag, Ollie. Als ie niet wakker was, maar bijvoorbeeld in slaap, of in coma, of dood, of iets dergelijks, dan opende hij geen topic.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
Gottegot Eert, ben je nog wakker?
Ja, Ollie, ik kom net thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
Gottegot Eert, ben je nog wakker?
Nonchalant? Ik dacht dat het amicaal for old times sakes was, en zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, Ollie, ik kom net thuis.
Maar vanwaar die nonchalante aanspreekvorm?
Het is al zo lang geleden dat ik niet wist dat we elkaar vroeger zo aanspraken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nonchalant? Ik dacht dat het amicaal for old times sakes was, en zo.
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden dat ik niet wist dat we elkaar vroeger zo aanspraken.
Niet dat het me tegenstaat hoor, begrijp me niet verkeerd. Het waren mooie tijden vroeger.
Hoe maak je het nu eigenlijk, Ollie?
Dat is wel zo. Ik heb nooit kunnen knutselen, dus ik maak weinig. Maar vroeger was ik wel onder de indruk wat ik van wat jij maakte. Dus ik dacht dat je dat misschien nog steeds wel deed. Nou ja, zonde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?
Flauw hoor, om zo te reageren op een barbarisme. Schaam je, Ollie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?
Ja, een beetje medelijden is wel gepast. Maar goed, ik werd er vanavond keihard op aangesproken dat ik me op het forum van mijn studentenvereniging fout zou opstellen door mensen die spelfouten maken te verbeteren, dus het is hoog tijd dat ik van een ander eens een lesje krijg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
Flauw hoor, om zo te reageren op een barbarisme. Schaam je, Ollie.
Ja, dat mis ik toch wel van vroeger. Toen mochten we nog de diepte opzoeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef OllieA het volgende:
Hm, misschien wordt dit wat te serieus voor TTKLTP.
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, een beetje medelijden is wel gepast. Maar goed, ik werd er vanavond keihard op aangesproken dat ik me op het forum van mijn studentenvereniging fout zou opstellen door mensen die spelfouten maken te verbeteren, dus het is hoog tijd dat ik van een ander eens een lesje krijg.
Ik zou medemongolen aan elkaar schrijven. Maar verder vonden ze het ongepast dat ik als voorzitter andere mensen verweet dat ze zich niet netjes gedroegen terwijl ze zelf spelfouten verbeterden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?
OllieA heeft gewoon zijn verlangen naar het hebben van een club, een soort van corpsclub. Met ballotages etcetera. En dus kan er nu alsnog gelicht worden. Ik OllieA, mag op het balkon staan, vijfdejaars...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?
Ja goedemorgen, in jouw redenering bliijft de keuze bestaan. Meerdere zelfs. En dat op zichzelf is geen probleem, vind ik, maar de manier waarop mensen zich gaan gedragen na het innemen van een positie,. het blijven verdedigen daarvan, vaak omwille van trots, en niet vanwege inhoud, dat vind ik een problleem. Het suggereert het verlangen naar consolidatie en niet naar verbetering van de manier waarop wij samenleven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:01 schreef sigme het volgende:
Kiezen bestaat niet, het zogenaamde alternatief is weg zodra een beslissing genomen is; zelfs als het de beslissing is niet te kiezen.
Goedemorgen!
Okee, de overgebleven keuze dan, die in jouw optiek geen keuze meer is, omdat het de laatst overgebleven keuze is en je dus geen keuze meer hebt en het dus ook geen keuze meer genoemd kan worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:32 schreef sigme het volgende:
Nee, de keuze blijft niet bestaan, in mijn redenering, want zodra er gekozen is, is de andere optie weg. Er blijft dan geen keuze over, maar slechts de enige optie. En uit één optie één kiezen is geen keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |