abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:42:42 #1
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49784033
Leuk, eindelijk een topic openen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49784047
Gottegot Eert, ben je nog wakker?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:46:09 #3
11923 I.R.Baboon
pi_49784074
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, hij hing de hele tijd om mijn nek. Wat allerlei vragen opleverde tijdens de schorsing.

Opzich ben ik helemaal niet zo'n handdoekmeeneemtype, maar ik vond dit een te mooie gelegenheid om het niet te doen.

En ik kreeg ook nog de groene hoed die ik vorig jaar met st. patricks day in ierland had gescoord en daarna was kwijtgeraakt.
Maar ziet dat er dan niet belachelijk uit, IR?

Jawel, nogal. Kijk hier hoe ik thuiskwam:

pi_49784076
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
Stomme vraag, Ollie. Als ie niet wakker was, maar bijvoorbeeld in slaap, of in coma, of dood, of iets dergelijks, dan opende hij geen topic.
Excuses.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:46:38 #5
11923 I.R.Baboon
pi_49784079
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
Ja, Ollie, ik kom net thuis.

Maar vanwaar die nonchalante aanspreekvorm?
pi_49784117
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, Ollie, ik kom net thuis.

Maar vanwaar die nonchalante aanspreekvorm?
Nonchalant? Ik dacht dat het amicaal for old times sakes was, en zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:52:38 #7
11923 I.R.Baboon
pi_49784132
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:50 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nonchalant? Ik dacht dat het amicaal for old times sakes was, en zo.
Het is al zo lang geleden dat ik niet wist dat we elkaar vroeger zo aanspraken.

Niet dat het me tegenstaat hoor, begrijp me niet verkeerd. Het waren mooie tijden vroeger.

Hoe maak je het nu eigenlijk, Ollie?
pi_49784181
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:52 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het is al zo lang geleden dat ik niet wist dat we elkaar vroeger zo aanspraken.

Niet dat het me tegenstaat hoor, begrijp me niet verkeerd. Het waren mooie tijden vroeger.

Hoe maak je het nu eigenlijk, Ollie?
Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 03:02:20 #9
11923 I.R.Baboon
pi_49784212
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik maak het nu eigenlijk niet hoor. Vroeger maakte ik het nu ook niet trouwens. Je moet nogal van knutselen houden om het nu te maken, vind je niet?
Dat is wel zo. Ik heb nooit kunnen knutselen, dus ik maak weinig. Maar vroeger was ik wel onder de indruk wat ik van wat jij maakte. Dus ik dacht dat je dat misschien nog steeds wel deed. Nou ja, zonde.
pi_49784220
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef OllieA het volgende:

[..]

Flauw hoor, om zo te reageren op een barbarisme. Schaam je, Ollie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 03:04:35 #11
11923 I.R.Baboon
pi_49784230
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef OllieA het volgende:

[..]

Flauw hoor, om zo te reageren op een barbarisme. Schaam je, Ollie.
Ja, een beetje medelijden is wel gepast. Maar goed, ik werd er vanavond keihard op aangesproken dat ik me op het forum van mijn studentenvereniging fout zou opstellen door mensen die spelfouten maken te verbeteren, dus het is hoog tijd dat ik van een ander eens een lesje krijg.
pi_49784250
Hm, misschien wordt dit wat te serieus voor TTKLTP.
Tijd voor een risottorecept!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 03:07:28 #13
11923 I.R.Baboon
pi_49784254
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef OllieA het volgende:
Hm, misschien wordt dit wat te serieus voor TTKLTP.
Ja, dat mis ik toch wel van vroeger. Toen mochten we nog de diepte opzoeken.

Nou ja, dan ga ik wel slapen.
pi_49784286
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, een beetje medelijden is wel gepast. Maar goed, ik werd er vanavond keihard op aangesproken dat ik me op het forum van mijn studentenvereniging fout zou opstellen door mensen die spelfouten maken te verbeteren, dus het is hoog tijd dat ik van een ander eens een lesje krijg.
Mag je je mede mongolen niet wijzen op fouten? Wijst men je daar keihard op?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 mei 2007 @ 03:13:53 #15
11923 I.R.Baboon
pi_49784300
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 03:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik zou medemongolen aan elkaar schrijven. Maar verder vonden ze het ongepast dat ik als voorzitter andere mensen verweet dat ze zich niet netjes gedroegen terwijl ze zelf spelfouten verbeterden.

Ja, ik weet zelf ook dat het nergens over gaat. Maar straks ben ik afgestudeerd en dan heb ik nog genoeg tijd om saai en verstandig te zijn.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 03:46:51 #16
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49784446
'[...] want in het lijden proeven wij de toekomst.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 26 mei 2007 @ 04:34:07 #17
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_49784582
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 03:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

OllieA heeft gewoon zijn verlangen naar het hebben van een club, een soort van corpsclub. Met ballotages etcetera. En dus kan er nu alsnog gelicht worden. Ik OllieA, mag op het balkon staan, vijfdejaars...
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 04:43:17 #18
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_49784600
En, hoe typerend dan ook, zal Ollie A een soort van status aparte verkregen hebben, een niet bestaande status, behalve hier in dit geschrevene rijk waaraan hij zijn status ontleend. Hoe simpel, hoe basaal. Hoe lekker eigenlijk ook als Ollie A zijnde. Wat een genot om hier je kinderen op te voeden, te zeggen tegen ze, kijk zoon, kijk wat voor een respect ik geniet in dit land. In dit land waar vader zichzelf tot koning gekroond heeft en de anderen met hem.
Ull de llebre.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 04:52:58 #19
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_49784619
Daarmee, zonder het te beseffen, want almachtig in zijn overtuiging te tekenen voor het failliet van links of rechts, te tekenen voor het failliet van de oude opvatting te moeten kiezen, partij te moeten kiezen voor het een of het ander. Te kiezen, simpelweg, zonder te beseffen dat je zelf kiest, zelf kiest en daarmee noch een uitspraak voor het goede, noch een uitspraak voor het slechte doet, maar voor jezelf. Niet voor een partij, niet voor een overtuiging, maar voor jezelf in je eigen kleine opperste autoriteit.

Think for yourself and question authority. Dat geldt niet alleen voor Ollie A, maar voor zoveel meer van ons. Durf te spreken, durf te zijn. Durf niet te hoeven kiezen.
Ull de llebre.
pi_49784631
Kiezen bestaat niet, het zogenaamde alternatief is weg zodra een beslissing genomen is; zelfs als het de beslissing is niet te kiezen.

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 mei 2007 @ 05:07:32 #21
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_49784638
En om vervolgens nog even een beetje schaapachtig toe te voegen dat ik dol ben op asperges, ei en ham. Wel gekookt met een beetje roomboter. Een snufje zout en suiker natuurlijk.

En dat we nog even een beetje in de avonturen van Howard Roarke gesnuffeld hebben. Natuurlijk.
Ull de llebre.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 05:20:28 #22
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_49784653
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 05:01 schreef sigme het volgende:
Kiezen bestaat niet, het zogenaamde alternatief is weg zodra een beslissing genomen is; zelfs als het de beslissing is niet te kiezen.

Goedemorgen!
Ja goedemorgen, in jouw redenering bliijft de keuze bestaan. Meerdere zelfs. En dat op zichzelf is geen probleem, vind ik, maar de manier waarop mensen zich gaan gedragen na het innemen van een positie,. het blijven verdedigen daarvan, vaak omwille van trots, en niet vanwege inhoud, dat vind ik een problleem. Het suggereert het verlangen naar consolidatie en niet naar verbetering van de manier waarop wij samenleven.
Ull de llebre.
pi_49784671
Nee, de keuze blijft niet bestaan, in mijn redenering, want zodra er gekozen is, is de andere optie weg. Er blijft dan geen keuze over, maar slechts de enige optie. En uit één optie één kiezen is geen keuze.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 mei 2007 @ 05:45:57 #24
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_49784692
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 05:32 schreef sigme het volgende:
Nee, de keuze blijft niet bestaan, in mijn redenering, want zodra er gekozen is, is de andere optie weg. Er blijft dan geen keuze over, maar slechts de enige optie. En uit één optie één kiezen is geen keuze.
Okee, de overgebleven keuze dan, die in jouw optiek geen keuze meer is, omdat het de laatst overgebleven keuze is en je dus geen keuze meer hebt en het dus ook geen keuze meer genoemd kan worden.

Natuurlijk, daarover geen twijfel meer. Maar wel over dat ontwijkend gedrag graag ten aanzien van het maken van een keuze. Mij zegt het vooral dat mensen uberhaupt geen keuze willen maken, verstandige mensen althans.
Ull de llebre.
pi_49784710
Uit mijn idee volgt voor mij dat ik niet kies, maar handel. Ik doe iets, sommigen noemen dat met terugwerkende kracht een keuze. Volgens mij is het die rationalisatie achteraf die velen vastlegt en vervolgens een 'ermee strijdige optie' als verradelijk doet voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')