abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:56:28 #1
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49782650

Huub en Brian dwarrelen om haar heen.

En Amanda komt uit bed
Nee, Amanda zo mag je niet naar boven


Natasia heeft er geen kracht meer voor


Een gesprek tussen Brian&Amanda door
BSOL
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik vind Mitch eigenlijk best wel leuk"
Brian : "Wil je met hem doorgaan ?"
Amanda : "Het voelt wel zo dat ik hem heel erg leuk vind"
Brian : "En je weet toch dat we een afspraak hebben"
Amanda : "Dat we niet met een ander gaan"
Brian : "Juist, dus gaan we niet met een ander"

[afbeelding]
De butlers Melissa en Mitch zorgen voor de nodige beroering;
Mitch heeft gisteren Amanda's tepels geaaid

[ Bericht 75% gewijzigd door Prospera op 26-05-2007 01:07:15 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_49782658
Brian : Je komt wel verward over


Joh, dat ZEGT ze toch!
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_49782665
Ik zeg het niet graag...maar Brian heeft gelijk...wat een dom gelul van Amanda.
pi_49782668
Maar echt hou ik alleen maar van Rog, maar op een andere manier dan van jou of Nitch.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49782671
huub is oke nooit meer naar huis holle holle
pi_49782695
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:

[..]

Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........

Nou sorry maar als mijn vent me naait dan kijk ik heus wel anders... gelukkiger, en ik geniet er meer van....
Maar jouw vent zal het dan ook wel kunnen. Bij Brian weten we zeker dat hij het niet kan en dat hij heel regelmatig wat vruchteloos bonkt zonder dat hij klaar komt. (net als een andere man die zijn agressie er graag uitgooit omdat hij ergens in tekort schiet)
Ook mannen zijn gelukkiger als ze voldoening uit seks kunnen halen.

Voor hdnkkk is het fijn dat er een gebruiksvoorwerp in de kooi zit. Niet alle mannen hebben dat 'geluk'. Nu maar hopen dat de dag aanbreekt dat hij wel klaar kan komen?


Lieve duikt ook in bed met haar Hubbie. Even voelen of ze nog steeds een lekker kontje heeft
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:59:15 #7
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49782703
Het gaat goed met DGK. Lieke en Huub uit elkaar, Amanda en Brian uit elkaar .......
Keep the Sunny Side Up
pi_49782723
Was gepushed gesprek door Natas. Die zielepiet van een Amanda had geen kans.. Ze lulde uit haar nek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49782741
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik wilde een ander commentaar voorkomen.
Dat moet dan vrees voor een ingrijpend commentaar geweest zijn, als je het zo nodig wilt substitueren met 'ouderwetse flamoezert'

Niettemin, een prachtige kwalificatie. Ik denk dat ik dit vaker ga gebruiken. In de Bijenkorf zie ik vaak 'ouderwetse flamoezerds' op de roltrap staan, schichtig kijkend over de rand van een mintgroene regenjas. Nu weet ik hoe ze heten.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 01:01:15 #10
58921 Day
You can fly!
pi_49782744
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat goed met DGK. Lieke en Huub uit elkaar, Amanda en Brian uit elkaar .......
Huh? Hoe? Wat? Wanneer?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 26 mei 2007 @ 01:01:37 #11
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49782752
Brian is naar de tuin gegaan, typische voorbode van PARA worden ......

Keep the Sunny Side Up
pi_49782759
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat goed met DGK. Lieke en Huub uit elkaar, Amanda en Brian uit elkaar .......
Is morgen weer goed...
pi_49782773
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Dat moet dan vrees voor een ingrijpend commentaar geweest zijn, als je het zo nodig wilt substitueren met 'ouderwetse flamoezert'

Niettemin, een prachtige kwalificatie. Ik denk dat ik dit vaker ga gebruiken. In de Bijenkorf zie ik vaak 'ouderwetse flamoezerds' op de roltrap staan, schichtig kijkend over de rand van een mintgroene regenjas. Nu weet ik hoe ze heten.
Wil jij nog een borrel Hupert?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 01:03:01 #14
137949 Disana
pi_49782778
Als Mitch Amanda en Brian een tijdje uit elkaar kan houden, is dat butler idee toch zo slecht niet geweest.
pi_49782781
Natasja met haar achterlijke redenering: Mitch is er maar 2 dagen en Brian de hele week.
Wtf maakt dat nou uit?
pi_49782796
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:02 schreef FdW het volgende:

[..]

Wil jij nog een borrel Hupert?
Excusez-moi, mijn fantasie ging even met me op de loop
pi_49782801
Natasja: Amanda ga je make-upjes er maar afhalen want Huub is teut en ik kan je niet beschermen als hij zich aan je vergrijpt.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 01:04:36 #18
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49782809
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:01 schreef Day het volgende:

[..]

Huh? Hoe? Wat? Wanneer?
Eerder vanavond. Lieke was weer eens stevig bezig Huub op te eisen. Vervolgens verweet ze Huub dat hij tegen de auto van Carlos was gereden (8000 euro, zelf betalen door Huub). Toen werd Huub ff mega boos. Lieke heeft geen f*ck te maken met de auto van Carlos. "Ja, maar het is ook mijn trainer" reageerde Lieke. Toen plofte Huub helemaal. Lieke is nu al een uur alleen in bed, Huub staat bij de disco.
Keep the Sunny Side Up
pi_49782816
Natas: Poepie schatje moppetrommeltje... Morgen is Mitch er weer. Zeik Stook wijf.
Natas: Liefje ga je make upjes er maar afhalen WHAHAHJHAHHAHHAHAAAAAAAAAAAAA
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49782821
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Natasja met haar achterlijke redenering: Mitch is er maar 2 dagen en Brian de hele week.
Wtf maakt dat nou uit?
Het is zelfs de best denkbare reclame voor Mitch op dit moment.

Maar of Natasia dat doorheeft?
pi_49782838
Wat een angstige blik
pi_49782849
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Excusez-moi, mijn fantasie ging even met me op de loop
Neem contact op met Eric, die heeft ook fantasien over mannen.
Wel in de SC of WC please.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49782875
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een angstige blik
[afbeelding]
Dat is de oerangst die vooraf gaat aan anale sex met een Bokito met zang aspiraties.

Amanda houdt van die angst, hij geeft grenzen aan. En ze weet dat ze anders grenzeloos is.
pi_49782898
Brian schatje mag niet tegen haar aan liggen. (Ze lekt nog)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49782920
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:07 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Dat is de oerangst die vooraf gaat aan anale sex met een Bokito met zang aspiraties.

Amanda houdt van die angst, hij geeft grenzen aan. En ze weet dat ze anders grenzeloos is.
Ken je haar persoonlijk?

Ik neem nog een biertje, lurk nog even na en ben er weg van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')