dat slaan vond ik zelf ook wat minder (er waren trouwens geen olifanten) en ik heb sowieso een erg dubbel gevoel bij het gebruiken van dieren als vermaak voor mensen. Als je op die manier naar een circus kijkt is elk circus 'aars', niet alleen circus Renzquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als jij van een olifant houdt op een rood/geel krukje die op zn achterpoten gaat staan terwijl die geslagen wordt met een zweepnet als tijgers ed. Ja, dan zal het vast leuk worden
.
Wij hebben zondag de hele collone ingehaald op de terugweg van Lemmer naar Groningenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het hele wagenpark van Circus Renz op de foto
Hier de foto's
Toen kwam ik nog in Den Haag
Gaaf is datquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:21 schreef teigan het volgende:
[..]
Wij hebben zondag de hele collone ingehaald op de terugweg van Lemmer naar Groningen
Ik weet dat ze daar isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:21 schreef teigan het volgende:
Freecell zit nog op Opwekking Renesite..
* teigan schuift een stuk chocola, een pot thee en een grote knuffelbeer naar DaD
Ik ben dan wel geen Freecell, maar misschien werkt het ook..
meerijden met een toertochtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook niet mee met een praat- of dansmeet. Ik vind actieve dingen leuker. Bowlen, lasergamen, painballen, karten...
LASERGAMENquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook niet mee met een praat- of dansmeet. Ik vind actieve dingen leuker. Bowlen, lasergamen, painballen, karten...
Okietokiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef teigan het volgende:
maareh, ik gaat naar bedje toe.
Ik moet morgen op tijd in Muntendam zijn (lees 8 uur...)
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |