Daarom temper ik het maar even.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah, tis niet dat ik er foto's bij plaats ofzo![]()
Ik doe het niet, maar ken genoeg vrouwen die er optimaal van genieten....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar ik denk niet dat de meeste vrouwen erbij zullen juichen, laat staan tot een orgasme zullen komen.
Uitzonderingen bevestigen de regel?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.
Bijdeweees, ik ben een ouderwetse flamoezert.![]()
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daarom temper ik het maar even.
Wie weet wat er anders 8 posts hieronder had gestaan![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.
Bijdeweees, ik ben een ouderwetse flamoezert.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.
FOTO'S!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.
Geen idee, maar ik wilde een ander commentaar voorkomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dat staat ergens in een profiel op een of ander forum, he? Oriëntatie: 'Ouderwetse flamoezert'...
Welnee, ze is gewoon bang voor zijn hysterische en paronoïde uitbarstingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Meganog het volgende:
Amanda HOUDT van brian.
Brian is happy... Ik vind Amanda zooo zieligquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen heeft het er HEEEL moelijk mee.
Nou, happy, zwaar gefrustreerd komt meer in de buurt. Als het meezit wordt hij vanavond nog PARAquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is happy... Ik vind Amanda zooo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |