quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Melissa is bezig Mitch bij Amanda in bed te praten : "Hoezo mag dat neit van Brian. Laat hem toch. Hij stond toch ook gewoon met een ander onder de douche. Als Mitch leuk is, dan ga je er toch voor"
Lieke klampt zich wanhopig vast aan de enige verhaallijn die ze heeft....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dit is nummer 457.......................ze moeten toch eens iets anders verzinnen...
Ik droom nog even verder.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
Amanda wil Brian dumpen, maar wil het zo pijnloos mogelijk doen.
Samen met Melissa bedenkt ze methodes. Dat wordt nog wat.
Ik vraag me ook steeds af of ze niet moe wordt van zichzelf. Hele dag ruzie met Palma, gesprekjes met Huub, Ruzie met Huub, serieuze gesprekken met Eric etc etc. Om helemaal gek van te worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef tutjehola het volgende:
Huub, kappen met die troel. Als ik kijk zie ik alleen maar dramatische gesprekken met Lieke, daar kan toch geen mens tegen.
Keep dreaming.... Vanavond gaat HDNKKK weer konijnen....quote:
Niemand kan Amanda toch niet echt leuk vinden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
amanda moet zich wel afvragen of mitch haar echt leuk vindt
Wat ??? ik zit bij Amanda en Melissaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Ja he he, verstandig Lieke. Eindelijk.
Alle mannen zouden het bed met haar willen delenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand kan Amanda toch niet echt leuk vinden?
Nou ja, gaat ze demonstratief naast Brian zitten, zuchtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Ja he he, verstandig Lieke. Eindelijk.
Nah ze liep weg tijdens een gesprek met Huub. Terecht btwquote:
Dat Lieke zei tegen Huub dat ie er maar eens goed over na moest denken en dat ze vervolgens wegliep.quote:
ik vind amanda wel een leuk type, maar mitch en amanda is volgens mij geen matchquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand kan Amanda toch niet echt leuk vinden?
Heb je Jaap vanmorgen gezien ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams weer even 5 minuten aan en weet weer waarom ik de laatste tijd zo weinig kijk. Wat een arrogante idiote klootzak is Huub toch... Hij kreeg net echt uit zijn bek dat je best keiharde dingen tegen iemand mag zeggen waarvan je houdt. Dat hij dan best mag zeggen dat ze moet opdonderen. Die jongen heeft echt een keiharde tik van de molen gehad. Streams maar weer uit. Wat een waanzinnig laag persoon is die Huub toch. Sinds Lieke er is komt wel echt zijn ware aard naar boven.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Melissa zegt nu dat ze moet kappen met Brian voorlopig.
Dat denk ik ook niet nee. Maar ja, Mitch zal wel een opdracht van achter hebben gekregen ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind amanda wel een leuk type, maar mitch en amanda is volgens mij geen match
Volgens mij ook niet. Mitch gaf in het begin al te kennen dat ie Amanda maar mwoah mwoah vond. En ik heb niet het idee dat ze in de tussentijd veel gedaan waardoor Mitch dat beeld positief bij zou stellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef robert2006 het volgende:
ik vind amanda wel een leuk type, maar mitch en amanda is volgens mij geen match
Helaas heeft overtuigen bij Amanda toch geen zin, ze doet wat ze wil en gaat steeds weer Brian terug..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
M: Zegt dat Amanda tegen Brian moet zeggen, dat ze wil kijken of ze het bij Mitch beter heeft iets in die strekking.
Mijn advies: MUTE als je Natasja in beeld hebt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrr wat zet die scartit een ontzettend zielig stemmetje op
Ik heb Fok! al over de streams heen gezet uit voorzorgquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
Als ze de operatie van die muts laten zien, dan gooi ik mijn streams af![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Doen julliquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn advies: MUTE als je Natasja in beeld hebt.
De muts komst toch nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |