Zal wel weer zo,n klote stemming zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef schatje het volgende:
Over 10 minuten op de bank.
Filmpje Natasia's borsten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Om tv te gaan kijken, begreep ik? (Ik word altijd zo duf van het luisteren naar die gesprekken van Brian)
Ja dat zou hem ook kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Om tv te gaan kijken, begreep ik? (Ik word altijd zo duf van het luisteren naar die gesprekken van Brian)
Die orders snap ik wel..Natasia heeft open wonden..slapen in een ranzig bed met wondvocht kan een infectie veroorzaken..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
zullen wel orders van achter wezen.
Ik vind hem wel sieren..... hij maakt er een bende van, maar neemt ook de verantwoording.
Het is wel jammer dat Jaap & Huub niet los gaan op Brian (maar jah.... we weten wel waarom dat niet gebeurd)
Ben jij de Scan-cloon.... ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht dat Huub dat uit zichzelf deed...![]()
Dat is op zich wel begrijpelijk, maar toch...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas is dat ook ten dele zo. DGK wil zich natuurlijk geen problemen op de hals halen met ontstoken of losgeschoten borsten.
Ben ik het met je eens. Beetje flauw dat hier iedereen meteen denkt omdat het puur en alleen Natasia is. Ook al had zelfs Jaap zo'n operatie , dan zou achter ook zo reageren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die orders snap ik wel..Natasia heeft open wonden..slapen in een ranzig bed met wondvocht kan een infectie veroorzaken..
Wel handjes wassenquote:
Verschillende mensen hier, ik om te beginnen, hebben nu al uitgelegd dat het vanwege de wonden is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. Beetje flauw dat hier iedereen meteen denkt omdat het puur en alleen Natasia is. Ook al had zelfs Jaap zo'n operatie , dan zou achter ook zo reageren.
Gaat ze maar naar huis.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die orders snap ik wel..Natasia heeft open wonden..slapen in een ranzig bed met wondvocht kan een infectie veroorzaken..
Dan begrijp je mn reactie denk ik niet want ik snap ook wel dat het aan de wonden ligtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschillende mensen hier, ik om te beginnen, hebben nu al uitgelegd dat het vanwege de wonden is.
Ik ook niet, maar blijf dan niet als een huppelkutje achter hem aanlopenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Ik zou Huub z'n toon eerlijk gezegd ook niet waarderen...
Amanda wil Mitch!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Amanda en Melissa.... proef ik er een beetje uit dat ze wel eens een andere vent zou willen dan Brian?
Ja, dat laatste lijkt zeer zeker ook zo. Zoals ook hiermee: iedereen wordt met de tietenwens van een moeder opgescheept, zowel medemiljonairs als kijkers. En die miljonairs moeten er maar rekening mee houden, wekenlang.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan begrijp je mn reactie denk ik niet want ik snap ook wel dat het aan de wonden ligtAlleen sommige hier denken volgens mij dat het komt omdat Natasia gewoon een lieveling van achter is.
Zou jij dat niet willen als je keer op keer niet komt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Amanda en Melissa.... proef ik er een beetje uit dat ze wel eens een andere vent zou willen dan Brian?
Dat is ook zo. Er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar blijf dan niet als een huppelkutje achter hem aanlopen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke en Huub worden booring.....
Hear, hear.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt zeer zeker ook zo. Zoals ook hiermee: iedereen wordt met de tietenwens van een moeder opgescheept, zowel medemiljonairs als kijkers. En die miljonairs moeten er maar rekening mee houden, wekenlang.
Je bent mildquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
Melissa zegt ook je hebt Brian omdat je hier niets beters heb, maar als je met Mitch beter kan moet je ook beter gaan.quote:
quote:
Dit is nummer 457.......................ze moeten toch eens iets anders verzinnen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
Sexquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
Amanda wil Brian dumpen, maar wil het zo pijnloos mogelijk doen.
Samen met Melissa bedenkt ze methodes. Dat wordt nog wat.
Tsja...... daar kunnen nog wel eens briljante plannen ontstaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
Amanda wil Brian dumpen, maar wil het zo pijnloos mogelijk doen.
Samen met Melissa bedenkt ze methodes. Dat wordt nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |