Is prima hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hahaha net of t draait om die ene dag bruiloft... Tuurlijk...Dagelijkse terror
![]()
![]()
![]()
![]()
doe ze allemaal een oordopje in, kan je meteen opdrachten geven! en sturen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik als kijker (en als ik zie hoe rustig de cossen verlopen, ben ik vast niet de enige), ben nu toch echt gestopt met kijken vanwege deze wantoestanden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 't anders helemaal niet zo leuk meer sinds Jaap met z'n 'terror'. Het niveau in het huis is door hem nu echt afgedaald tot niveautje poep en pies, en het kan me niet meer zo boeien als voorheen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gozer is er zelf bij, hopelijk geen sneaky gedoequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag...... gaat Eric morgen zijn date echt volstoppen met dingen waar alcohol in verwerkt zit?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Juist. George Bush, Cheney, Rove, Perle, Wolfowitz en de rest van dat corrupte neocon gespuis.
Wanneer kunnen we ze in de villa verwachten?
Ja. Alsof je constant met ze mee een steile berg op moet lopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Worden jullie ook zo doodziek van het Huub en Lieke verhaal ?
Pleur Lieke eruit en laat Huub weer de oude worden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Lieke, dump die gast gewoon. Ga Jaap pijpen ofzo.
Tsk..alsof cult zo bijzonder is...ik kots op cult...en ook op Jaap..hm..meer door Jaap..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij vinden m eerlijk gezegd ook hilarisch.... Is gewoon CULT![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Worden jullie ook zo doodziek van het Huub en Lieke verhaal ?
Pleur Lieke eruit en laat Huub weer de oude worden
Amanda is echt de rag doll van de kooi. Wordt van hot naar her gesleept én heeft het haar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Melissa beveelt Amanda weer tussen Huub en Lieke te gaan zitten?
I second this motion.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:23 schreef APK het volgende:
Redactie, mag Lieke geeltrocuteerd worden?![]()
Kutwijf.
8.000 euries makkelijk. Leuk als hij er snel uit gestemd word. 18.000 euries Kassaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef F04 het volgende:
http://www.kingjaap.nl/foto/
Fotos van de golf.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:23 schreef APK het volgende:
Redactie, mag Lieke geeltrocuteerd worden?![]()
Kutwijf.
Precies! Alhoewel mijn geduld langzaam op raakt...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat wij tegen beter in blijven hopen dat de ECHTE rotzakken eens gepakt worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |