Kots en smurrie verhalen ben ik ook niet van, maar ik verbaas me over wat Jaap kan en mag daar, enkel en alleen om een bruiloft op tv te krijgen. Met een beetje ballen hadden ze hem toch eruit geflikkerd. Tien zet zichzelf voor lul.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
IK vind Jaap echt niet leuk nu, zeker niet na al dat gore gekots van vannacht, dit spel moet toch op een andere manier te winnen zijn.
quote:
ik schreef een dergelijke zakelijke overeenkomst. Natuurlijk is er dan sprake van een dienstverband. Waarom zou het anders "ontslagdag" heten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een zakelijke overeenkomst is niet hetzelfde als werknemer zijn ......
Wij vinden m eerlijk gezegd ook hilarisch.... Is gewoon CULTquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kots en smurrie verhalen ben ik ook niet van, maar ik verbaas me over wat Jaap kan en mag daar, enkel en alleen om een bruiloft op tv te krijgen. Met een beetje ballen hadden ze hem toch eruit geflikkerd. Tien zet zichzelf voor lul.
Dat maakt het voor mij allemaal erg hilarisch.
Goed gezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij vinden m eerlijk gezegd ook hilarisch.... Is gewoon CULT![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De schade aan de auto van Carlos is 8000 euro. Valt niet onder de verzekering, Huub moet het zelf betalen.
Je moet geen teksten van Nathanael jatten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Fucking Hell.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tieten maatje D en buik maatje E
[afbeelding]
Waarschijnlijk hebben ZIJ Nathanael juist gesouffleerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet geen teksten van Nathanael jatten.![]()
Cult? Nah, dat is dan weer te veel eer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik gebruik die uitdrukking ook wel eens hoor... Bijvoorbeeld The Rocky Horror Show, dat is cult. Iets wat leuk is omdat het leuk is om het leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet geen teksten van Nathanael jatten.![]()
Ontharingsstrip (hars)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Jaap pijn in z'n ogen? Zit er nog wat kots in ofzo?
Het is niet eens Tokkies... Meer de Goonies inmiddels. Vooruit, een kruising. De Toonies.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fucking Hell.....
Dat meen je niet !
Waarom de overstap van Milionairs naar Tokkies ?
GTFOOH !![]()
En jullie vinden het niet erg dat je jezelf voor lul zet, alles voor een fake bruikoft op t.v. Daar snap ik dan weer niets van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er is zo'n harspapiertje overheen gegaan; z'n wenkbrauw is ook deels meegetrokken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Jaap pijn in z'n ogen? Zit er nog wat kots in ofzo?
King Jaapquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis smerige KUT zooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof ze als meisje heeft gevoetbaldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Dat domme accent of wat het ook is van Melissa bah bah bah
zekers......... tien level................helemaal niks, gaat zelf uit de lucht!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hahaha net of t draait om die ene dag bruiloft... Tuurlijk...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En jullie vinden het niet erg dat je jezelf voor lul zet, alles voor een fake bruikoft op t.v. Daar snap ik dan weer niets van.
Less than zero in ieder geval.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is niet eens Tokkies... Meer de Goonies inmiddels. Vooruit, een kruising. De Toonies.
Of de Gokkies.
Huh?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof ze als meisje heeft gevoetbald![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof ze als meisje jongetje heeft gevoetbald![]()
Waarom kijk je dan nog...quote:
Maar waarom wordt er dan van de week gezegd dat er gestopt moest worden toen ze tegen Brian bezig waren ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hahaha net of t draait om die ene dag bruiloft... Tuurlijk...Dagelijkse terror
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat wij tegen beter in blijven hopen dat de ECHTE rotzakken eens gepakt worden.![]()
Goed gezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat wij tegen beter in blijven hopen dat de ECHTE rotzakken eens gepakt worden.![]()
Ooh daarom... Ja dan snap ik het weer...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed gecastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tante Sjaan, wat zeg je nu?quote:
He, leven jullie nog !!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hahaha net of t draait om die ene dag bruiloft... Tuurlijk...Dagelijkse terror
![]()
![]()
![]()
![]()
Even een serieuze vraag...... gaat Eric morgen zijn date echt volstoppen met dingen waar alcohol in verwerkt zit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ooh daarom... Ja dan snap ik het weer...
Juist. George Bush, Cheney, Rove, Perle, Wolfowitz en de rest van dat corrupte neocon gespuis.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |