Wat is dan het nut van ruzie maken als er niemand bij isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
haha....huub en lieke spelen dit spellletje met opzet,proberen de anderen in de val te lokken...is allemaal afgesproken tussen lieke en huub
prachtig die twee en hun spel
En dat zonder zoenen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
De ''date'' van Huub en Amanda is voorbij.
Yeah right! Waarom ruzie maken als ze toch maar met zn twee zijn? Net toen Amanda ff weg wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
haha....huub en lieke spelen dit spellletje met opzet,proberen de anderen in de val te lokken...is allemaal afgesproken tussen lieke en huub
prachtig die twee en hun spel
Ik ook niet, maar ze blijft zeggen (ook tegen Huub) dat hij haar vriend is, en ik denk dat ze van die gedachte maar eens af moet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind het verder ook niet gek dat Lieke dit echt niet leuk vindt.
Dan krijg je er van mij eenquote:
Omdat hij door Mitch alcohol in het eten laat stoppen (vraag me niet hoe)...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Eric er toch vanuit dat ie morgen enorm gaat sexen...... Ik vind dat zooooooo hmmmm kan niet op het woord komen.
voorbarig, je zou er spontaan droog van wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Eric er toch vanuit dat ie morgen enorm gaat sexen...... Ik vind dat zooooooo hmmmm kan niet op het woord komen.
nee...maar je moet een beetje slim zijn en dat zijn de meesten nietquote:
Die opmerking zegt genoegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef riri het volgende:
[..]
nee...maar je moet een beetje slim zijn en dat zijn de meesten niet![]()
Valt hij Huub weer af en kruipt hij in de reet van Lieke of valt het nu wel mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Eric heeft wel genoeg van het gesprek met Lieke.
allemaal voor het spel en de kijkersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van ruzie maken als er niemand bij is
Je bent denk ik een beetje het spoor bijster na alle 'afspraken' die daar gemaakt zijn
Hij is het met haar eens dat Huub jaloerser was toen zij met Amanda zoende. Verder laat hij alles een beetje in het midden en vindt hij dat Lieke het zich niet zo aan moet trekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Valt hij Huub weer af en kruipt hij in de reet van Lieke of valt het nu wel mee?
Je bent onder invloed gok ik zo..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef riri het volgende:
[..]
allemaal voor het spel en de kijkers
hoe meer drama hoe meer mensen hun interessant gaan vinden
wordt je in de groep als stelletje te klef lig je er snel uit,bij de kijkers en bij de bewoners...dus constant dit spel spelen kom je het meest dicht bij je einddoel...![]()
Volg jij dezefde streams als ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef riri het volgende:
[..]
allemaal voor het spel en de kijkers
hoe meer drama hoe meer mensen hun interessant gaan vinden
wordt je in de groep als stelletje te klef lig je er snel uit,bij de kijkers en bij de bewoners...dus constant dit spel spelen kom je het meest dicht bij je einddoel...![]()
En terecht!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is het met haar eens dat Huub jaloerser was toen zij met Amanda zoende. Verder laat hij alles een beetje in het midden en vindt hij dat Lieke het zich niet zo aan moet trekken.
Naar Friesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Wat gooide Japio nou naar Fries en Huub?
Gewoon water volgens mij..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Wat gooide Japio nou naar Fries en Huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |