Je zou er inderdaad aan gaan denken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Staat er al een nieuw t-shirt op de Talpasite voor Lieke?
My name is deurmat!!
Please walk all over me!
Gek genoeg wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:12 schreef kybe het volgende:
Als ik het nu goed begrijp heeft Brian toch gewonnen![]()
Als dat zo is bestel ik hem als deurmat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Staat er al een nieuw t-shirt op de Talpasite voor Lieke?
My name is deurmat!!
Please walk all over me!
Als ze het weet.. wrom dan ruzie zoeken met Huubquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt dat Brian bezig is te stoken. Dat heeft ze dan weer wel door.
Ze heeft door dat Brian steeds het accent legt op wat ze allemaal van Huub pikt. Maar ze heeft niet door dat het 'afspraakje' van Amanda en Huub een opzetje is. Huub heeft dat trouwens ook niet door, stelletje sukkels.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze het weet.. wrom dan ruzie zoeken met Huub
Ze zei toch net 'we doen de ja en niet de nee' ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda blijft een Teaser.
Ahhh zoooquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft door dat Brian steeds het accent legt op wat ze allemaal van Huub pikt. Maar ze heeft niet door dat het 'afspraakje' van Amanda en Huub een opzetje is. Huub heeft dat trouwens ook niet door, stelletje sukkels.
Ruik er ff aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb getracht die witte flap in te zoomen maar dan nog snap ik niet wat het kan zijn
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Eric: Ja, Amanda is gewoon seks.
haha....huub en lieke spelen dit spellletje met opzet,proberen de anderen in de val te lokken...is allemaal afgesproken tussen lieke en huubquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft door dat Brian steeds het accent legt op wat ze allemaal van Huub pikt. Maar ze heeft niet door dat het 'afspraakje' van Amanda en Huub een opzetje is. Huub heeft dat trouwens ook niet door, stelletje sukkels.
Ben je een beetje in de war?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
haha....huub en lieke spelen dit spellletje met opzet,proberen de anderen in de val te lokken...is allemaal afgesproken tussen lieke en huub
prachtig die twee en hun spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |