heb ik gemistquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
Mocht het vannacht echt een maandverbandje zijn geweest (wat ik niet denk), dan ben ik blij dat het er nu niet meer uitbungelt.
Volgens mij was het dat echt welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
Mocht het vannacht echt een maandverbandje zijn geweest (wat ik niet denk), dan ben ik blij dat het er nu niet meer uitbungelt.
Eerlijk hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
Wat zou het anders moeten zijn....? Ik kan niets verzinnen. Of het moet één of andere body zijn dat is losgeschoten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
waar is de foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou het anders moeten zijn....? Ik kan niets verzinnen. Of het moet één of andere body zijn dat is losgeschoten?
Ik ook, totdat ik vanochtend deze COS opende: [COS # 1523] Maandverbandjes en Werkquote:
thnxquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, totdat ik vanochtend deze COS opende: [COS # 1523] Maandverbandjes en Werk
Ik denk dat het de binnenkant is van de voorzak van het jeansrokje van Amanda.
Oh maar das een stoma.. Ze is te stom om te pissenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook, totdat ik vanochtend deze COS opende: [COS # 1523] Maandverbandjes en Werk
Ik denk dat het de binnenkant is van de voorzak van het jeansrokje van Amanda.
Volgens mij is dat een 'tasje' waar haar zender in zit. Ze heeft een shirtje zonder BH dus ze kan haar zender niet op haar rug hangen, zoals ze meestal doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
thnx![]()
ik weet niet wat het is, lijkt geen maandverband, wie gebruikt dat trouwens nog
Sukkelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef ruby het volgende:
"Als het moet, schop ik je door zes muren heen", aldus Huub die uitlegt wat het verschil is qua kracht tussen man en vrouw.
Feit is dat het er vreemd uit zietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een 'tasje' waar haar zender in zit. Ze heeft een shirtje zonder BH dus ze kan haar zender niet op haar rug hangen, zoals ze meestal doen.
Een beetje zoek de verschillenquote:
In mijn ogen afstandig (alle 4)quote:
Je gaat me niet vertellen dat Melissa bij Huub en Amanda zit he?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Melissa vindt Amanda een "vrouw/vrouw" en Lieke zou daar jaloers op zijn.
Die zit daar weer heeeeerlijk te stoken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Melissa bij Huub en Amanda zit he?
Misschien wel, maar het gesprek is redelijk open dacht ik zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:56 schreef robert2006 het volgende:
zowel lieke als brian spelen toneel
Helaas welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:57 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |