Mooie omgeving, wel eens in de buurt geweest....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
Annaghdown, County Galway
O ja? Wat leuk!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooie omgeving, wel eens in de buurt geweest....
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef methan het volgende:
Lunteren
Ik heb in 2001 het U2-concert bij Slane Castle bezocht en ben daarna 3 weken in de rondte gereden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Wat leuk!!
Als ik wel eens mijn adres moet doorgeven aan mensen in Nederland, dan vragen ze altijd, jamaar, wat is de straatnaam? En het huisnummer?? Nou, niks dus. Gewoon:
Mrs .......
Annaghdown
County Galway
Ireland
En dan moet je ze zien kijken!!
C21H23NO5, (hoe spreek je die naam trouwens uit?)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef C21H23NO5 het volgende:
veluwe?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in 2001 het U2-concert bij Slane Castle bezocht en ben daarna 3 weken in de rondte gereden.
Via Noord-Ierland en de westkust o.a. richting Galway gereden en daarna terug naar Dublin.
Daarna heb ik de westkust nog vaker bezocht, ik ben gek op die kleine dorpjes met de kleine pubs en de hartelijke bewoners met hun lieflijke B&B's...
Kan de beste gebeurenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef C21H23NO5 het volgende:
okidoki, ik wist het toen ik het 2de antwoord net postte...
ging ff op in het spel
Al de derde Riis-gerelateerde vraag in dit topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef methan het volgende:
Bjarne Riis heeft vrijdag 25 mei 2007 een einde gemaakt aan de twijfels en bekend dat hij de Ronde van Frankrijk in 1996 op doping heeft gewonnen. De Deense ploegleide van....................heeft het gebruik van epo opgebiecht tijdens een persbijeenkomst . Hij is de eerste Tourwinnaar die dat doet. Hij doet deze uiteenzetting na dopingbekentenissen van enkele van zijn oude ploeggenoten bij Team Telekom in de voorafgaande week (Christian Henn, Udo Bölts, Erik Zabel en Rolf Aldag).[ Van welke ploeg is hij nu ploegleider ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |