Tja, een discussie kun je niet zomaar sluiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is dus de grap om een topic te openen waar dirkh niks mee kan !
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
Maar dit is geen discussie. Na deze post is het puur bagger.
Tuurlijk kan het. Je moet er moeite in steken, net als in ieder ander subforum. Dat betekent: Goede, catchy TT en je bést doen op een goede openingspost. En als het onderwerp dan nog origineel en humoristisch is, komt er echt geen slotje op. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:14 schreef Lucille het volgende:
Ik heb toch echt een kwaliteitstopic geplaatst deze week dat geen bagger was. Het kan dus wel.
Pciesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het. Je moet er moeite in steken, net als in ieder ander subforum. Dat betekent: Goede, catchy TT en je bést doen op een goede openingspost. En als het onderwerp dan nog origineel en humoristisch is, komt er echt geen slotje op. Zo moeilijk is het allemaal niet.
tot nu toe heb ik DirkH nog niet kunnen betrappen op inconsequentie. Dat is in ieder geval iets wat hij beter doet dan sommige andere mods.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef tlepel het volgende:
Er is al zat hoor over beleid DIRKH:r
Word er al genoeg aan herrinnerd
Of kwaliteitstopics maken, daar gaat de discussie tenslotte over.quote:
Dat bwdoel ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik DirkH nog niet kunnen betrappen op inconsequentie. Dat is in ieder geval iets wat hij beter doet dan sommige andere mods.
Dat zeg jíj, je snapt dus niks van de bedoeling van dit subforum. Die naam blijft gewoon slecht gekozen, nieuwe users denken heel goed te weten wat er in ONZ zou moeten, maar dat is dus niet zo. Het gaat om humor, om meedoetopics, bijvoorbeeld door originele verwijzingen naar het nieuws, om creativiteit, niet om álle onzin die in je hoofd opkomt. Dat is namelijk bagger. ONZ is veel slowchat, veel incrowd, veel verwijzingen, originaliteit en creativiteit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef tlepel het volgende:
Daar gebruik je toch onzin niet voor.
Onzin staat voor dingen die nergens op slaan.
*haalt schouders opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:21 schreef tlepel het volgende:
[..]
Dat bwdoel ik niet
Er zin al topicks geopend over beleid Dirkh..
Op ten duur is er genoeg over gesproken en merk je het wel in zijn daden
Dat klopt, Dirkh volgt gewoon het beleid en geeft daar z'n eigen draai aan. Users zouden eens meer naar zichzelf moeten kijken, in plaats van direct te weten waar het omdraait in bepaalde fora. De taak van de mods is users daar op te wijzen, maar blijkbaar wíllen bepaalde users het gewoon niet snappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
*haalt schouders op
Ik zie niet waar ik problemen met DirkH zou moeten krijgen, of last van zijn 'daden'. Vind dat menigeen aardig overdrijft hoor. En volgens mij is het 'beleid DirkH' gewoon het FOK! beleid, toch?
So what's the problem![]()
Nee hoor, een dergelijk topic was al binnen één uur na zijn eerste slotjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:24 schreef Adelante het volgende:
Goh, heeft nog lang geduurd eer de eerste huilies zich melden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klopt, Dirkh volgt gewoon het beleid en geeft daar z'n eigen draai aan. Users zouden eens meer naar zichzelf moeten kijken, in plaats van direct te weten waar het omdraait in bepaalde fora. De taak van de mods is users daar op te wijzen, maar blijkbaar wíllen bepaalde users het gewoon niet snappen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klopt, Dirkh volgt gewoon het beleid en geeft daar z'n eigen draai aan. Users zouden eens meer naar zichzelf moeten kijken, in plaats van direct te weten waar het omdraait in bepaalde fora. De taak van de mods is users daar op te wijzen, maar blijkbaar wíllen bepaalde users het gewoon niet snappen.
en jij bent een stukgereten tagliatellesliert.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stofje is een anuslikkende Corky.
Nobel dat je de post verder toelicht, maar snap nog steeds niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:32 schreef tlepel het volgende:
Dat is dus het geen wat ik bedoel..
Er zijn vanaf dag 1 al topicks geopend over Dirkh en zijn slotjes.
Moet daar nu iedere dag weer eentje geopend worden over de slotjes van Dirkh
Dat heeft van mij uit niks te maken of ik het eens ben daarmee of niet.
Het is geen hullie gedrag
Zet het in het weekblad prive joh,als daar iedere dag maar weer over gesproken moet worden..
Op ten duur zie je het wel in zijn daden,daar bedoel ik mee ,het is nu toch bekend
Omdat ik de ONZ-cultuur, die gedomineerd wordt door newbies die het woordje 'onzin' heel letterlijk nemen, momenteel om te huilen vindt? Omdat ik bepaalde ideeën heb over hoe ONZ zou moeten zijn? Waarom zou ik konten likken, ik weet toch al dat ik het de rest van m'n FOK!-carrière heb verneukt bij de crew, dus heeft het geen nut om konten te likken. Ik moet trouwens zeggen dat ik de laatste weken toch heel wat pareltjes heb ontdekt op ONZ, dus wat dat betreft gaat het langzaam weer de goede kant op, maar nog láng niet zoals ik het graag zou zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stofje is een anuslikkende Corky.
Vraag je iemand in je omgeving die een hoger iQ heeft om het je uit te leggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Nobel dat je de post verder toelicht, maar snap nog steeds niet wat je bedoelt
Ja, klopt. Ik zou zeggen: Lees de OP in plaats van te huilen dat mods je niet serieus nemen omdat je sig 'voorbijfok' vermeldde. Want dat is niet de reden dat mods jou niet serieus nemen. Mods nemen je niet serieus omdat je baggert. Omdat je niks toevoegt. Evalueer je zelf eens, kijk eens in de spiegel, kijk eens of je zélf misschien wel goed bezig bent op FOK! Kijk zelf eens of jouw postgedrag wel zo goed is als je zelf denkt. En ik weet je antwoord al, 'we moeten FOK! niet zo serieus nemen, ik wil gewoon even ontspannen kunnen baggeren'. Die ruimte is er ook, die ruimte krijg je ook, maar het moet niet de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:42 schreef tlepel het volgende:
Onzin Pamflet
Is nog van betere klasse dan deze
Oooh, au.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef tlepel het volgende:
[..]
Vraag je iemand in je omgeving die een hoger iQ heeft om het je uit te leggen
WNJZ.quote:
Stap 1 ..waaruit haal jij uit dat ik huil omdat ik denk dat ze mijnniet serieus nemen omdat ik voorbij fok erin had staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik zou zeggen: Lees de OP in plaats van te huilen dat mods je niet serieus nemen omdat je sig 'voorbijfok' vermeldde. Want dat is niet de reden dat mods jou niet serieus nemen. Mods nemen je niet serieus omdat je baggert. Omdat je niks toevoegt. Evalueer je zelf eens, kijk eens in de spiegel, kijk eens of je zélf misschien wel goed bezig bent op FOK! Kijk zelf eens of jouw postgedrag wel zo goed is als je zelf denkt. En ik weet je antwoord al, 'we moeten FOK! niet zo serieus nemen, ik wil gewoon even ontspannen kunnen baggeren'. Die ruimte is er ook, die ruimte krijg je ook, maar het moet niet de boventoon voeren.
Nou, dit:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:21 schreef tlepel het volgende:
[..]
Stap 1 ..waaruit haal jij uit dat ik huil omdat ik denk dat ze mijnniet serieus nemen omdat ik voorbij fok erin had staan.
Gevolgd door dit:quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef tlepel het volgende:
[..]
Er zijn geen sig regelementen.Is voorbij fok zo een lastige concurent voor je..Omdat ik voorbij fok in sig heb staan neem je me niet serieus..Ruime geest heb je hoor.
IK bagger gewoon verder ..
En gevolgd door je sig:quote:
quote:Ik bagger niet op Zon & Feestdagen.
Heb mijn sig veranderd .
Word ik nu serieus genomen?
Zie hierboven, volgens mij staat het antwoord er wel tussen.quote:Stap 2 Ik heb nooit tegen wel mod dan ook gezegd dat ze me niet serieus nemen
Zu je dan wel het hele verhaal willen qouten waarom ik dat zei en het eind verhaal wat Remlof hierop zei bittequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, dit:
[..]
Gevolgd door dit:
[..]
En gevolgd door je sig:
[..]
[..]
Zie hierboven, volgens mij staat het antwoord er wel tussen.
Doe het zelf eens, voor de gein? Want dat zie ik dan weer niet staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef tlepel het volgende:
[..]
Zu je dan wel het hele verhaal willen qouten waarom ik dat zei en het eind verhaal wat Remlof hierop zei bitte
Nee precies..je zet er iets op wat burust is op halve waarheidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe het zelf eens, voor de gein? Want dat zie ik dan weer niet staan.
Dit is jouw volledige argumentatie om mijn betoog onderuit te halen? Erg verhelderend, erg overtuigend. Je bent een baggeraar die zowel in ONZ-fb als in diverse topics regelmatig aankaart dat de moderatie van ONZ zo slecht is, terwijl je nog maar net geregistreerd bent en geen enkel idee hebt wat ONZ inhoudt. Ik heb het zojuist uitgelegd. Dat je op de één of andere kansloze wijze nu je gelijk tracht te behalen (en dan bedoel ik ook echt kansloos, want je overtuigt op geen enkele wijze) is jouw keuze, ik denk dat je je voordeel kunt doen door dit topic eens goed door te lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef tlepel het volgende:
[..]
Nee precies..je zet er iets op wat burust is op halve waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |