Ordina-ir?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Brak.
quote:
?quote:
Ordina-ing?quote:
Koffie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Brak.
Lust wel unnen bak.quote:
We willen je enkel ondersteunen in de moeilijke tijd die het uit de kast komen blijkbaar is voor jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg, hoelang blijven jullie dooretteren over dat topic wat ik niet heb geopend?
Ik snap de commotie bij hem niet zo, we willen hem juist steunen bij deze dappere stappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
We willen je enkel ondersteunen in de moeilijke tijd die het uit de kast komen blijkbaar is voor jou![]()
Waar bemoei jij je mee? Ga koken mensch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:53 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge, is het nou zo leuk iemand in verlegenheid te brengen met een blunder? Dagen achtereen? Jullie lijken wel hersenloze bloedhonden.
mietjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Totaal onproportioneel zware kater.
Pilsje?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Totaal onproportioneel zware kater.
Jazeker, kan nergen meer tegen.quote:
S avonds een man, s ochtends een man.quote:
neem een pilsje, dat help afbouwen. Iron fist modstyle / drunken mod wushuquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jazeker, kan nergen meer tegen.![]()
Prima, zo is ze braaf.quote:
Als ik dit soort stijl wens te lezen, vervoeg ik mij wel bij het puberforum, Bas.quote:
Op de foto's in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef sigme het volgende:
; hij ligt al.. [/i]
U kunt gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als ik dit soort stijl wens te lezen, vervoeg ik mij wel bij het puberforum, Bas.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als ik dit soort stijl wens te lezen, vervoeg ik mij wel bij het puberforum, Bas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |