Niet, denk ik. Staatsrecht is zelden op die manier ingericht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:01 schreef kLowJow het volgende:
In hoeverre is een minister eigenlijk (wettelijk) verplicht elke kamervraag te beantwoorden?
En toch heb je geen geld, geen huis en geen wijven. Fuck hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:28 schreef Monidique het volgende:
BITCHEZZZ... wat ben ik toch slim... intelligent... Vroeger dacht ik dat iedereen slim was, maar dat idee ebde weg, en zeker na Fok! gevonden te hebben.
Durf jij zo naar school te gaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, met de phone gemaakt dus kut kwaliteit.
Let niet op de troep achter. Ik blijf een studentje...
En ja, ik kijk heel raar op de tweede pic.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat een Marokkanenkop zeg.
Wat een ziekenhuismuurtjes zeg, wat decoratie en/of geitenbloed kan het wel gebruiken.quote:
Bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Das nog nix, hebbie dat shirt gezien?!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Holland is een provincie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef Victor_Eremita het volgende:
Waarom wordt Holland expliciet in dit topic genoemd en alle andere provincies niet?
Nouja, je opmerking slaat dan nergens op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Victor_Eremita het volgende:
Twee provincies dan. Dat is het punt niet.
Hoezo slaat mijn opmerking nergens op? Ik ben gewoon benieuwd waarom Holland expliciet wordt genoemd en bijvoorbeeld Brabant en Flevoland niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, je opmerking slaat dan nergens op.
Waarom staat er trouwens niets over bananen in de TT?
Die tellen neit mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Hoezo slaat mijn opmerking nergens op? Ik ben gewoon benieuwd waarom Holland expliciet wordt genoemd en bijvoorbeeld Brabant en Flevoland niet.
te Oranjegezindquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef Victor_Eremita het volgende:
Waarom wordt Holland expliciet in dit topic genoemd en alle andere provincies niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |