Kan iemand me uitleggen hoe je dit in godsnaam voor elkaar krijgt om je baby te vergeten.quote:Moeder vergeet baby in auto
Uitgegeven: 25 mei 2007 13:43
AMSTERDAM - In het Belgische Halle is donderdagmiddag een baby overleden die een hele dag in een afgesloten auto had gezeten. De moeder van het kind was de baby naar eigen zeggen vergeten.
De vrouw had 's ochtends haar twee oudste kinderen naar school gebracht en was daarna naar haar werk gereden. Ze vergat dat haar 5 maanden oude baby nog in de auto zat.
De politie onderzoekt of er opzet in het spel is. De vrouw zit niet vast. De baby is vermoedelijk door oververhitting om het leven gekomen.
(c) NU.nl/Chris Heijmans
/agreequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef Lucille het volgende:
Elk jaar lees je wel zo'n bericht en elk jaar kan ik er met mijn verstand niet bij hoe je je kind in de auto kan vergeten.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef Lucille het volgende:
Elk jaar lees je wel zo'n bericht en elk jaar kan ik er met mijn verstand niet bij hoe je je kind in de auto kan vergeten.
nou sorry hoor, maar ik heb zelf 2 kinderen. Toen mijn eerste net geboren was, ben ik met mijn studie begonnen. Wat een heel druk en hectische tijd was. Maar hoe druk ik het ook had, mijn kinderen kwamen/komen altijd op de eerste plaats...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef RM-rf het volgende:
ik heb een dochter van vijf maanden en hoe verschrikkelijk het ook is, zeker als die vrouw twee andere kinderen had en mogelijk in een zeer hectische situatie zit (redelijk snel weer aan het werk is gegaan), kan ik me wel wat voorstellen ..
sowieso is sterke verstrooidheid bij vrouwen die nog niet zo lang geleden een bevalling hebben gehad een bekend fenomeen.
Als dan in de hectiek van de morgen alles snel ging en die baby stil lag te slapen (alhoewel het normaal is bij een baby de maxi-cosi naast de bestuurderszitplaats te hebben, dat is wel in de direkte zichtlinie)
het gevolg hiervan is echter werkelijk verschrikkelijk, ik kan me ook enorm goed voorstelen dat die vrouw er juist ook enorm kapot van is. Volgens mij is juist dat beschuldigende nogal voorbarig, natuurlijk zijn er sommige vrouwen die onder psychische stress hun baby willen doden, maar geenen zou dat volgens mij op zulk een verschrikkelijke wijze doen.
Drank problemen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe je dit in godsnaam voor elkaar krijgt om je baby te vergeten.Ik begrijp het niet.
![]()
Gewoon 3 maanden amper tot niet slapen en je vergeet 's ochtends zelfs je onderbroek aan te trekken, gegarandeerd. Gecombineerd met andere stressfactoren kijk ik er niet van op, hoe triest en verschrikkelijk het ook is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Drank problemen?
Relatie problemen?
Anti depresiva?
Genoeg onzin om op te noemen...
ik heb 1,5 lang bijna niet geslapen omdat mijn 2e een echte "huilbaby" was....nooit mijn zoon of zijn zus toen ergens "vergeten" , kinderen horen/moeten je allereerste prioriteit te zijn....!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon 3 maanden amper tot niet slapen en je vergeet 's ochtends zelfs je onderbroek aan te trekken, gegarandeerd. Gecombineerd met andere stressfactoren kijk ik er niet van op, hoe triest en verschrikkelijk het ook is.
Het gebeurt gewoon, klaar. Het is al zo vaak gebeurd en het zal vaker gebeuren. En vaak is het toch echt een combinatie van de factoren die hierboven staan. Hoe triest ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb 1,5 lang bijna niet geslapen omdat mijn 2e een echte "huilbaby" was....nooit mijn zoon of zijn zus toen ergens "vergeten" , kinderen horen/moeten je allereerste prioriteit te zijn....!!!!!!!!!!!!!!
En beweer jij dat die vrouw een slechte moeder is waar de kinderen 'niet op de eerste plaats komen'...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou sorry hoor, maar ik heb zelf 2 kinderen. Toen mijn eerste net geboren was, ben ik met mijn studie begonnen. Wat een heel druk en hectische tijd was. Maar hoe druk ik het ook had, mijn kinderen kwamen/komen altijd op de eerste plaats....
Ehm, als het kan, hoort een maxi-cosi gewoon op de achterbank.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef RM-rf het volgende:
Als dan in de hectiek van de morgen alles snel ging en die baby stil lag te slapen (alhoewel het normaal is bij een baby de maxi-cosi naast de bestuurderszitplaats te hebben, dat is wel in de direkte zichtlinie)
jij bent een geweldige topmoeder, proficiat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb 1,5 lang bijna niet geslapen omdat mijn 2e een echte "huilbaby" was....nooit mijn zoon of zijn zus toen ergens "vergeten" , kinderen horen/moeten je allereerste prioriteit te zijn....!!!!!!!!!!!!!!
hoe kan jou kind "even" je prioriteit niet zijn....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij bent een geweldige topmoeder, proficiat.
ik ben mijn oudste dochter ook eens vergeten tijdens een wandeling in het park. Ik was alleen vertrokken en de buggy was ik vergeten naast het bankje waar ik een wafel had gegeten. Ik was in gedachten verzonken, en op dat moment was in mijn hoofd mijn baby even niet mijn prioriteit. Ik zal wel een heel slecht mens zijn.
ik was in gedachten verzonken, dacht aan mijn moeder die ernstig ziek was, mijn werk dat ik had opgegeven. En ik was vertrokken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
hoe kan jou kind "even" je prioriteit niet zijn....![]()
Newsflash: ouders zijn ook mensen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kan jou kind "even" je prioriteit niet zijn....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |