Uiteindelijk word je er dik van... maar in het begin kun je er goed draaien van worden, tot het misselijke toequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar word je toch dik van ipv draaierig?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef DDM het volgende:
En oh ja T.S. Ik zou me niet laten controleren op ijzer, maar je even laten checken of je voldoet aan de criteria voor hypochondrie.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef Lucille het volgende:
Je kan zelf het ijzergebrek testen met een magneet. Haal deze over je onderarm langs de zichtbare aderen. Voel je geen aantrekking dan heb je ijzergebrek, ijzer wordt immers aangetrokken door een magneet.
[afbeelding]
Je kan zelf het ijzergebrek testen met een magneet. Haal deze over je onderarm langs de zichtbare aderen. Voel je geen aantrekking dan heb je ijzergebrek, ijzer wordt immers aangetrokken door een magneet.
[afbeelding]
weet je hoe duur die dingen zijn!!! me moeder heeft wel zoiets maar dan van de blokker mischien dat ik die es kan lenenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Singa het volgende:
Koop een biostabiel, die zorgt ervoor dat dankzij de genezende magnetische straling de verdeling van je aanwezige ijzer beter in balans komt met de behoefte van bepaalde delen van je lichaam. Zodra je bijvoorbeeld meer ijzer nodig hebt in je arm (je bent intensief aan het schrijven oid) dan zorgt de biostabiel door te draaien in de juiste richting ervoor dat het ijzer zich naar je arm beweegt. Tests bewijzen het: ook is het zo dat de draaiing van de biostabiel je eigen draaierigheid doet afnemen. Je zult zien dat de draaiing van de biostabiel ook de andere kant op is in vergelijking met jouw eigen draaierigheid.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Singa het volgende:
Koop een biostabiel, die zorgt ervoor dat dankzij de genezende magnetische straling de verdeling van je aanwezige ijzer beter in balans komt met de behoefte van bepaalde delen van je lichaam. Zodra je bijvoorbeeld meer ijzer nodig hebt in je arm (je bent intensief aan het schrijven oid) dan zorgt de biostabiel door te draaien in de juiste richting ervoor dat het ijzer zich naar je arm beweegt. Tests bewijzen het: ook is het zo dat de draaiing van de biostabiel je eigen draaierigheid doet afnemen. Je zult zien dat de draaiing van de biostabiel ook de andere kant op is in vergelijking met jouw eigen draaierigheid.
Dat weet ik niet, maar let er wel op dat de biostabiel de andere kant op draait dan jouw draaierigheid, want anders wordt het alleen maar erger!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet je hoe duur die dingen zijn!!! me moeder heeft wel zoiets maar dan van de blokker mischien dat ik die es kan lenen![]()
[afbeelding]
ik dacht dat ie altijd tegengesteld aan je 1e shakra moest draaien. dus als je linkerhand naar het oosten wijst moet ie de andere kant op draaien. maar of dat ook voor de blokker-stabiel geldt.... dat moet je even testen denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef Singa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar let er wel op dat de biostabiel de andere kant op draait dan jouw draaierigheid, want anders wordt het alleen maar erger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |