zijn ijzertabletten te koop in winkels of moet ik daarvoor naar de apoteek??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef Sant het volgende:
stroop / pindakaas / ijzertabletten
Ik jouw geval:
Snoep gezond, bijt in een VISHAAK
gewoon bij de drogist te krijgen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zijn ijzertabletten te koop in winkels of moet ik daarvoor naar de apoteek??
en is er ook iets wat ik niet moet doen? breekt alcohol of roken of bewegen ijzer af??
Roken schijnt ook erg goed te zijn maar daarentegen moet je wel minder bewegen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef Sant het volgende:
[..]
gewoon bij de drogist te krijgen!
bier drinken is juist goed!
liefst met kratten tegelijk!
moet je daarvoor naar dochter? kan je niet gewoon even flink ijzer toevoegen en dat het dan weer goed is?? of is het echt gevaarlijk?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Sant het volgende:
maar ff serieus: dit zijn symptomen die kunnen duiden op bloadarmoede (ijzertekort in je bloed), daarvoor kun je wellicht wel ff beter naar de dokter gaan...
daar is je antwoord.. ff bloed laten prikken lijkt me niet slecht... kan niet goed zijn als je 24/7 duizelig en draaierig bent..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.fonteine.com/ijzertekort.html
De meest voorkomende symptomen van een ijzertekort zijn:
-knip-
C is toegevoegd.
Dat laatste denk ik eerderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Sant het volgende:
[..]
daar is je antwoord.. ff bloed laten prikken lijkt me niet slecht... kan niet goed zijn als je 24/7 duizelig en draaierig bent..
of heb je je gewoon dol laten neuqen?
nou 24 uur per dag is overdreven denk ik maar het lijkt wel steeds meer te worden.. voor me idee vooral als ik me druk maak of druk bezig ben, dus mischien is t ook iets met spanning?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Sant het volgende:
[..]
daar is je antwoord.. ff bloed laten prikken lijkt me niet slecht... kan niet goed zijn als je 24/7 duizelig en draaierig bent..
of heb je je gewoon dol laten neuqen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef hierissiedan het volgende:
ijzer tabletjes van de kruidvat. Verder wil ik niet serieus ingaan op dit topic aangezien het van viswijfje is....
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef mazaru het volgende:
Gewoon even naar de dokter gaan, dan krijg je een kuurtje ijzertabletten. Ben je binnen een week weer helemaal op peil.
Anders kun je altijd nog proberen om veel vis te eten, kabeljauw, haring, sardines, garnalen, mosselen, daar zit een hoop ijzer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |