Ik mag dat natuurlijk niet zeggen, maar ik vind hem ook wel leuk!quote:
Te laat....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan niet te veel gaan doordenken, ik zie het jullie doen! STOP!
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon overigens vannacht niet slapen, en toen heb ik een poging gedaan tot het schrijven van een gedichtje. Alleen ik weet niet of't wat is. En sowieso is het onderwerp een beetje zoetsappig en heeft het niet echt direct iets met mij te maken.
Geen idee, had geen zin in morgen (vandaag dus).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom maar op![]()
edit: hoe komt het eigenlijk dat je niet kon slapen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Jij had niet toevallig een loods op de run he?
Wat heb je dan allemaal te doen vandaag waar de dag alleen niet lang genoeg voor is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik het idee heb dat de dagen te snel voorbij gaan. En toen dacht ik, hm, als ik niet slaap, duurt de dag wat langer.
Jaaaaahquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat ook. En ik zit met Dreamer op MSN.
Ik wil wel een knuppel in het hoenderhok gooien hoor; ik ben gister begonnen met een nieuw verhaal
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat ook. En ik zit met Dreamer op MSN.
Ik wil wel een knuppel in het hoenderhok gooien hoor; ik ben gister begonnen met een nieuw verhaal
hallo lieve dromenmevrouwquote:
Stroek toch! Je gaat toch niet nu al achter de geraniums zitten verpieteren hè? Ga je in juni wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hallo lieve dromenmevrouw![]()
![]()
en ik twijfel niet meer ook deze keer laat ik voorbij gaan,
ja ik weet het ik wordt oud en bejaard![]()
erger nog ik heb niet eens geraniumsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stroek toch! Je gaat toch niet nu al achter de geraniums zitten verpieteren hè? Ga je in juni wel?
smoesjes.. .Kunstplanten overleven altijd en overalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erger nog ik heb niet eens geraniums![]()
ik heb het hier 5 jaar lang met planten geprobeert maar die gaan allemaal dood
daarvoor komt er te laat te weinig licht hier in de woonkamer
Dan eisen we hier tegen die tijd dus wel een foto van jou in die kledijquote:en ja nog eem maandje vasten en ik pas in de bikiniin plaats van in het badpak
maar net als ik zelf ben houd ik niet van artificieel dus ook niet van groene nepbloemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
smoesjes.. .Kunstplanten overleven altijd en overal
[..]
Dan eisen we hier tegen die tijd dus wel een foto van jou in die kledij
helaas bevat deze vraag momenteel te weinig informatie om deze in behandeling te kunnen nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
Ik mis even wat geloof ik...
Wat ga jij aan je voorbij laten gaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas bevat deze vraag momenteel te weinig informatie om deze in behandeling te kunnen nemen
wellicht kunt u hierover contact met ons opnemen en een en ander nader toelichten
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
arme buzzer...
Ik denk dat de meesten dat doen. Ik iig wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja
Vraag me dan altijd wel meteen af hoe het komt
Het friso-feest dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ga jij aan je voorbij laten gaan?
vandaag was er een foudt themaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ga jij aan je voorbij laten gaan?
ik neem nooit een camera naar zulke gelegenheden meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
jah. nu moet ik dus maar afwachten of ik er een foto van te zien ga krijgen...
Ooh, okee.quote:
Een boterham met aardbeien zou lekker zijn in die warmte daar..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
hm. Ik ga maar eens lunch maken. Alleen... wat? Het enige dat ik heb is soep en dat moet je opwarmen...
sorry wonderer, die was gemeen..quote:
Koude tomatnsoep kan ook heel lekker zijn hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb toch geen honger nog. Veel te warm
hebben jullie ze nog wel gezien nadat je ze thuis gekregen hebt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef maedel het volgende:
we zoeken ons hier de hompeschompes naar onze Dolly Dots kaarten...
Morgen naar Ahoy![]()
Als we de kaarten gevonden krijgen tenminste![]()
Waarom zou je niet durven?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
Misschien kan ik dan nog iets doen... boodschappen of zo. Denk alleen dat ik niet naar buiten durf...
Altijd fijn als je het naar je zin hebt! Zeker met die examens is het wel prettig om effe te ontspannen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijn dat je het leuk had. Mijn avond was ook best wel erg tof.
Dat geldt ook voor Dr34m3rquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:25 schreef DR34M3R het volgende:
Fijn dat het weekend goed begonnen is. Hou vast dat gevoel!
leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemiddag.
Was wel gezllig gisteren, niet al te laat(gelukkig) vriendlief was helemaal knock-out en sliep dus meteen.
Ik heb wel een heel mooi juwelenkistje gekregen, met vakjes en laatjes enzo, heel gemakkelijk, ook heel veel nieuwe oorbellen (9 paar)kei-leuk, ik ben de laatste tijd helemaal weg van oorbellen, zoveel mogelijk...Hum, schoenen zijn te duur zullen we maar zeggen.
Bijna avond!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
leukgoedemiddag trouwens iedereen
![]()
Wat gedronken bij/met wat vrienden. Het was heel fijn want we hebben het even over mijn geaardheid gehad. Ik merk dat ik daar soms behoefte aan heb, om er over te praten. Om te weten dat het voor hun niet uitmaakt. Het was heel fijn. Er was drank, dat maakte de lippen ook watlosser.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:25 schreef DR34M3R het volgende:
Fijn dat het weekend goed begonnen is. Hou vast dat gevoel!
@Erik: wat heb jij gedaan dan gisteravond?
Dat kan ik me wel voorstellen, er zijn zoveel eikels die het WEL wat uitmaakt...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat gedronken bij/met wat vrienden. Het was heel fijn want we hebben het even over mijn geaardheid gehad. Ik merk dat ik daar soms behoefte aan heb, om er over te praten. Om te weten dat het voor hun niet uitmaakt. Het was heel fijn. Er was drank, dat maakte de lippen ook watlosser.
4 lui die ineens met pistolen en wapenstokken ofzo voor zijn neus stonden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedreigd?, op wat voor manier dan en waarom?
Nou ja, hij wordt daar dus alleen maar kwaad van. Maar gelukkig niet kwaad genoeg om niet meer te weten wat ie deed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, vuurwapens. Getver, ik kan me helemaal inbeelden dat ik in mijn broek zou schijten.
Dat doe ik ook niet, maar die lui weten wel waar vrienden van hem een bedrijfje hebben, dus ik ben ook bang dat ze daar de boel eens flink kort en klein gaan slaan ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, je weet in ieder geval dat het goed is afgelopen, datie niks heeft. Hou daar maar aan vast, en probeer niet te veel in de schrik te blijven hangen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat gedronken bij/met wat vrienden. Het was heel fijn want we hebben het even over mijn geaardheid gehad. Ik merk dat ik daar soms behoefte aan heb, om er over te praten. Om te weten dat het voor hun niet uitmaakt. Het was heel fijn. Er was drank, dat maakte de lippen ook watlosser.
Vervelend dat jij met zo'n schrik blijft zitten als hij zich met zijn reacties zoiets op zijn hals haalt..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:17 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
4 lui die ineens met pistolen en wapenstokken ofzo voor zijn neus stonden.
Het ging over het verkeer, die ander had geen voorrang verleend en hij heeft hem uitgescholden ofzoiets(helemaal precies weet ik het ook niet) en toen reed die vent door en kwam even later terug met een stel vriendjes en vuurwapens.
Hij kan in het verkeer best kwaad reageren, (da's mannen eigen geloof ik, ik ken er iig genoeg)maar dan nog verwacht je zoiets niet...
Weer een voorbeeld waarom Eindhoven City dus onlangs crime city number one werd ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:17 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
4 lui die ineens met pistolen en wapenstokken ofzo voor zijn neus stonden.
Het ging over het verkeer, die ander had geen voorrang verleend en hij heeft hem uitgescholden ofzoiets(helemaal precies weet ik het ook niet) en toen reed die vent door en kwam even later terug met een stel vriendjes en vuurwapens.
Hij kan in het verkeer best kwaad reageren, (da's mannen eigen geloof ik, ik ken er iig genoeg)maar dan nog verwacht je zoiets niet...
Nou ja, eigenlijk steekt ie meestal alleen zijn middelvinger op, of hij zegt een keer eikel ofzo, maar je kan dat dus (zoals vandaag ) tegen de verkeerde persoon zeggen. Het is gewoon slimmer om je mond te houden, want er lopen nou eenmaal van die aggressieve mannetjes rond.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vervelend dat jij met zo'n schrik blijft zitten als hij zich met zijn reacties zoiets op zijn hals haalt..
*knuffel*
en hoe moet je die op afstand houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zit hier een geest, ik weet het zeker! De radio sprong net aan, en ik voel af en toe een koude windvlaag en krijg kippenvel.
Ja vrolijk was die titelsong van de Film Ghostbusters wel, maar ik ga van jouw verfijnde smaak uit dat je vast wel iets beters nu hebt aanstaan ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Op het moment is mijn sterkste wapen vrolijke muziek.
en zo wordt het voor mij toch weer een leerzame zaterdag avond, want ik was niet van haar bestaan op de hoogtequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Momenteel KT Tunstall
http://www.youtube.com/watch?v=IIO2qpSsUTA&mode=related&search=quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=e-At6avvY_4
ik wens je heel veel sterktequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar die lui weten wel waar vrienden van hem een bedrijfje hebben, dus ik ben ook bang dat ze daar de boel eens flink kort en klein gaan slaan ofzo.
En ik ben bang dat ie toch weer hetzelfde reagreert in het verkeer, en dat ie zo nog eens iemand treft die niet alleen een wapen trekt, maar het ook echt gebruikt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als een gezellig feestje. Is de Dolly Dots met Angela Groothuizen?
Klinkt gezellig! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!quote:Op zondag 27 mei 2007 09:19 schreef maedel het volgende:
Ik was gisteren naar de Dolly Dots in Ahoy.
Het was echt een geweldige avond! Dat had ik echt voor geen goud willen missen!![]()
90% van het publiek was vrouw, allemaal ook van mijn leeftijd natuurlijk. Ik verbaasde me over de hoeveelheid potten daar ook nog. En echt van het begin tot het eind heeft iedereen woord voor woord meegezongen. Heeeeeel erg gaaf. Keimooie sfeer!![]()
Nou ja, dat waren al die meisjes die toen 10 waren en niet naar het concert konden. Die hebben nu een baan en een auto en waren dus massaal aanwezig.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Wel typisch dat er zoveel vrouwen waren eigenlijk (of ligt dat aan mij?)
Zeg schat, jij kunt de openingspost toch wel lezen!quote:
is die ookal veranderd!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeg schat, jij kunt de openingspost toch wel lezen!![]()
voor vanavond zijn nog een paar kaartjes!quote:
quote:
maar dan honderd jaar eerder
ik ben gister al naar ilse de lange geweestquote:Op zondag 27 mei 2007 12:02 schreef maedel het volgende:
[..]
voor vanavond zijn nog een paar kaartjes!
[..]
![]()
oh gadver, pinkpopquote:Op zondag 27 mei 2007 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gister al naar ilse de lange geweest
en morgen naar pinkpop denk ik
dat klinkt zo superquote:Op zondag 27 mei 2007 11:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, dat waren al die meisjes die toen 10 waren en niet naar het concert konden. Die hebben nu een baan en een auto en waren dus massaal aanwezig.
Zo hebben mijn vrouw, mijn zus en ik onze kans nu ook gegrepen![]()
Op de snelweg richting rotterdam ook opvallend veel ootootjes volgepakt met vriendinnen
Angela zei ook op het podium "wat gaaf dat jullie er weer allemaal zijn!!"
In het algemeen hoor, niet speciaal tegen ons
Ik houd van modder koud en regenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:23 schreef maedel het volgende:
[..]
oh gadver, pinkpop
dat associeer ik echt alleen maar met modder, koud en regen.![]()
Ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat klinkt zo superdat is ook meer mijn muziek
Ik kan ook veel te veel liedjes mee zingen
![]()
Ik ken zelf ook zoveel liedjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:40 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ken vast wel iets van de Dollydots, maar ik heb echt geen idee wat dan.![]()
het word pas mn eerste keer op pinkpop dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2007 12:23 schreef maedel het volgende:
[..]
oh gadver, pinkpop
dat associeer ik echt alleen maar met modder, koud en regen.![]()
Je vergeet de o-o's!!quote:Op zondag 27 mei 2007 12:59 schreef liefie_ het volgende:
love me, need me
love me just a little bit more
take me, hold me
love me like you loved me before
call me and I'll be knocking on your door
so love me just a little
love me just a little bit more
Da's altijd leuk!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en de toekomstige mr liefie_ is er dus das ook leuk
ow sorry!quote:
ja ik was ook geen 3 dagen alleen met hem gegaan... tis toch ook gewoon iets van hem en zijn vrienden en zo (en die ken ik nog niet brrr nerveus) maar zo een dagje lijkt me wel gezelligquote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's altijd leuk!
Als ik met mijn vriend ga, zien we elkaar maar af en toe, ik loop de tenten af die ik wil zien en hij die hij wil zien en dan zien we elkaar min of meer per ongeluk bij de dingen die we allebei willen zien.
soms zit ik in de pit en heb ik hem al uren niet meer gezien en als ik dan val, staat hij ineens langs me om me op te vangen...![]()
Hij kan wel heel lief zijn, als ie lekker in zijn vel zit(de laatste dagen is hij weer okee, dus is het hier thuis ook een stuk gezelliger!)
Als hij je leuk vindt, zijn vrienden vast ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik was ook geen 3 dagen alleen met hem gegaan... tis toch ook gewoon iets van hem en zijn vrienden en zo (en die ken ik nog niet brrr nerveus) maar zo een dagje lijkt me wel gezellig
komt ook wel goed hoor! ik ben ook best leukquote:Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Als hij je leuk vindt, zijn vrienden vast ook wel.
Je met gewoon lekker los komen, dan is het bij zo'n festival altijd leuk!
Heel veel plezie iig, ik moet zo weg. Naar opa en oma.
Ik zie het al helemaal voor me!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
komt ook wel goed hoor! ik ben ook best leuk
maar ik ben ook best verlegen en een tutje (en dat uit zich vooral als ik door modder moet banjeren haha) en zijn vrienden zijn meer van hoe meer modder hoe beter kom we gaan mountainbiken en klimmen en zo
goede smaakquote:Op zondag 27 mei 2007 13:01 schreef JamesBrowny het volgende:
Mooi ja!
Ik houd sowieso wel van Melissa Etheridge
Like the way I do, live vind ik nog steeds ik denk HET beste nummer dat ik ken, helemaal geweldig!
Zucht, ik wil weer muziek kunnen afspelen op de comp!
(en die liedjes van de dollydots ken ik natuurlijk wel ...)
Dat is ook het enige nummer waar ik absoluut niet op stil KAN blijven zitten, dat is gewoon fysiek onmogelijk!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goede smaakben zelf ook helemaal weg van dat liedje
kan hem helemaal mee zingen..
Is it so hard..
hoi.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Hoi.
Ja, dat maakt het begrijpelijkquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ze voelen zich bedreigd en aangetast in hun mannelijkheid.
Dat is toch gewoon te triest voor woorden...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:20 schreef maedel het volgende:
ik zag net beelden van die demo in rusland...
Afschuwelijk zeg, die mannen werden gewoon afgeslagen...
Misschien wel, maar je kan moeilijk zeggen dat alle homo-haters eigenlijk zelf "zo" zijn, ze trekken elkaar ook mee, als je soms hoort hoe mensen praten over een bepaalde "bevolkingsgroep"(hier op FOK! valt het heel erg op dat er over Marokkanen veel "gepraat" wordt)dan steekt dat elkaar aan, en emisschien een : 'Wat de boer niet kent dat vreet ie niet' mentaliteit...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef wonderer het volgende:
Ik denk toch dat er een kern van waarheid zit in het "de grootste homofoben zijn het zelf". Want die angst ontstaat toch voornamelijk als je je kunt identificeren met homo's? Als je bang bent ook "zo" te worden en er daarom tegen ageert?
Het is een thriller/ detective zoiets.quote:Ik snap je gedichtje niet helemaal maar het rijmt wel mooi. Wat is het voor boek?
Ja, maar je hebt wel meer tijd gehad om vanalles te doen!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nooit meer een nacht niet meer slapen. Godver, ik voel me ellendig.
Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Slaap lekker voor vanavond dan alvast!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is er dus niet van gekomen. Te moe om iets te doen, maar te wakker om niet na te denken.
Ja en in tegenstelling tot bij ons is daar de politie dus NIET je beste vriendquote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn sommige bevolkingsgroepen walgelijk. Wal-ge-lijk!
Ingelezen in de Ruslandkwestie
ik heb niet alles gelezen, maar wel schokkende journaalbeelden gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef JamesBrowny het volgende:
Nee, dat heb ik ook gelezen(nou ja, ws niet alles)Wat een acties toch weer...
Niet gezien, maar wel gelezen, van de politie moet je het hebben....quote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet alles gelezen, maar wel schokkende journaalbeelden gezien![]()
Nee, ik zit naar de Teletubbies te kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef wonderer het volgende:
Hee... is iedereen nog in slaap?
Blijkbaar niet,quote:Op maandag 28 mei 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
Oh mijn god. Komt er ooit een einde aan de waanzin?
ja de lange weekends zijn niet goed voor de continuiteitquote:Op maandag 28 mei 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het de laatste tijd trouwens stil en leeg hier, 's avonds.
en die komt nu wel heel erg als een ongenode gastquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer eens één van mijn buien.
Fijn, breng ik dus afgelopen weekend m'n auto ter reparatie naar m'n zwager toe, trekken ze vanochtend bij Den Bosch dus de bovenleiding stuk en mocht ik met de bus de toeristische route rijden via Heesch Nistelrode Uden, Maria-Heide Veghel naar Eindhoven toe, bijna 2 uur in een bus hobbelen. Da's lang geleden en ik weet nu ook weer waarom ik NOOIT met 'zo'n buspendel op vakantie wilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:45 schreef maedel het volgende:
hallo!
Sorry, maar ik was gisteren zo moe, dus vroeg naar bed
quote:Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.9 en 7.9.
Maar je hebt wel wat van de omgeving gezien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Fijn, breng ik dus afgelopen weekend m'n auto ter reparatie naar m'n zwager toe, trekken ze vanochtend bij Den Bosch dus de bovenleiding stuk en mocht ik met de bus de toeristische route rijden via Heesch Nistelrode Uden, Maria-Heide Veghel naar Eindhoven toe, bijna 2 uur in een bus hobbelen. Da's lang geleden en ik weet nu ook weer waarom ik NOOIT met 'zo'n buspendel op vakantie wil
Dat je er überhaupt aan begint zeg....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Stroekie het volgende:
en mocht ik met de bus de toeristische route rijden via Heesch Nistelrode Uden, Maria-Heide Veghel naar Eindhoven toe, bijna 2 uur in een bus hobbelen.
Nou ik ben daar geboren en getogen in die regio dus ik kan die dorpjes dromen en dat heb ik dus ook gedaan, heerlijk geslapen onderwegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat van de omgeving gezien!![]()
Zo erg was het dus niet...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik ben daar geboren en getogen in die regio dus ik kan die dorpjes dromen en dat heb ik dus ook gedaan, heerlijk geslapen onderweg![]()
Ik zou dat ook doen, ik houd er juist wel van, gewoon helemaal niks, beetje hangen en uit het raampje kijken, maar volgens mij ben ik een van de weinigen...quote:
Niet verwacht nee, en ik had gisteren zo'n rothumeur en allerlei slechte voorgevoelens over vandaag. Maar het valt allemaal reuze mee!quote:
geluk ben een ongeluk zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Zo erg was het dus niet...
(altijd positief blijven!)
Gelukkig, ik piekerde toenikeenjaar of 16/17 was ook heelwat af, gelukkig heb ik mezelf dat af kunnen leren, ik werd helemaal gek van mezelf af en toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet verwacht nee, en ik had gisteren zo'n rothumeur en allerlei slechte voorgevoelens over vandaag. Maar het valt allemaal reuze mee!
En nu, weer een beetje wakker?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geluk ben een ongeluk zullen we maar zeggen
maar ondanks het heerlijke pitten onderweg was ik wel duffer toen ik de bus uit kwam wandelen dan toen ik instapte![]()
Ik ken het...Ik heb een paar keer gehad dat ik zat te denken: Als nou dadelijk de trein langskomt, zal ik er dan gewoon voor gaan staan? Maar goed, k was dan nog aan het denken als ie alweer voorbij was, ben niet zo goed in beslissingen nemen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Piekeren doe ik ook te veel. En soms lukt het me om mijn gedachten om te zetten naar positieve dingen, maar gisterenavond zat ik in een dal.
Ik niet iig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef maedel het volgende:
zijn er meer mensen die een mail krijgen van Live messenger over hun wachtwoord?
Nou, dan hadden die tuinkabouters van mij je best kunnen helpen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisteren vooral ontevreden over een kermerkend deel van mijzelf, namelijk mijn homoseksualiteit. ik had het er hélemaal mee gehad.
Ik stelde me een tuin voor, met een vijvertje en planten met bloemen erin en dan bedacht ik waar ik de tuinkabouters neer zou zetten en welke kleur ze moesten hebben, ik probeerde me elk detail van de tuin voor te stelen en elk detail van de kabouters, maar ik had net zo goed konijnen kunnen nemen, of een muurschildering, of een Chinese draak...Ik koos voor tuinen en kabouters, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar aan kabouters kan je toch niet zo lang denken? ik bedoel, er gebeurt niks mee.
Dat werkt als je zorgt dat je bewust steeds daaraan denkt als je merkt dat e wegglijdt in een negatieve spiraal, alleen moet je er wel heel consequent in zijn, dat vond ik het moeilijkst. Dat STEEDS maar weer doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, maar dat doe ik ook wel eens, alleen dan met een fantasielandschap en een verhaal daarin..
Dat klopt, ik kan niet eens slapen als ik na het eten nog koffie drink!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach, een paar bekers koffie willen wel eens helpen![]()
soms wel, maar meestal merkte ik dat het te diep zat, ik was echt zo ongelukkig dat ik dood wilde...Nu kan ik wel huilen en verdrietig zijn, maar niet meer zo erg, gelukkig...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is soms zo fijn om helemaal af te zakken langs dat spiraal. Even geen moeite doen om je goed te voelen, of beter gezegd, om je niet kut te voelen. Op sommige momenten wil je jezelf er gewoon aan overgeven.
ik zit op me werk, dus daar kan ik m'n msn account niet controleren, da's afgeschermdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef maedel het volgende:
zijn er meer mensen die een mail krijgen van Live messenger over hun wachtwoord?
Same herequote:
Hoiquote:
Tja, lang weekend hè, weinig kans tot fokken.. Maar ik ben weer terug..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar wás je, we hebben je gemist. Nou, we, in ieder geval ik, en ik heb wonderer ook een keer naar je zien vragen.
Kabouters! Moeten we Ang3l er niet bijroepen dan? Die zoekt volgens mij nog steeds een vervanger voor Danny...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoi
JB heeft wat over kabouters verteld, dat is wel de moeite waard om terug te lezen.
Danny de Groene?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kabouters! Moeten we Ang3l er niet bijroepen dan? Die zoekt volgens mij nog steeds een vervanger voor Danny...
quote:
Andersoortige kabouters.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kabouters! Moeten we Ang3l er niet bijroepen dan? Die zoekt volgens mij nog steeds een vervanger voor Danny...
Wat een optimisme! En jij denkt dat je binnen anderhalf uur weer thuis bent?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Stroekie het volgende:
zal ik hier maar alvast roepen dat ik jullie in het volgende topic weer ga zien
ruim 80 postings in dik anderhalf uur, dat moet jullie lukken![]()
![]()
![]()
Pas wel op dat je niet té recht gaat zitten / staan, dat je zo'n houten klaas wordt..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
Ik moet beter rechtop gaan zitten/staanZit net de foto's van mijn ouders te bekijken waar ik ook op sta. Best erg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
Het gaat niet om mijn hoofd, maar om mijn rug
En in de tussentijd je spieren verslapt... Ik was al bang dat je dat bedoelde..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Een stevig "corset" dat je schouders en rug ondersteunt en je houding verbetert
Goed punt. En Caesartherapie inderdaad overwogen, maar toen ging ik yoga doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En in de tussentijd je spieren verslapt... Ik was al bang dat je dat bedoelde..
Trek het je niet aan. Dat hoort erbij. (of gaat het over jou?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn aan het "discussiëren."
Weet je, soms is een ruzie wel eens goed (mits niet te vaak). Het is dan als een regenbui na een lange hete periode, alles frist er dan van op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het gaat niet over mij. Het gaat over rommel in het huis. En het woord ruzie is al gevallen.
Kijk. En dat vind ik dan niet kloppen. Ruzies moet je niet via je kinderen spelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop het. Maar als ik uitga van ruzies in het verleden, dan kan ik morgen weer aanhoren van mijn moeder hoe erg mijn vader haar niet begrijpt en hoe goed ze alles wel niet bedoeld.
Goeie reden om geen kinderen te nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk. En dat vind ik dan niet kloppen. Ruzies moet je niet via je kinderen spelen![]()
Nee, is soms wel moeilijk hoor, ik moet ooit huilen en dan is papa uiteraard degene die stout is volgens de kindjes...Meestal hebben we geen ruzie waar ze bij zijn(of iig niet zo erg) maar dat kun je niet altijd voorkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk. En dat vind ik dan niet kloppen. Ruzies moet je niet via je kinderen spelen![]()
Dan klopt er iets niet in je relatie(zou een vriendin van me zeggen)quote:
Niet slecht gegokt tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat een optimisme! En jij denkt dat je binnen anderhalf uur weer thuis bent?![]()
Dan hadden we jou moeten missen!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden mijn ouders maar geen kinderen gekregen denk ik soms. Had mij enorm veel gezeik gescheeld.
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie reden om geen kinderen te nemen
Dat hoor ik ook, dat er iets niet klopt in je relatie... maar volgens mij zeggen alleen mensen dat die ruzie hebben en dat liever niet zouden willen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet in je relatie(zou een vriendin van me zeggen)
Joh, da's toch fijn!![]()
En dan? Je onlusten op te kroppen?quote:
Maar dan was het hier maar half zo leuk geweest zo zonder Erikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden mijn ouders maar geen kinderen gekregen denk ik soms. Had mij enorm veel gezeik gescheeld.
Ik vind het ook onzin, zou het wel fijn vinden, geen ruzie, maar dat zou bij mij niet werken denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, dat er iets niet klopt in je relatie... maar volgens mij zeggen alleen mensen dat die ruzie hebben en dat liever niet zouden willen.
Jij hebt toch geen ruzie? Dan doen we het zo.quote:
Ligt aan je definitie van ruzie denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, dat er iets niet klopt in je relatie... maar volgens mij zeggen alleen mensen dat die ruzie hebben en dat liever niet zouden willen.
Zo mag je niet denken Erik. Hoewel er een breedlachende PI boven staat, vermoed ik toch een kern van waarheid in deze post. Ik ben blij dat je er bent, en met mij ongetwijfeld veel meer personen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
En nog iets, ik ben ervan overtuigd dat je bepaalde lessen moet leren in je leven. Blijkbaar is jouw homosexualiteit iets waar jij iets van moet leren.
Er zit inderdaad wel een kern van waarheid in. Af en toe denk ik dat eht voor iedereen zo veel makkelijker was geweest (inclusief mijzelf) als ik er nooit geweest was. Maar vergis je niet, er zijn dagen dat ik blij ben met mezelf en dat ik besta.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo mag je niet denken Erik. Hoewel er een breedlachende PI boven staat, vermoed ik toch een kern van waarheid in deze post. Ik ben blij dat je er bent, en met mij ongetwijfeld veel meer personen.
Nou, dit lesblok is klote. Ik ga spijbelen.quote:En nog iets, ik ben ervan overtuigd dat je bepaalde lessen moet leren in je leven. Blijkbaar is jouw homosexualiteit iets waar jij iets van moet leren.
*jaloers is*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van ruzie denk ik.
Wij hebben wel flinke meningsverschillen soms, en ook wel eens dat we een half uur niks meer tegen elkaar zeggen. Maar echt ruzie met schelden en met deuren gooien enzo, nee dat nooit.
Niet doen. Je zult zien dat je er als een hele sterke persoonlijkheid uit gaat komen, waar je zelf echt gelukkig mee bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dit lesblok is klote. Ik ga spijbelen.
Ik vind dan ook dat mensen die echt regelmatig dat wel doen, een probleem hebben.quote:
Ben zorgvuldig in je keuzes als het om vriendschappen gaat (ik denk dat dat voor iedereen geldt...), en je zult zien dat het niets uitmaakt of je nu homo of hetero bent voor de personen die er werkelijk toe doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat het is? Ik heb vrij vaak het gevoel dat ik buitengesloten ben. De wereld is heterogeorienteerd, maar ook op kleinere schaal is het allemaal hetero. Mijn vrienden zijn vrijwel allemaal hetero, in ieder geval wel de groep waarmee ik veel omga. En ik vind ze tof en zij mij ook, ze accepteren me voor wie en wat ik allemaal ben, en ik hun, maar ik mis een stukje herkenning.
Ik heb altijd het gevoel dat ik uiteindelijk er alleen voor sta. Dat niemand van mijn vrienden me écht kan begrijpen. Dat ik buitengesloten ben. (Let wel, niet buitengesloten word, want ik weet ook dat zij er niks aan kunnen doen dat alles zo hetero is).
Dat snap ik...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat het is? Ik heb vrij vaak het gevoel dat ik buitengesloten ben. De wereld is heterogeorienteerd, maar ook op kleinere schaal is het allemaal hetero. Mijn vrienden zijn vrijwel allemaal hetero, in ieder geval wel de groep waarmee ik veel omga. En ik vind ze tof en zij mij ook, ze accepteren me voor wie en wat ik allemaal ben, en ik hun, maar ik mis een stukje herkenning.
Ik heb altijd het gevoel dat ik uiteindelijk er alleen voor sta. Dat niemand van mijn vrienden me écht kan begrijpen. Dat ik buitengesloten ben. (Let wel, niet buitengesloten word, want ik weet ook dat zij er niks aan kunnen doen dat alles zo hetero is).
working on it..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat mensen die echt regelmatig dat wel doen, een probleem hebben.
Maar dat zal je zelf ook al wel verzonnen hebben.
Sorry![]()
Maar ik vind het fijn om bij hun te zijn. Écht. Dat klinkt misschien gek, als ik die ontevredenheid zo uitdruk, maar bij hun kan ik mezelf zijn, ik weet dat ze aan mijn kant staan, dat ze voor me klaarstaan. Ik mis gewoon een beetje homo. Misschien moet ik wel nieuwe vrienden maken náást dezequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben zorgvuldig in je keuzes als het om vriendschappen gaat (ik denk dat dat voor iedereen geldt...), en je zult zien dat het niets uitmaakt of je nu homo of hetero bent voor de personen die er werkelijk toe doen.
Ik zeg ook niet dat je je huidige vrienden aan de kant moet zetten. Als je jezelf kunt zijn bij ze, is dat prima toch? En misschien heb je wel gewoon behoefte aan wat extra vrienden, waarmee je andere dingen kunt delen. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vind het fijn om bij hun te zijn. Écht. Dat klinkt misschien gek, als ik die ontevredenheid zo uitdruk, maar bij hun kan ik mezelf zijn, ik weet dat ze aan mijn kant staan, dat ze voor me klaarstaan. Ik mis gewoon een beetje homo. Misschien moet ik wel nieuwe vrienden maken náást deze.
Ik ben daar heel goed in, ben weer heel erg slecht in contact onderhouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen we bij het volgende dilemma, ik kan geen nieuwe mensen ontmoten of er mee socializen.
Gescheiden? Van een man of vrouw? (Sorry dat ik het vraag, maar nu dringt mijn nieuwsgierigheid wel erg naar de voorgrondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef maedel het volgende:
weet je Erik, dat is voor mij nou juist de reden dat ik dit soort topics opzoek. Ik leef in een heterowereld, en mijn vrouw en ik voelen ons daar best een buitenstaander in.
We zijn allebei gescheiden en daardoor ook al onze lesbovrienden kwijt (ja, van je vrienden moet je het maar van hebben).
"wij hebben geen vrienden" roepen we altijd gekscherend. En het is de trieste waarheid...![]()
Als ik iemand meeneem dan ben ik wel meer op mijn gemak. Maar als puntje bij paaltje komt kan ik nog steeds geen gesprek onderhouden met iemand die ik niet ken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ben daar heel goed in, ben weer heel erg slecht in contact onderhouden.![]()
Dus ik ken ook helemaal niemand(nou ja, da's overdreven)
En als je iemand meeneemt?
vrouwen, mannen, het hele scala is voorbij gekomen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gescheiden? Van een man of vrouw? (Sorry dat ik het vraag, maar nu dringt mijn nieuwsgierigheid wel erg naar de voorgrond).
Gezelligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
[..]
vrouwen, mannen, het hele scala is voorbij gekomen hoor
Ik ook niet altijd, ik lul echt over alles, soms vinden mensen me raar, maar goed, dat is hun probleem denk ik dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik iemand meeneem dan ben ik wel meer op mijn gemak. Maar als puntje bij paaltje komt kan ik nog steeds geen gesprek onderhouden met iemand die ik niet ken.
Ik denk dat het sowieso raar zal zijn voor de mensen om je heen als je eerst een man en dan een vrouw hebt, moeilijk te accepteren, ben weg trouwens!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef maedel het volgende:
[..]
vrouwen, mannen, het hele scala is voorbij gekomen hoor
Ik weet gewoon niks te zeggen, dat is het. ik kan best mijn leukste glimlach opzetten, maar als de andere persoon ook niks weet te zeggen dan kan het in mijn gezelschap goed een kwartier ongemakkelijk stil zijn. Tot de volgende nutteloze opmerking.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, ik lul echt over alles, soms vinden mensen me raar, maar goed, dat is hun probleem denk ik dan.
Het helpt als je vrolijk bent, dan heb je gemakkelijker aanspraak(of net doen alsof, dat werkt ook)
maar voor iemand die de rest alleen maar van Fok/MSN kende hebben we/jullie de gesprekken op de L topic meet toch heel goed gaande weten te houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik iemand meeneem dan ben ik wel meer op mijn gemak. Maar als puntje bij paaltje komt kan ik nog steeds geen gesprek onderhouden met iemand die ik niet ken.
Ben je niet gewoon bang dat de ander je "raar" vindt? Wanneer je zelf inziet dat dat het verlies is van de ander, en niet van jou, dan gaat het als vanzelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niks te zeggen, dat is het. ik kan best mijn leukste glimlach opzetten, maar als de andere persoon ook niks weet te zeggen dan kan het in mijn gezelschap goed een kwartier ongemakkelijk stil zijn. Tot de volgende nutteloze opmerking.
Zeker, ik ben als de dood om af te gaan. Constant, en in vrijwel elk gezelschap heb ik het gevoel dat men me elk moment raar kan vinden en stom over me denkt. Dat is iets wat mij in de weg staat om gewoon maar iets te doen zoals ik zelf graag wil. De meing van anderen is voor mij enorm belangrijk. En ik weet dat het niet zo moet zijn. Ik moet voor mijzelf op de eerste plaats komen en dan de rest, maarzo zit ik (nog!) niet in elkaar. Ik hou mezelf liever een beetje terug en probeer in het begin vooral om onopvallend te doen, dan dat ik het gevoel krijg dat men me gek vindt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon bang dat de ander je "raar" vindt? Wanneer je zelf inziet dat dat het verlies is van de ander, en niet van jou, dan gaat het als vanzelf.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor iemand die de rest alleen maar van Fok/MSN kende hebben we/jullie de gesprekken op de L topic meet toch heel goed gaande weten te houden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe tof ik dan eigenlijk ben.
dus DAT weet je dan weer wel van jezelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe tof ik dan eigenlijk ben.
Dat vind ik meestal ook van anderen, maar ik krijg het gewoon niet in mijn hoofd dat mensen dat ook bij mij zullen zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
Erik, onthoudt dit: Geen mens is raar wanneer hij zichzelf is.
Assertiviteitscursus zou je goeddoen. Hielp bij mij ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker, ik ben als de dood om af te gaan. Constant, en in vrijwel elk gezelschap heb ik het gevoel dat men me elk moment raar kan vinden en stom over me denkt. Dat is iets wat mij in de weg staat om gewoon maar iets te doen zoals ik zelf graag wil. De meing van anderen is voor mij enorm belangrijk. En ik weet dat het niet zo moet zijn. Ik moet voor mijzelf op de eerste plaats komen en dan de rest, maarzo zit ik (nog!) niet in elkaar. Ik hou mezelf liever een beetje terug en probeer in het begin vooral om onopvallend te doen, dan dat ik het gevoel krijg dat men me gek vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |