Nee ga jij even juichen voor AZ ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Speed1971 het volgende:
En dat noemen zich Ajax-supporters....
Onzin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je gedroeg/gedraagt je toch ook als een verrader?
Liever AZ als landskampioen én bekerwinnaar dan Ajax, dan ben je toch ook een verrader?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Babel, grote strik er omheen en verkopen voor het symbolische bedrag van 1 euro. Wat een kneus is dat toch.
Ja, precies.quote:
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen....?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Onzin.
Het heeft weinig zin om die discussie weer te gaan voeren maar ik zei dat idd. Maar wel in de context dat die prijzen alleen maar zouden verbloemen wat voor klote seizoen Ajax eigenlijk achter de rug heeft.
Vrijdagmiddagenquote:
..... Maar als we vaak niet winnen, zijn er zat die voor az kiezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen....?![]()
Ik moet nog wachten tot half 8..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over 10 minuten aan het bier. WEEKEND![]()
Dat topic was legendarisch jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Naah, ik vond die rel van Marcel beter.![]()
Vanavond opstap in Eindhovenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over 10 minuten aan het bier. WEEKEND![]()
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Naah, ik vond die rel van Marcel beter.![]()
Dat topic IS legendarisch..quote:
quote:
quote:goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
Hehe Sethje heeft echt veel gasten gePMt geloof ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Ordinair het volgende:Die PM die we toen van Sethje kregen.
De pizza koerier draaide overuren daar in Ridderkerk.
Kun je niet een PM sturen naar meerdere mensen tegelijk? Anders zou het wel heel veel werk zijn geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe Sethje heeft echt veel gasten gePMt geloof ik
Tuurlijk kan datquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kun je niet een PM sturen naar meerdere mensen tegelijk? Anders zou het wel heel veel werk zijn geweest![]()
Mooi dan kan ik nu met een gerust hart een terras opzoekenquote:
Ik ga ook aan het bier!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik nu met een gerust hart een terras opzoeken![]()
edit: toch maar foto wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe lang heeft Marcel eigenlijk nog een ban? Ik mis hem
quote:25/5/2007 - 'Van der Wiel tot 2011 bij Ajax'
(Gepost door P.)
BRON: Elfvoetbal
Volgens 'Elf' zal Gregory van der Wiel zijn tot 2008 doorlopende contract openbreken en verlengen tot 2011. De 19-jarige Van der Wiel maakte dit seizoen zijn debuut voor de Amsterdammers. Gregory van der Wiel is al sinds 1996 Ajacied, in 2002 speelde hij voor HFC Haarlem en keerde in 2005 terug bij Ajax.
Martin pak je niet hoor!quote:
Ich habe es nicht gewusstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Ordinair het volgende:Die PM die we toen van Sethje kregen.
De pizza koerier draaide overuren daar in Ridderkerk.
Erm.. Zijn terugkomst lijkt nu wel heel ver weg, ik zie het niet meer gebeuren. Eerst verlengen, 2 jaar langer bij AS daarna naar Juve/Barca en dan kapt ie ermee..quote:Ook Cristian Chivu heeft geen trek in een vertrek bij zijn club. Zijn contract bij AS Roma loopt nog één seizoen door, waardoor clubs als Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Inter en Juventus hem scherp in de gaten houden. Als het aan de Roemeen ligt wordt de verbintenis in de Italiaanse hoofdstad echter snel verlengd. (Radio Incontro)
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Erm.. Zijn terugkomst lijkt nu wel heel ver weg, ik zie het niet meer gebeuren. Eerst verlengen, 2 jaar langer bij AS daarna naar Juve/Barca en dan kapt ie ermee..
Als van der wiel groot is heeft ie dan een collega als Chivu.quote:
Die geitenwollensokken mongool is al jaren niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef BonJovi het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/14110 wat een sukkel die Scheringa .
" We hebben de beste supporters en we gaan winnen"
27 alweerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt in oktober 27 inderdaad.
Goed nieuws.quote:'Adriaanse hoopt volgend jaar op Ajax' 25 mei 2007
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord, zo werd vandaag bekendgemaakt. De voormalige Ajax-coach nam die beslissing uit professionele overwegingen. Op de achtergrond zou echter ook een gerucht een rol spelen. De Telegraaf meldt dat Adriaanse wellicht een sabbatical jaar neemt en daarna wacht op een uitnodiging van Ajax' technisch directeur Martin van Geel.
Co Adriaanse Adriaanse en Van Geel zijn goede bekenden van elkaar en werkten eerder samen bij Willem II en AZ. Volgens seizoen zou de flamboyante oefenmeester de opvolger willen worden van Henk ten Cate, wiens contract medio 2008 afloopt. In november 2001 moest Adriaanse bij Ajax het veld ruimen na een reeks slechte resultaten.
Toen de trainer uit De Arena moest vertrekken, nam hij dat toenmalig algemeen directeur Arie van Eijden uiterst kwalijk. De Amsterdammer wilde van geen terugkeer weten zolang Van Eijden nog in De Arena werkte. Sinds Ajax in de persoon van Maarten Fontein een nieuwe algemeen directeur heeft ligt voor Adriaanse (59) de weg open om in Amsterdam terug te keren en zodoende zijn revanche te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |