ik ben de neger dus ik ben baracusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef Mr_Baus het volgende:
----The A-team spelenDan ben jij natuurlijk B.A Baracus
![]()
PRESENT!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben de neger dus ik ben baracus![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
JP is dan Hannibal met zijn sigaren, en euh wie zijn dan Murdock en Face?
Ik ben iig Rambo![]()
Wordt een speciale aflevering heh, ik ben ingehuurd om extra hard kont te schoppen.
Al Bundy presentquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Wordt een speciale aflevering heh, ik ben ingehuurd om extra hard kont te schoppen.
quote:
Speciale aflevering toch?quote:
Ben benieuwd. Nog geen fotos en de F1 heb ik eigenlijk vorige week al verloren. Zowel Trulli als Heidfeld zware problemen wat me een 200 punten kost. Daardoor kost het me nog een race extra om te upgraden terwijl de rest dat al heeft kunnen doen en dus nog elke race verder uitloopt. Helaasquote:Ook voor jou 2 BoF! emblemen vandaag op de brievenbus![]()
Heb jij die foto's nou al binnen van stoere Christiaan?
BTW, je F1 team staat er lekker bij Arie![]()
Volgens mij kan je nu nog wel een goede wissel maken hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd. Nog geen fotos en de F1 heb ik eigenlijk vorige week al verloren. Zowel Trulli als Heidfeld zware problemen wat me een 200 punten kost. Daardoor kost het me nog een race extra om te upgraden terwijl de rest dat al heeft kunnen doen en dus nog elke race verder uitloopt. Helaas
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
Ik was eigenlijk aan t wachten tot ik Hami kon betalen
-edit-
Je hebt helemaal gelijk johHad me er verder niet echt in verdiept de afgelopen week ivm terugkomst uit Roemenie & airsoften enzo.
Je hebt een miljoen of 13 meer dan ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Gekkehuis! Nu heb je hetzelfde team als mij
![]()
Ik wil wel een beetje competitie hebben hoor![]()
Vanaf nu geef ik dus ook even geen tips meerLET THE RACE BEGIN!!!
Mag dat van jou? Ik speel al maanden met de gedachte maar dacht altijd dat wij dan ruzie zouden krijgen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaam jullie elkaar zo ook nog pijpen ofzo![]()
De Geer komt ook nog wel even verslag brengen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
JP is dan Hannibal met zijn sigaren, en euh wie zijn dan Murdock en Face?
Ik ben iig Rambo![]()
zolang het bij een keer blijft en het puur om het pleziertje gaat, er dus geen liefde bij is, vind ik het okquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mag dat van jou? Ik speel al maanden met de gedachte maar dacht altijd dat wij dan ruzie zouden krijgen?
de vakansiemanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef ursel het volgende:
[..]
De Geer komt ook nog wel even verslag brengen..![]()
Dat was Frits Bom toch, Penisquote:
Frits is tha bom(b)quote:
owjaquote:
die is wel vetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:47 schreef Sickert het volgende:
http://www.shirtcity.com/shop/index.php?permalink=True&ansicht=vorne&farbe=hsish&produkt=mcrj&set_hinten_grafik=True&h_grafik=0411&vorne_print_method=flextransfer&hinten_print_method=flextransfer&text_position=links&set_vorne_text=True&v_zeile1=%5BBoF%5D&v_zeile2=Sickert.nl&v_zeile3=+&v_zeile4=+&v_zeile5=+&v_schriftgradcode1=x-large&v_schriftgradcode2=large&v_schriftgradcode3=medium&v_schriftgradcode4=large&v_schriftgradcode5=large&v_schriftname1=Airacobra&v_schriftname2=Airacobra&v_schriftname3=Comic&v_schriftname4=Arial&v_schriftname5=Arial&v_farbwert1=000000&v_farbwert2=000000&v_farbwert3=FFFFFF&v_farbwert4=FFFFFF&v_farbwert5=FFFFFF&v_farbname1=Zwart&v_farbname2=Zwart&v_farbname3=Wit&v_farbname4=Wit&v_farbname5=Wit&v_farbcode1=schwarz&v_farbcode2=schwarz&v_farbcode3=weiss&v_farbcode4=weiss&v_farbcode5=weiss&v_schriftcode1=airacobra&v_schriftcode2=airacobra&v_schriftcode3=Comic+Sans+MS&v_schriftcode4=Arial+Black&v_schriftcode5=Arial+Black&zeile1=%5BBoF%5D&zeile2=Sickert.nl&zeile3=+&zeile4=+&zeile5=+&schriftgradcode1=x-large&schriftgradcode2=large&schriftgradcode3=medium&schriftgradcode4=large&schriftgradcode5=large&farbwert1=000000&farbwert2=000000&farbwert3=FFFFFF&farbwert4=FFFFFF&farbwert5=FFFFFF&farbname1=Zwart&farbname2=Zwart&farbname3=Wit&farbname4=Wit&farbname5=Wit&farbcode1=schwarz&farbcode2=schwarz&farbcode3=weiss&farbcode4=weiss&farbcode5=weiss&schriftcode1=airacobra&schriftcode2=airacobra&schriftcode3=Comic+Sans+MS&schriftcode4=Arial+Black&schriftcode5=Arial+Black
zojuist deze besteld
de patch past er niet op denk ik maar ik was aan het ontwerpen en kwam op dit uit
anders bestellen we gewoon nog een shirtje
Ik vindt dit meer wat voor je..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:47 schreef Sickert het volgende:
http://www.shirtcity.com/shop/index.php?permalink=True&ansicht=vorne&farbe=hsish&produkt=mcrj&set_hinten_grafik=True&h_grafik=0411&vorne_print_method=flextransfer&hinten_print_method=flextransfer&text_position=links&set_vorne_text=True&v_zeile1=%5BBoF%5D&v_zeile2=Sickert.nl&v_zeile3=+&v_zeile4=+&v_zeile5=+&v_schriftgradcode1=x-large&v_schriftgradcode2=large&v_schriftgradcode3=medium&v_schriftgradcode4=large&v_schriftgradcode5=large&v_schriftname1=Airacobra&v_schriftname2=Airacobra&v_schriftname3=Comic&v_schriftname4=Arial&v_schriftname5=Arial&v_farbwert1=000000&v_farbwert2=000000&v_farbwert3=FFFFFF&v_farbwert4=FFFFFF&v_farbwert5=FFFFFF&v_farbname1=Zwart&v_farbname2=Zwart&v_farbname3=Wit&v_farbname4=Wit&v_farbname5=Wit&v_farbcode1=schwarz&v_farbcode2=schwarz&v_farbcode3=weiss&v_farbcode4=weiss&v_farbcode5=weiss&v_schriftcode1=airacobra&v_schriftcode2=airacobra&v_schriftcode3=Comic+Sans+MS&v_schriftcode4=Arial+Black&v_schriftcode5=Arial+Black&zeile1=%5BBoF%5D&zeile2=Sickert.nl&zeile3=+&zeile4=+&zeile5=+&schriftgradcode1=x-large&schriftgradcode2=large&schriftgradcode3=medium&schriftgradcode4=large&schriftgradcode5=large&farbwert1=000000&farbwert2=000000&farbwert3=FFFFFF&farbwert4=FFFFFF&farbwert5=FFFFFF&farbname1=Zwart&farbname2=Zwart&farbname3=Wit&farbname4=Wit&farbname5=Wit&farbcode1=schwarz&farbcode2=schwarz&farbcode3=weiss&farbcode4=weiss&farbcode5=weiss&schriftcode1=airacobra&schriftcode2=airacobra&schriftcode3=Comic+Sans+MS&schriftcode4=Arial+Black&schriftcode5=Arial+Black
zojuist deze besteld
de patch past er niet op denk ik maar ik was aan het ontwerpen en kwam op dit uit
anders bestellen we gewoon nog een shirtje
ik heb dezelfde besteldquote:
Wat is de levertijd?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb dezelfde besteldalleen text in wit en achterop een shooting target
![]()
patch op de rechterborst, helemaal de king!!![]()
https://www.shirtcity.com/shop/index.php?PHPSESSID=2177aab13f4f9ac0c8f6b110e9f32c24&set_vorne_text=True
volgens mij iets van 5 dagen? zou dus gaan lukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat is de levertijd?Zou wel tof zijn als we volgende week bij de GAM meet die shirts hebben
![]()
Nu krijg ik een string als ik op die link klikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
https://www.shirtcity.com/shop/index.php?PHPSESSID=2177aab13f4f9ac0c8f6b110e9f32c24&set_vorne_text=True
leuk, maar babyroze staat me altijd iets beterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nu krijg ik een string als ik op die link klik![]()
![]()
![]()
Spiderman in imax was echt goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ jorrit, ga je bij de ikea parkeren en dan naar de arena? wrm niet onder pathe arena parkeren? kost maar 1.50 per uur ofzo.... scheelt weer een hoop gedoe!
spiderman in imaxmoet ik ook nog zien en PotC3, ik heb hem gister gezien.... ziet er echt ubermooi uit, maar ik vond het verhaal erg rommelig en daardoor niet zo goed
![]()
@ baus, zal zo ff tientje overmakenpatches zien er echt supergoed uit!!
nu ff 2 roze polo's met [GAYMER] en IJsmuts 1337 opdruk bestellen
kunnen de patches daar op de mouwen
![]()
En 2x een purple heart en een infantry officer ribbon (tis zo default, maar voelt zoo goed).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef slakkie het volgende:
Nou, na een maandje droogstaan (geen bf2 gespeeld) vandaag weer eens online gegaan. En gelijk mijn medic combat badge binnengehaald!
je linkje werkt niet maar wat je beschrijft had ik eerst ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
Wat let je om zelf de commander te worden, met een goed team is het makkelijk punten scorenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:43 schreef slakkie het volgende:
[..]
En 2x een purple heart en een infantry officer ribbon (tis zo default, maar voelt zoo goed).
Maar wederom jammer dat MEC weer 's geen commander had..
Haha, ja, dat was ook een optie (die door mijn hoofd kroop) maar ik kwam tegen het einde van de ronde erin en was toen al bezig om de scan enzo uit proberen te schakelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat let je om zelf de commander te worden, met een goed team is het makkelijk punten scoren
En hoef je ook niet bang te zijn dat je een purple heart krijgt
whehehe, ja zou wel een hele kledinglijn kunnen samenstellen op die sitequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
je linkje werkt niet maar wat je beschrijft had ik eerst ook![]()
vond alleen de Heli iets vetter![]()
btw die granaat is ook erg cool![]()
Bier drinken, piemel spelen, patat bakken?quote:Op zondag 27 mei 2007 08:06 schreef staticdata het volgende:
godsamme 6:15 al wakker, wat doe je dan...
quote:Op zondag 27 mei 2007 08:11 schreef staticdata het volgende:
en de Wii is ook coolnu wachten op mario party 8
quote:Op zondag 27 mei 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bier drinken, piemel spelen, patat bakken?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Was ik gister-avond eindelijk ff aan het knallen, stond die ook al vrij snel in de avond leeg..quote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
bier en tieten server net leeg
slafenzeit
![]()
Ik ben ondertussen al gekapt, met een kater gaat het NOG slechterquote:Op zondag 27 mei 2007 11:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaan er nog mensen knallen nu?
ik ging gister nog ff knallen om 01.00uur, liep ik met mn zatte hasses tegen escape aanquote:Op zondag 27 mei 2007 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al gekapt, met een kater gaat het NOG slechter
ik zeg dat we dinsdag avond lekker moeten gana knallenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ging gister nog ff knallen om 01.00uur, liep ik met mn zatte hasses tegen escape aan![]()
was ook geen succes![]()
hoor ik hier een BoF oldschool request incl server settings change??quote:Op zondag 27 mei 2007 12:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zeg dat we dinsdag avond lekker moeten gana knallen
dan doe ik wel mee tot een uurtje of 12
dan ga ik meteen mn bedje in
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hoor ik hier een BoF oldschool request incl server settings change??![]()
im in![]()
oe oequote:Op zondag 27 mei 2007 12:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zeg dat we dinsdag avond lekker moeten gana knallen
dan doe ik wel mee tot een uurtje of 12
dan ga ik meteen mn bedje in
JP en ik zouden graag mee doen maar dinsdag is lastig.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
TNFN - OLD SCHOOL BoF SHOOT'M UP incl TS
29.05.2007 - 20.00 - 00.00 hour
Vanilla Server Settings![]()
Soldiers:
* Sickert
* Ursel
* IJsmuts
*
*
*
jullie moeten meedoen! is er een dag die je wel kunt plannen??quote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JP en ik zouden graag mee doen maar dinsdag is lastig.We zijn soms erg druk en plannen is dus lastig.
![]()
*aanmeldt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
TNFN - OLD SCHOOL BoF SHOOT'M UP incl TS
29.05.2007 - 20.00 - 00.00 hour
Vanilla Server Settings![]()
Soldiers:
* Sickert
* Ursel
* IJsmuts
* FJ to the D
*
*
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
Wel de server na afloop weer terugzetten he
Een goed ochtend ontbijt. Bier en patat metquote:Op zondag 27 mei 2007 08:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef Silver_Shark het volgende:
* Silver_Shark Meldt zich aan alleen ik ben 19:30 klaar met werk en moet van apeldoorn na deventer dus denk dat ik rond half 9 online ben
We gaan toch niet alleen karkand spelen??quote:Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is Monaco toch ook een saaie kut race.
Leuk zo'n optocht, vroeger zag je nog wel eens een inhaalactie, maar nu mag je al blij zijn als je dit seizoen een paar leuke inhaalacties ziet. Je weet gewoon dat Monaco niks aan is voor de thuiskijker.
Dinsdag doe ik misschien wel mee, maar weet nog niet zeker, ligt aan me werk. Het beste kan de server dinsdagmiddag al worden omgezet naar vanilla met karkand als enige map, die komt misschien nog wel vol en dan kun je als we zelf gaan spelen er mappen bij gooien
Niet vergeten om dan het aantal ronden van 99 terug te zetten
Je moet me reactie wel helemaal lezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
We gaan toch niet alleen karkand spelen??
quote:
Als die calculator klopt heb ik een totaal van 186 punten.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef ursel het volgende:
Kheb puntjes..
Punten kwalificatie: 40
Punten race: 98
Totaal kwali+race: 138
with all do respect, maar ik denk als je hem al 's middags op vanilla zet dat dan nog niemand het gaat vullen (tenzij het boffers zijn). Server is nu eenmaal bekend onder io. vanilla schrikt dan in 1x afquote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet me reactie wel helemaal lezen.![]()
Het is een mapvuller voor als we nog niet aan het spelen zijn, op het moment dat wij gaan spelen kunnen we andere mappen erin zetten
quote:
quote:
Je bent gebanned...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:24 schreef jpjedi het volgende:
@Niels,
Heb je je site verplaatst of heb je hem uit de lucht gehaald? Ik kijk er regelmatig op eigenlijk.
Hmm das kloten. Heb je Tim al gevraagd?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef escape_nl het volgende:
is offline op het moment, ik kreeg klachten dat het niet werkte in IE7, in FF werkt altijd alles maar in IE7 niet helaas.
ik kan de fouten ook niet zelf herstellen.
ja als die fouten opgelost zijn welquote:Op zondag 27 mei 2007 16:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmm das kloten. Heb je Tim al gevraagd?
Je bent toch wel van plan hem weer in de lucht te gooien?
LOL!! Welkom op de BoF! serverquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef viezerdt het volgende:
Heuh, k ben nu al gebanned van fok server ? K was middle east ventje en we hadden de amerikanen op de laatste basis en toen liep ik een stuk naar voren een heuveltje op en toen werd k gebanned? Ik dacht dat die waarschuwingen waren voor de grote heuvels aan de zeikant zodat daar niet een of andere sniper kwam te liggen
Precies, en als we dat toestaan dan staat het hele MEC team aan het begin van de ronde op die US basis en dan ziet de US niets van de rest van de mapquote:Op zondag 27 mei 2007 16:43 schreef viezerdt het volgende:
Ik snap denk ik al wat ik gedaan heb. Omdat ze attack force zijn kan je hun laatste vlag niet cappen, dus erg lame om daar te gaan staan (A) ?
Je bent unbanned! Veel plezier op de BoF! serverquote:Admin: Baus] hij heeft spel vandaag gekocht
[Admin: Baus] post ook op Fok!
[Admin: Baus] ik haal die ban er af, ok? hij weet nu de regels
[16:42:16] [BoF] Punisher-sd -> kan ik nietweten maar dan nog
Friendly Fire is ON, including friendly mines. So watch out where you drop/throw your Clays & Nades
[16:42:31] [BoF] BugWorks-NL -> ey all
[16:42:45] [BoF] Punisher-sd -> welke is het dan
[Admin: Baus] ik unban hem en heb hem gewaarschuwd, goed?
[16:42:57] EPO!!! [1080]<Killa> -> hi
[16:42:59] [BoF] Punisher-sd -> wie was het?
[Admin: Baus] ltfocus
[16:43:10] [BoF] Punisher-sd -> hmmm ok
[Admin: Baus] toppie
Wie zegt dan dat we het donderdag niet herhalen..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Waarom is TNFN op dinsdag en niet donderdag?
quote:
Mijn oom verkoopt zequote:De Ajax 2 liter schuimblusser (TG121n) geeft weinig schade bij gebruik, is vorst-bestendig en kan toegepast worden in uw woning, auto, boot en/of caravan.
nee, ik hou alleen niet van snotneuzen die papagaaienquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef staticdata het volgende:
@ijs, heb jij een kort lontje?
wel dus, okquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, ik hou alleen niet van snotneuzen die papagaaien![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vind ut maar een zielige actie eigenlijk..
kijk, ik kan niet tegen de beperking van mensen dat ze gaan lopen zeuren als kleine kinderen om iets wat duidelijk is. als je dan flauw gaat zitten posten, kan ik wel heftig reageren jaquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kijk, ik kan niet tegen de beperking van mensen dat ze gaan lopen zeuren als kleine kinderen om iets wat duidelijk is. als je dan flauw gaat zitten posten, kan ik wel heftig reageren jamaar das beter dan als een emotieloze nerd met oogkleppen op beetje puberliners posten
![]()
en irl ben ik best lief hoor![]()
Op welke serverquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow en nu ga ik denk ik BF2 aanslingeren![]()
ik moest in 1x aan iets anders denken net.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow en nu ga ik denk ik BF2 aanslingeren![]()
Als je de post volgt zag je dat IJs dinsdag had geopperd, omdat die dan zelf namelijk niet kan..quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Stefan740 het volgende:
Maar niemand antwoord, TNFN kan net zo goed donderdag worden toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door Viro op 28-05-2007 02:02:03 ]
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en irl ben ik best lief hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]ouderwets ingetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
Dan komen we toch gezellig bij jou langs? Beetje rapen enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |