Je bent gebanned...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:24 schreef jpjedi het volgende:
@Niels,
Heb je je site verplaatst of heb je hem uit de lucht gehaald? Ik kijk er regelmatig op eigenlijk.
Hmm das kloten. Heb je Tim al gevraagd?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef escape_nl het volgende:
is offline op het moment, ik kreeg klachten dat het niet werkte in IE7, in FF werkt altijd alles maar in IE7 niet helaas.
ik kan de fouten ook niet zelf herstellen.
ja als die fouten opgelost zijn welquote:Op zondag 27 mei 2007 16:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmm das kloten. Heb je Tim al gevraagd?
Je bent toch wel van plan hem weer in de lucht te gooien?
LOL!! Welkom op de BoF! serverquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef viezerdt het volgende:
Heuh, k ben nu al gebanned van fok server ? K was middle east ventje en we hadden de amerikanen op de laatste basis en toen liep ik een stuk naar voren een heuveltje op en toen werd k gebanned? Ik dacht dat die waarschuwingen waren voor de grote heuvels aan de zeikant zodat daar niet een of andere sniper kwam te liggen
Precies, en als we dat toestaan dan staat het hele MEC team aan het begin van de ronde op die US basis en dan ziet de US niets van de rest van de mapquote:Op zondag 27 mei 2007 16:43 schreef viezerdt het volgende:
Ik snap denk ik al wat ik gedaan heb. Omdat ze attack force zijn kan je hun laatste vlag niet cappen, dus erg lame om daar te gaan staan (A) ?
Je bent unbanned! Veel plezier op de BoF! serverquote:Admin: Baus] hij heeft spel vandaag gekocht
[Admin: Baus] post ook op Fok!
[Admin: Baus] ik haal die ban er af, ok? hij weet nu de regels
[16:42:16] [BoF] Punisher-sd -> kan ik nietweten maar dan nog
Friendly Fire is ON, including friendly mines. So watch out where you drop/throw your Clays & Nades
[16:42:31] [BoF] BugWorks-NL -> ey all
[16:42:45] [BoF] Punisher-sd -> welke is het dan
[Admin: Baus] ik unban hem en heb hem gewaarschuwd, goed?
[16:42:57] EPO!!! [1080]<Killa> -> hi
[16:42:59] [BoF] Punisher-sd -> wie was het?
[Admin: Baus] ltfocus
[16:43:10] [BoF] Punisher-sd -> hmmm ok
[Admin: Baus] toppie
Wie zegt dan dat we het donderdag niet herhalen..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Waarom is TNFN op dinsdag en niet donderdag?
quote:
Mijn oom verkoopt zequote:De Ajax 2 liter schuimblusser (TG121n) geeft weinig schade bij gebruik, is vorst-bestendig en kan toegepast worden in uw woning, auto, boot en/of caravan.
nee, ik hou alleen niet van snotneuzen die papagaaienquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef staticdata het volgende:
@ijs, heb jij een kort lontje?
wel dus, okquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, ik hou alleen niet van snotneuzen die papagaaien![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vind ut maar een zielige actie eigenlijk..
kijk, ik kan niet tegen de beperking van mensen dat ze gaan lopen zeuren als kleine kinderen om iets wat duidelijk is. als je dan flauw gaat zitten posten, kan ik wel heftig reageren jaquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kijk, ik kan niet tegen de beperking van mensen dat ze gaan lopen zeuren als kleine kinderen om iets wat duidelijk is. als je dan flauw gaat zitten posten, kan ik wel heftig reageren jamaar das beter dan als een emotieloze nerd met oogkleppen op beetje puberliners posten
![]()
en irl ben ik best lief hoor![]()
Op welke serverquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow en nu ga ik denk ik BF2 aanslingeren![]()
ik moest in 1x aan iets anders denken net.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow en nu ga ik denk ik BF2 aanslingeren![]()
Als je de post volgt zag je dat IJs dinsdag had geopperd, omdat die dan zelf namelijk niet kan..quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Stefan740 het volgende:
Maar niemand antwoord, TNFN kan net zo goed donderdag worden toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door Viro op 28-05-2007 02:02:03 ]
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en irl ben ik best lief hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]ouderwets ingetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
Dan komen we toch gezellig bij jou langs? Beetje rapen enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |