Morgen afscheidsfeestje van een collega in Rotterdam en zondag die meet met de rest van het GAMtuig. Verder nog niet echt wat geplandquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:43 schreef Poit het volgende:
Te weinig geslapen vannacht, word ik meestal errug flauw/melig van. (Beats an ochtenhumeur)
Maar nog plannen van't weekend? Vanavond even surround setje verdienen, morgen housewarmingbezoekje en een klein pilsje drinken. Vrijdagavond met een groep een pot gamen. Ja, wordt een leuk weekje![]()
Is die meet zondag joh? Ben niet van de partij, ben dan met Mordra bier aan het tankenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Morgen afscheidsfeestje van een collega in Rotterdam en zondag die meet met de rest van het GAMtuig. Verder nog niet echt wat gepland
Autobus zelfsquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef mordradead het volgende:
Dat klopt als een bus.
Mijn router zit nou pas op de 60 dagen. Dit in verband met een verhuizing.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef Tain het volgende:
[..]
10:12:09 up 69 days, 21:35, 2 users, load average: 0.00, 0.03, 0.00
En hij stond 69 dagen geleden dus bijna op een jaar
Ooit, vroegâh, toen ADSL nog maar voor 1 PC was en routers nog onbetaalbaar waren zelf een linuxservertje opgezet. Toendertijd had ik ook nog les in unix en het ding fungeerde ook als oefenstation voor klasgenoten die te lui waren zelf unix te installeren. Dat ding heeft uiteindelijk 2 jaar gedraaid, 1 keer istie gereboot wegens een stroomuitval verder nooit hoeven resetten whatsoever. Ja, dat waren nog eens mooie tijden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn router zit nou pas op de 60 dagen. Dit in verband met een verhuizing.
Ben benieuwd hoever die uiteindelijk komt.
Ik heb ook een linux router, stamt nog uit de tijd dat ik actief DPC'er was. Zo'n ding kan grazen en een huis tuin en keuken routertje niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ooit, vroegâh, toen ADSL nog maar voor 1 PC was en routers nog onbetaalbaar waren zelf een linuxservertje opgezet. Toendertijd had ik ook nog les in unix en het ding fungeerde ook als oefenstation voor klasgenoten die te lui waren zelf unix te installeren. Dat ding heeft uiteindelijk 2 jaar gedraaid, 1 keer istie gereboot wegens een stroomuitval verder nooit hoeven resetten whatsoever. Ja, dat waren nog eens mooie tijden.
Laniboekje!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieve GAM SC'ertjes!
Ben een lange tijd afwezig geweest. Afgelopen twee weken druk met het schrijven van afstudeerscripties. Nu zijn de krengen ingeleverd en ben ik meteen ziek. Ik was eigenlijk al een aantal weken ziek, maar wilde gewoon niet toegeven. Ik kon gewoon niet ziek zijn in een drukke periode.
Maar goed, nu zit ik al twee dagen thuis. Verveel me ontzettend. Kan wel gaan gamen (Okami!) maar na een halfuur krijg ik daar weer hoofdpijn van. Life's a bitch.
De presentatie van het project was al ruim voldoende, de opdrachtgever had al een indicatie van een 7.5 gegeven voor het project. Op 11 juni heb ik mijn eindgesprekken met de docenten en een week later zal ik horen wat voor definitief punt ik voor het project heb gekregen. Daarnaast heb ik ook nog normale tentamens dus ik zal pas eind juni echt weten of ik geslaagd ben of niet. Ik verwacht stiekem niet al teveel problemen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Laniboekje!!!!
We hebben je gemist! (althans, Tain en ik in elk geval) Goed gevoel over je scipties?
Beterschap in elk geval, neem een lekker versgepest glaasje jus d'orange, slik was pijnstillertjes en geniet van Okami
* Poit geeft Laniboekje een aai over de bol.
Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef Poit het volgende:
Kan je helaas niet echt aan roddels helpen, behalve dat ik een jaarcontract krijg vanaf morgen
quote:
Ben je fijn klaar mee, jij zit nog in de rompslomp en advocaat gaat lekker op vakantie. Maar goed, die situatie duurt wel lang zeg... of ligt dat aan mij? Aangezien ik totaal geen ervaring heb met dit soort zaken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Tain het volgende:
En hier gaat het zijn gangetje, nog steeds bezig met dat gezeik en mijn advocaat is nu op vakantie
Paar weekjes extra maakt me ook niet meer uit, het is vandaag 6 maanden geleden... Het duurt inderdaad veels te lang, maar als je steeds nieuwe dingen verzint, liegt in een officiele brief van de advocaat en nooit antwoord geeft dan schiet het idd niet opquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws.
[..]!
[..]
Ben je fijn klaar mee, jij zit nog in de rompslomp en advocaat gaat lekker op vakantie. Maar goed, die situatie duurt wel lang zeg... of ligt dat aan mij? Aangezien ik totaal geen ervaring heb met dit soort zaken.
Thnxquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws.
Die onderste twee zijn tenminste uit te spreken en af te korten.quote:
Ze verkopen alleen de cd's niet die ik wil hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die onderste twee zijn tenminste uit te spreken en af te korten.
Dan zal jouw smaak wel niet commercieel genoeg zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze verkopen alleen de cd's niet die ik wil hebben
Prioriteiten stellen beste jongen, goed zaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef mordradead het volgende:
Ik had gisteren wel de cd van de Five O'Clock heroes met handtekeningen willen halen (ze gingen signeren enzo) Maar ik had m'n 10 euro al besteed aan bier
fuck het bier
En ze wouden niet je biertje singeren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef mordradead het volgende:
Ik had gisteren wel de cd van de Five O'Clock heroes met handtekeningen willen halen (ze gingen signeren enzo) Maar ik had m'n 10 euro al besteed aan bier
fuck het bier
'Free' Musicquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen beste jongen, goed zaak![]()
Hier in het gezellige Gouda zit een kleine CD winkel, de Free Music, kan je ook echt vanalles en nogwat bestellen. Helaas niet altijd even voordelig maar kan aan kneiterveel komen.
godver, dat doe ik de volgende keer gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
En ze wouden niet je biertje singeren?
Alleen zit die al wel langer in Gouda dan de FRSquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
'Free' Musicnet zo'n mooie naam als 'Free' Record Shop
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=159691![]()
![]()
Dit topic is geweldigIk heb me dood gelachen
![]()
Kom jij morgen naar de time less inz wolle dan drinken we een biertjequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=159691![]()
![]()
Dit topic is geweldigIk heb me dood gelachen
![]()
Congratz. Heb nu onofficieel uitslag gekregen over mijn eindverslag en product. Eindscriptiebegeleider mag eigenlijk niets zeggen, maar kreeg toch duidelijk hints (bos bloemen) dat ik het heb gered. Heb nu nog alleen een informeel presentatie en een eindgesprek. Het moeilijkste en meeste beslissende heb ik dus in mijn zak zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De presentatie van het project was al ruim voldoende, de opdrachtgever had al een indicatie van een 7.5 gegeven voor het project. Op 11 juni heb ik mijn eindgesprekken met de docenten en een week later zal ik horen wat voor definitief punt ik voor het project heb gekregen. Daarnaast heb ik ook nog normale tentamens dus ik zal pas eind juni echt weten of ik geslaagd ben of niet. Ik verwacht stiekem niet al teveel problemen.
Ik ga zo in ieder geval wat eten. Lijkt me misschien wel verstandig om verse jus d'orange te drinken (is nog lekker ook) en de pijnstillers liggen al naast mijn bed.
Hoe is het allemaal met jullie vergaan de afgelopen weken? Nog interessante roddels?
Deteringquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef Heintje het volgende:
Ik heb iets waar julie me misschien wel mee kunnen helpen.
Ik wil me in gaan schrijven bij de KvK als Free lancer.
Alleen moet ik dan een bedrijfsnaam hebben,
Wat zouden julie een goede naam vinden voor mijn 'bedrijf'?
In wat voor sector ga je het freelance gedeelte uitvoeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef Heintje het volgende:
Ik heb iets waar julie me misschien wel mee kunnen helpen.
Ik wil me in gaan schrijven bij de KvK als Free lancer.
Alleen moet ik dan een bedrijfsnaam hebben,
Wat zouden julie een goede naam vinden voor mijn 'bedrijf'?
Voornamelijk licht en geluid verhuur.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
In wat voor sector ga je het freelance gedeelte uitvoeren?
Nope, ik heb zelf geen apperatuur, maar ik ken wel mensen die dat wel hebben en wel eens mensen nodig hebben, en natuurlijk kan ik daar ook dingen inhuren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef Poit het volgende:
Leuke sector, heb je zoveel apperatuur staan dan?
Even denken voor een leuke naam...
Heilig, HEIntjes LIcht en Geluid
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar Full HD onder de 42" is net zo iets als een BH cup A.
Het is leuk maar je hebt er eigenlijk niks aan.
Haha, geweldige opmerking Hein en o so truequote:
En vervolgens staat die uitspaak weer in mijn sig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |